Marketing şi comunicare în afaceri
in cadrul Universitatea "Artifex" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Misiunea programului de studii universitare de master Marketing şi comunicare în afaceri este să creeze specialişti de marketing cu competenţe manageriale, să producă şi să distribuie valori, cunoaştere şi know- how de specialitate necesare organizaţiilor şi instituţiilor din mediul economic şi social.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Organizarea activitatii de marketing
- Psihologia si comportamentul economic de consum
- Mediul de marketing
- Comunicare in limba engleza
- Media si comunicatii de marketing
- Metode si tehnici de negociere si vanzare
- Metode si tehnici de cercetare in marketing
- Etica marketingului
- Practica
- Strategii si politici de marketing
- Sisteme de gestiune a informatiilor de marketing
- Strategii de marca
- Sisteme de aprovizionare si distributie
- Cercetari aprofundate de marketing
- Implementarea strategiei de marketing
- E-marketing
- Proiecte de marketing pentru elaborarea disertatiei
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- MarketingFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul strategic al firmeiFacultatea de Management-Marketing
- Management educaționalFacultatea de Ştiinţe ale Educaţiei
- Managementul afacerilor/Business ManagementFacultatea de Management
- Business management in travel, tourism and aviationFacultatea de Economia Turismului Intern şi Internaţional
- Bănci şi pieţe financiare
- Management (la Piatra Neamț)Facultatea de Management
- Marketing cu predare în limba englezăFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul sistemelor bancare
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea "Artifex" din Bucureşti
Facultatea de Finanţe şi Contabilitate funcţionează în cadrul Universităţii „ARTIFEX”, care fost acreditată prin Legea nr. 133 din 17 mai 2005.
În contextul actual al societăţii informaţionale şi al unei economii bazate pe cunoştinţe, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate pregăteşte, în mod egal, economişti cu competenţe în sfera financiar - bancară, a contabilităţii şi a informaticii de gestiune.
Începând cu anul universitar 2005–2006, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate din cadrul Universităţii „ARTIFEX” din Bucureşti a trecut la aplicarea sistemului Bologna: 3 ani, cu un total de 180 credite, pentru studiile universitare de licenţă şi 2 ani, cu un total de 120 de credite, pentru studiile universitare de masterat.