Administrarea afacerilor în comerţ, turism şi servicii
in cadrul Universitatea "Artifex" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul de master Administrarea afacerilor în comerţ, turism, servicii abordează probleme de detaliu conexe specializării de licenţă Economia comerţului, turismului şi serviciilor, respectiv Administrarea afacerilor, fiind o prelungire la un nivel superior de calificare a programului de studiu de licenţă. Misiunea programului de master este instruirea masteranzilor în domeniul Administrarea afacerilor şi dezvoltarea cercetării ştiinţifice economice, centrată pe comerţ, turism, servicii.
Științe Economice
Administrarea afacerilor
Administrarea afacerilor
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Standarde europene în domeniul siguranței alimentare
- Marketingul destinațiilor turistice
- Asigurări comerciale
- Managementul operațiunilor bancare
- Limba engleză
- Limba franceză
- Planificarea și organizarea turismului de evenimente
- Analiză cost-beneficiu
- Managementul afacerilor
- Mecanisme și strategii de administrare a riscurilor în asigurări
- Producția și comercializarea serviciilor turistice
- Managementul operațiunilor de comerț internațional
- Marketingul târgurilor și expozițiilor
- Managementul operațiunilor de turism
- Comunicare
- negociere și parteneriat în afaceri
- Cercetarea pieței interne și internaționale
- Cercetări calitative
- Etică și integritate academică. Metodologia cercetării științifice economice
- Practică
- Elaborarea lucrării de disertație
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Administrarea afacerilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Integrare economică europeanăFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea afacerilor în comerţ, turism şi serviciiFacultatea de Management-Marketing
- Administrarea afacerilor IDFacultatea de Ştiinţe Economice
- E-business
- Audit financiar, control şi audit internFacultatea de Ştiinţe Economice
- Marketing internaţionalFacultatea de Marketing
- Tehnici actuariale
- Contabilitatea agenţilor economici şi a instituţiilor publiceFacultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea "Artifex" din Bucureşti
Facultatea de Finanţe şi Contabilitate funcţionează în cadrul Universităţii „ARTIFEX”, care fost acreditată prin Legea nr. 133 din 17 mai 2005.
În contextul actual al societăţii informaţionale şi al unei economii bazate pe cunoştinţe, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate pregăteşte, în mod egal, economişti cu competenţe în sfera financiar - bancară, a contabilităţii şi a informaticii de gestiune.
Începând cu anul universitar 2005–2006, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate din cadrul Universităţii „ARTIFEX” din Bucureşti a trecut la aplicarea sistemului Bologna: 3 ani, cu un total de 180 credite, pentru studiile universitare de licenţă şi 2 ani, cu un total de 120 de credite, pentru studiile universitare de masterat.