Despre program

Misiunea Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București este de a crea un mediu de învățământ și cercetare pentru studenti, masteranzi, cadre didactice și cercetatori, favorizant comunicării, creativității, inovării, colaborării și obținerii de performanțe didactice și științifice ridicate, care să-i consolideze poziția în cadrul învățământului economic românesc și în a o face cunoscută în cel european.

Principalele obiective urmărite în întreaga activitate desfășurată la nivelul Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București pot fi sintetizate astfel: promovarea unui învățământ economic de performanță; promovarea parteneriatului cu alte instituții de învățământ superior și dezvoltarea cooperării universitare pe plan național și internațional; generarea de calificări universitare performante în formarea inițială și continuă; dezvoltarea activității de cercetare științifică; formarea și perfecționarea de resurse umane calificate, specialiști cu studii superioare pentru domeniile activităților economice și sociale; dezvoltarea unui corp profesoral valoros; promovarea unui management academic performant.

Domeniu de licenta/master
Marketing
Specializare
Marketing
Tip program
Licență
Limba de predare
Romana
Statut acreditare
Acreditat
Perioada de studii
3 ani
Forma de invatamant
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
  • Matematică aplicată în economie
  • Microeconomie
  • Introducere în contabilite
  • Informatică
  • Management general
  • Istoria şi doctrina cooperatistă
  • Limba străină (engleză/franceză)
  • Educaţie fizică şi sport
  • Macroeconomie
  • Dreptul afacerilor
  • Statistică economică
  • Marketing
  • Finanţe
  • Econometrie
  • Tehnici promoţionale
  • Comportamentul consumatorului
  • Marketingul micilor afaceri
  • Baze de date pentru marketing
  • Marketingul serviciilor
  • Relaţii publice
  • Marketing direct
  • Cercetari de marketing
  • Etica in afaceri
  • Cybermarketing
  • Practica de specialitate
  • Discipline opționale (Management comercial / Comunicare comercială
  • Managementul proiectelor în afaceri / Operaţiunile instituţiilor de credit)
  • Discipline facultative (Publicitate şi promovarea vânzărilor
  • Sisteme informaţionale de marketing)
  • Marketing agroalimentar
  • Logistica mărfurilor
  • Economia cooperaţiei
  • Tehnici de vânzare
  • Analiza informaţiilor de marketing
  • Modelare economică şi financiar-monetară
  • Marketing social-politic
  • Business to business marketing
  • Simulări de marketing
  • Proiecte de marketing
  • Comunicare în afaceri în limba străină (engleză/franceză)
  • Metodologia elaborării lucrării de licenţă
  • Discipline opționale (Gestiunea forţelor de vânzare / Marketing internaţional
  • Tehnica negocierilor în afaceri / Marketing turistic)
  • Discipline facultative (Marketingul organizaţiilor non-profit
  • Distribuţie şi merchandising)

Intra in familia Educativa

În România, un absolvent are de ales între peste 5.000 de programe de licență și de master de la 520 de facultăți din 100 de universități.
Taxă studii/an
--- lei
Taxă de înscriere
--- lei
Număr total de locuri
---
Candidați per loc
---
Locuri buget
---
Locuri taxă
---
Ultima medie (buget)
---
Ultima medie (taxă)
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti

Facultatea de Management-Marketing

Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.
Bd.Expozitiei 1B, Bucuresti, Sector 1, Etaj 3

Informatii despre Universitatea "Artifex" din Bucureşti

Facultatea de Finanţe şi Contabilitate funcţionează în cadrul Universităţii „ARTIFEX”, care fost acreditată prin Legea nr. 133 din 17 mai 2005. 

În contextul actual al societăţii informaţionale şi al unei economii bazate pe cunoştinţe, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate pregăteşte, în mod egal, economişti cu competenţe în sfera financiar - bancară, a contabilităţii şi a informaticii de gestiune.

Începând cu anul universitar 2005–2006, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate din cadrul Universităţii „ARTIFEX” din Bucureşti a trecut la aplicarea sistemului Bologna: 3 ani, cu un total de 180 credite, pentru studiile universitare de licenţă şi 2 ani, cu un total de 120 de credite, pentru studiile universitare de masterat.

Statut Universitate
privat
Acreditare Universitate
acreditat
Grad de încredere
mediu
Strada Economu Cezărescu 39 București
Informații de acreditare și contact pentru Universitatea "Artifex" din Bucureşti
FII LA CURENT
Introdu adresa ta de mail ca să primești cele mai noi știri despre facultăți și universități. Nu trimitem spam.
Abonare email footer