Management și branding corporativ
Despre program
Pentru tineri marketeri: pasionaţi de management, branding și comunicare
Masteratul Management și Branding Corporativ oferă o abordare complexă asupra proceselor de branding dintr-o perspectivă de business. Dacă vrei să devii un trendsetter în brand management şi nu un follower, Masteratul Management şi Branding Corporativ te va ajuta să obții insight-uri şi informații relevante de la practicieni în domeniu:
- Pentru a putea gestiona și dezvolta branduri competitive – dintr-o perspectivă managerială și de marcomș
- Pentru a elabora strategii de branding eficiente, pornind de la dezvoltarea conceptelor și a design-ului de produs, învățând cum se realizează cercetarea de piață relevantă și continuând cu dezvoltarea campaniior de promovare către consumatorii individuali și clienții business
Ce oferim:
- îți facilităm conexiunile cu specialiștii din industria de marcom din România și derulăm proiecte aplicate cu companii de top
- cursuri interactive și studii de caz relevante din piață, astfel încât să generăm soluții reale și oportunități concrete de carieră
- seminarii practice și evenimente de business pe zona de marcom – prin intermediul cărora vei avea posibilitatea de a înțelege și de a implementa strategii de branding eficiente pentru a gestiona și dezvolta branduri competitive
Who are we looking for: Tineri creativi și cu gândire strategică care deja activează pe zona de brand management sau care doresc să-și dezvolte o carieră de succes în agenții de publicitate sau companii de top pe zona de branding şi marketing, dar și: Account planning & management Product management PR Management Marketing management Market Research Manager Business management CRM
Științe Economice
Management
Management
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Management strategic
- Managementul brandului
- Globalizare și internaționalizarea firmei
- Marketing strategic
- Comunicare corporativă
- Comportamentul consumatorului
- Management financiar
- Management operaţional şi procese corporative
- Strategii de promovare a brandului şi de loializare a clienților
- Agilitate și schimbare organizațională
- Strategii manageriale şi marketing digital
- Identitate vizuală și creație grafică
- Metode și tehnici de elaborare a lucrării de disertație
- Brand de angajator și comunicare internă
- Managementul proiectelor
- Performanța financiară a brandurilor
- Design de brand și packaging
- Cultură
- consumerism și branduri globale
- Managementul brandului II.Managementul relaţiilor cu clienţii
- Brand personal și dezvoltare profesională (disciplilnă opţională)
- Relații publice (disciplilnă opţională)
- Practică de specialitate
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Managementul afacerilorFacultatea de Management
- Administrarea afacerilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul sectorului publicFacultatea de Administraţie Publică
- Bussiness ConsultingFacultatea de Administraţie şi Afaceri
- Politici financiare de întreprindere
- Entrepreneurship and organizational management (English language)Facultatea de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice – extensie Constanța
- Finanţe şi bănci, DOFIN
- Contabilitate, audit şi informatică de gestiune (în limba engleză)Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Sisteme informatice pentru managementul resurselor și proceselor economice
Facultatea de Management
Atributele Facultății de Management:
- Una din cele mai vechi facultăţi ale Academiei de Studii Economice
- Clasificată ca prima la nivel național în domeniul Management
- Corp profesoral valoros
- Formată din 2 departamente, Departamentul Management și Departamentul Filozofie și Științe Socioumane
- Cea mai vastă ofertă de studii de masterat din Academia de Studii Economice din București
- 1800 de studenți la ciclul de licență, 1400 masteranzi și peste 200 de doctoranzi
Ce oferim?
- Conectarea superioară a programelor ciclului de licență la cerințele pieței muncii
- Programe de masterat puternice, generatoare de valoare intelectuală şi valoare adăugată pentru studenți şi angajatori
- Programe doctorale puternice, generatoare de cunoştinţe
- Cercetare ştiinţifică performantă
Informatii despre Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti (SNSPA)
Școala Naţională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), înfiinţată în 1991 ca școală de guvernare și de pregătire a specialiștilor în domenii esenţiale ale societăţii, este un reper în peisajul academic românesc. În cele peste două decenii de existenţă, la SNSPA s-au format profesioniști capabili să contribuie, prin cunoștinţele lor, la elaborarea și gestionarea politicilor publice în cadrul instituțiilor statului, la dezvoltarea relațiilor internaționale ale ţării, la organizarea și conducerea afacerilor în cadrul companiilor private, la optimizarea procesului de comunicare și de construire a imaginii de ţară sau de firmă.
SNSPA este o instituţie publică de învăţământ superior, de cercetare știinţifică și de pregătire academică și profesională de înalt nivel naţional și internaţional, care include toate cele trei cicluri de învăţământ: licenţă, masterat, doctorat.
SNSPA formează și dezvoltă competențe profesionale în știinţe politice, sociologie, științe administrative, relaţii internaţionale, diplomație, studii europene, știinţe ale comunicării, psihologie, management, resurse umane, contribuind astfel la transformările naţionale și internaţionale, în spiritul valorilor și principiilor democratice.
Ca răspuns la o necesitate socială apărută în România după 1989, SNSPA a fost fondată sub forma unui program postuniversitar, după modelul școlilor de guvernare din Franţa, Belgia, Marea Britanie, SUA. Iniţiativa organizării sale a pornit de la cerinţele situaţiei cu care se confrunta România la începutul anilor ‘90 în privinţa formării/perfecţionării specialiștilor în știinţele administrative și politice, de la necesitatea creării resurselor de expertiză în aceste domenii, a pregătirii unor specialiști pentru domeniul public, în condiţiile reformei și ale strategiei de integrare în structurile europene și euro-atlantice.
SNSPA se distinge prin angajamentul pe care îl manifestă pentru educaţie cu scopul de a obţine răspunsuri la probleme contemporane, atât la nivel național, cât și la nivel regional și global. SNSPA oferă numeroase programe de studii, la toate ciclurile și formele de pregătire universitară, acreditate sau autorizate, întreaga structură a programelor de studii fiind compatibilizată cu programul Bologna.