Management
in cadrul Universitatea "Artifex" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Misiunea Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București este de a crea un mediu de învățământ și cercetare pentru studenti, masteranzi, cadre didactice și cercetatori, favorizant comunicării, creativității, inovării, colaborării și obținerii de performanțe didactice și științifice ridicate, care să-i consolideze poziția în cadrul învățământului economic românesc și în a o face cunoscută în cel european.
Principalele obiective urmărite în întreaga activitate desfășurată la nivelul Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București pot fi sintetizate astfel: promovarea unui învățământ economic de performanță; promovarea parteneriatului cu alte instituții de învățământ superior și dezvoltarea cooperării universitare pe plan național și internațional; generarea de calificări universitare performante în formarea inițială și continuă; dezvoltarea activității de cercetare științifică; formarea și perfecționarea de resurse umane calificate, specialiști cu studii superioare pentru domeniile activităților economice și sociale; dezvoltarea unui corp profesoral valoros; promovarea unui management academic performant.
Științe Economice
Management
Management
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Matematica aplicată în economie
- Microeconomie
- Introducere in contabilitate
- Management general
- Dreptul afacerilor
- Istoria şi doctrina cooperatistă
- Limba străină (engleză/franceză)
- Educaţie fizică şi sport
- Macroeconomie
- Informatică
- Statistică economică
- Finanţe
- Marketing
- Managementul producţiei
- Managementul inovarii
- Managementul resurselor umane
- Econometrie
- Management financiar
- Baze de date pentru management
- Managementul investiţiilor
- Management comparat
- Dreptul muncii
- Managementul serviciilor
- Comunicare şi negociere de afaceri
- Practica de specialitate
- Discipline opționale (Management comercial / Tehnici promoţionale
- Managementul proiectelor în afaceri / Economia turismului)
- Discipline facultative (Contabilitate financiară
- Relaţii publice)
- Managementul IMM-urilor
- Managementul aprovizionării şi desfacerii
- Economia cooperaţiei
- Simulari si proiecte de management
- Modelare economică şi financiarmonetară
- Managementul calităţii
- Managementul operaţional
- Auditul calităţii
- Management strategic
- Analiza economico-financiară
- Metodologia elaborarii lucrării de licenţă
- Comunicare în afaceri în limba străină
- Discipline opționale (Contabilitate de gestiune / Tehnici de vânzare
- Sisteme informatice de asistare a deciziilor / Tehnologii comerciale)
- Discipline facultative (Comportament organizaţional
- Management internaţional)
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Administrarea afacerilor în comerţ, turism şi serviciiFacultatea de Management-Marketing
- Economie şi afaceri internaţionale (IFR)Facultatea de Administrarea Afacerilor Internaţionale
- Economia proprietăţilor imobiliareFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- ManagementFacultatea de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice – extensie Constanța
- Finanţe şi bănciFacultatea de Ştiinţe Economice
- Guvernanță economică europeanăFacultatea de Ştiinţe Economice
- MBA Româno-Canadian (în limba engleză)Facultatea Bucharest Business School (Școala de Afaceri)
- Contabilitatea afacerilorFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Logistică internaţionalăFacultatea de Relaţii Economice Internaţionale
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea "Artifex" din Bucureşti
Facultatea de Finanţe şi Contabilitate funcţionează în cadrul Universităţii „ARTIFEX”, care fost acreditată prin Legea nr. 133 din 17 mai 2005.
În contextul actual al societăţii informaţionale şi al unei economii bazate pe cunoştinţe, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate pregăteşte, în mod egal, economişti cu competenţe în sfera financiar - bancară, a contabilităţii şi a informaticii de gestiune.
Începând cu anul universitar 2005–2006, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate din cadrul Universităţii „ARTIFEX” din Bucureşti a trecut la aplicarea sistemului Bologna: 3 ani, cu un total de 180 credite, pentru studiile universitare de licenţă şi 2 ani, cu un total de 120 de credite, pentru studiile universitare de masterat.