Marketing în afaceri
in cadrul Universitatea Româno-Americană din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Obiectivul programului de studii universitare de masterat Marketing în Afaceri este de a forma specialişti cu înalte competenţe în domeniul activităţilor specifice de marketing şi dobândirea abilităţilor practice orientate spre iniţierea de relaţii de durată, reciproc avantajoase, cu piaţa ţintă, într-un mediu de afaceri aflat în continuă schimbare. Programul urmăreşte dezvoltarea resurselor umane cu competenţe în domeniul marketing, având drept scop dezvoltarea, evaluarea şi implementarea activităţilor de marketing în medii de afaceri complexe, și totodată, dezvoltarea abilitaţilor practice în domeniul segmentării, poziţionării şi dezvoltării de noi afaceri de succes, identificării avantajului competitiv, diversificării gamei de produse şi servicii, alocării resurselor firmei, identificării oportunităţilor de piaţă, a nevoilor consumatorilor şi dezvoltarea strategiilor economice optime.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Organizarea activitatii de marketing
- Psihologia si comportamentul economic de consum
- Mediul de marketing
- Comunicare in limba engleza
- Media si comunicatii de marketing
- Metode si tehnici de negociere si vanzare
- Metode si tehnici de cercetare in marketing
- Etica marketingului
- Practica
- Strategii si politici de marketing
- Sisteme de gestiune a informatiilor de marketing
- Strategii de marca
- Sisteme de aprovizionare si distributie
- Cercetari aprofundate de marketing
- Implementarea strategiei de marketing
- E-marketing
- Proiecte de marketing pentru elaborarea disertatiei
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Management (IFR)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Management și branding corporativFacultatea de Management
- ManagementFacultatea de Ştiințe Juridice
- Antreprenoriat și administrarea afacerilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Antreprenoriat si administrarea afacerilor in energie, in limba engleză
- Finanţe şi bănciFacultatea de Ştiinţe Economice
- Management organizaţional şi antreprenoriat (cu predare în lb. engleză)Facultatea de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice – extensie Constanța
- Administrarea afacerilor (în limba engleză)Departamentul Administrarea Afacerilor
- Managementul afacerilor mici şi mijlociiFacultatea de Management
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea Româno-Americană din Bucureşti
Universitatea Româno-Americană este o instituție de învățământ superior particulară, acreditată și evaluată de către Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS) cu calificativul "Grad de încredere ridicat”. A fost înființată în anul 1991, având drept scop adaptarea și implementarea unor valori educaționale din învățământul superior american și european, în scopul realizării standardelor de calitate și competitivitate a procesului de învățământ.
Experiența internațională constituie o componentă vitală a educației studenților și a pregătirii cadrelor didactice. Universitatea Româno-Americană are încheiate acorduri și parteneriate cu universități din SUA, din Europa și America Latină, în cadrul cărora se derulează schimburi interacademice pentru cadrele didactice și studenți.