Marketing cu predare în limba engleză
in cadrul Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul de studii universitare de licență Marketing și-a stabilit drept principal obiectiv formarea de economiști, specialiști în domeniul marketingului, aceștia urmând să-și desfășoare activitatea în diverse domenii ale economiei.
Competențele asigurate prin Programul de studii Marketing sunt următoarele: capacitatea de a folosi eficient tehnicile și metodele din domeniul marketingului, posibilitatea de a dezvolta, la un nivel operațional, o viziune de ansamblu asupra procesului de comercializare a produselor și serviciilor cerute
de consumatorii potențiali, capacitatea de a utiliza tehnologia informațională în rezolvarea problemelor din domeniul marketingului, abilitatea de a diagnostica și de a comunica eficient cu membrii echipei.
Oportunități de carieră
Absolvenții specializării Marketing pot profesa în diverse domenii ale economiei, precum: Servicii de marketing, comerciale sau de vânzari, Departamente de cercetare-field, cercetare calitativă și PR, Departamente de servicii clienți, Servicii specializate în organizarea de târguri și
expoziții, Departamente de creație media, planificare media și publicitate, Departamente de logistică și aprovizionare etc.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Engleza
Autorizat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Economie
- Matematica aplicata în economie
- Marketing
- Dreptul afacerilor
- Istoria economică
- Limba engleză
- Limba franceză
- Limba spaniolă
- Educatie fizica
- Contabilitate
- Finanţe
- Economie europeană
- Statistică economică
- Management
- Informatică
- Cercetări de marketing
- Tehnici de comercializare
- Marketing direct
- Relații publice
- Marketingul serviciilor
- Limba engleză pentru afaceri
- Limba spaniolă pentru afaceri
- Limba franceză pentru afaceri
- Logistica mărfurilor
- Managementul mărcii
- Economie europeană
- Comportamentul consumatorului
- Managementul marketingului
- Tehnici promoţionale
- Marketingul micilor afaceri
- Limba engleză
- Limba franceză
- Limba spaniolă
- Practica de specialitate
- Relaţii economice internaţionale
- Sisteme informaţionale de marketing
- Marketing agroalimentar
- Marketing internaţional
- Marketing bancar
- Limba engleză pentru afaceri
- Limba spaniolă pentru afaceri
- Limba franceză pentru afaceri
- Proiecte de marketing
- Marketing cultural
- Gestiunea fortelor de vânzare
- Marketing turistic
- Business to business marketing
- Marketing social - politic
- Simulări de marketing
- Programe de marketing
- Web-marketing
- Metodologia elaborării lucrării de licenţă
- Limba engleză
- Limba franceză
- Limba spaniolă
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Administrarea afacerilorFacultatea de Administraţie şi Afaceri
- Administrarea şi negocierea afacerilorFacultatea de Management Turistic şi Comercial
- Consultanță în afaceri (în limba engleză)Facultatea de Administraţie şi Afaceri
- Administrarea afacerilor (în limba engleză)
- Management (IFR)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Finanţe, bănci şi asigurăriFacultatea de Ştiinţe Economice
- ManagementFacultatea de Ştiințe Juridice
- Relații Economice EuropeneFacultatea de Studii Economice Europene
- Administrarea afacerilor mici și mijlociiFacultatea de Administraţie şi Afaceri
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti
Inspirat de modelul iconicei Universităţi Harvard din Statele Unite, Prof.univ.dr. Aurelian Gh. Bondrea a proiectat, iniţiat, organizat şi condus Universitatea Spiru Haret, începând cu19 ianuarie 1991. Acestuia i s-au alăturat 32 de oameni de o deosebită valoare intelectuală şi morală, ca membri fondatori.
Universitatea Spiru Haret a aderat la idealurile și principiile înscrise în Magna Charta Universitatum, adoptată la Bologna în anul 1988, acționând pentru transpunerea, în spațiul învățământului superior și al cercetării științifice, a reglementărilor, normelor și valorilor promovate în cadrul Procesului Bologna.
Instituția de învățământ are 14 facultăţi cu 60 programe de licență, 40 programe de masterat; centre universitare în Bucureşti, Constanţa, Craiova, Braşov, Câmpulung Muscel; cadre didactice de excepţie; condiţii moderne de studiu.
Strategia de dezvoltare a universității s-a axat pe investiţii în resurse moderne de predare-învăţare, pe dezvoltarea unei baze materiale complexe, pe facilitarea accesului la educaţie, pe orientarea către o cultură organizaţională pro-calitate, pe cooperare academică şi pe centrarea educaţiei pe student, în scopul de a oferi societăţii româneşti o alternativă viabilă pentru învăţământul de stat.
De-a lungul timpului, universitatea a cunoscut o evoluţie remarcabilă nu doar pe plan naţional, ci şi ca parte a reţelei academice globale. Implicarea în proiecte, manifestări culturale şi ştiinţifice internaţionale dedicate progresului învăţământului universitar la nivel mondial, cooperarea cu organizaţii din toată lumea, construirea de rapoarte pozitive cu numeroase entităţi de elită din domeniul educaţional au fost doar câteva dintre obiectivele strategice stabilite şi îndeplinite cu succes de Universitatea Spiru Haret în spiritul internaţionalizării.