Economia comerţului, turismului şi serviciilor
in cadrul Universitatea "Artifex" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Misiunea Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București este de a crea un mediu de învățământ și cercetare pentru studenti, masteranzi, cadre didactice și cercetatori, favorizant comunicării, creativității, inovării, colaborării și obținerii de performanțe didactice și științifice ridicate, care să-i consolideze poziția în cadrul învățământului economic românesc și în a o face cunoscută în cel european.
Principalele obiective urmărite în întreaga activitate desfășurată la nivelul Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București pot fi sintetizate astfel: promovarea unui învățământ economic de performanță; promovarea parteneriatului cu alte instituții de învățământ superior și dezvoltarea cooperării universitare pe plan național și internațional; generarea de calificări universitare performante în formarea inițială și continuă; dezvoltarea activității de cercetare științifică;formarea și perfecționarea de resurse umane calificate, specialiști cu studii superioare pentru domeniile activităților economice și sociale;dezvoltarea unui corp profesoral valoros; promovarea unui management academic performant.
Științe Economice
Administrarea afacerilor
turismului şi serviciilor
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Matematică aplicată în economie
- Microeconomie
- Introducere în contabilitate
- Management general
- Informatică
- Istoria şi doctrina cooperatistă
- Limba străină (engleză/franceză)
- Educaţie fizică şi sport
- Macroeconomie
- Dreptul afacerilor
- Statistică economică
- Finanţe
- Marketing
- Fundamentele ştiinţei mărfurilor
- Econometrie
- Antreprenoriat
- Comunicare comercială
- Limba străină (engleză/franceză)
- Economie monetară şi financiară
- Tehnologie hotelieră şi de restaurant
- Managementul resurselor umane
- Burse internationale de marfuri
- Economia turismului
- Etica în afaceri
- Managementul proiectelor în afaceri
- Practică
- Discipline opționale (Cercetări de marketing / Tehnici promoţionale
- Comerţ electronic / Relaţii publice)
- Discipline facultative (Fiscalitate
- Management internațional)
- Logistica şi distribuţia mărfurilor
- Managementul relaţiilor cu furnizorii
- Concurenţă şi preţuri
- Managementul calităţii
- Modelare economică şi financiar - monetară
- Economia cooperaţiei
- Tehnologii comerciale
- Servicii şi utilităţi publice
- Tehnica negocierilor în afaceri
- Metodologia elaborării lucrării de licenţă
- Prelucrări statistice pe computer
- Tranzacţii comerciale
- Discipine opționale (Managementul serviciilor / Comunicare şi negociere în afaceri
- Managementul investiţiilor / Operaţiunile instituţiilor de credit)
- Discipline facultative (Dreptul muncii)
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Business servicesFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Managementul afacerilor mici şi mijlociiFacultatea de Management
- Administrarea afacerilorDepartamentul Administrarea Afacerilor
- Managementul întreprinderilor mici şi mijlociiFacultatea de Management-Marketing
- Gestiunea şi auditul afacerilorFacultatea de Relaţii Comerciale şi Financiar – Bancare Interne şi Internaţionale
- Administrarea afacerilor în turismFacultatea de Management Turistic şi Comercial din Timişoara
- Auditul intern în sistemul public și privatFacultatea de Ştiințe Juridice
- Managementul integrat al afacerilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Public sector management (limba engleză)Facultatea de Administraţie Publică
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea "Artifex" din Bucureşti
Facultatea de Finanţe şi Contabilitate funcţionează în cadrul Universităţii „ARTIFEX”, care fost acreditată prin Legea nr. 133 din 17 mai 2005.
În contextul actual al societăţii informaţionale şi al unei economii bazate pe cunoştinţe, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate pregăteşte, în mod egal, economişti cu competenţe în sfera financiar - bancară, a contabilităţii şi a informaticii de gestiune.
Începând cu anul universitar 2005–2006, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate din cadrul Universităţii „ARTIFEX” din Bucureşti a trecut la aplicarea sistemului Bologna: 3 ani, cu un total de 180 credite, pentru studiile universitare de licenţă şi 2 ani, cu un total de 120 de credite, pentru studiile universitare de masterat.