Marketing
in cadrul Universitatea "Artifex" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Misiunea Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București este de a crea un mediu de învățământ și cercetare pentru studenti, masteranzi, cadre didactice și cercetatori, favorizant comunicării, creativității, inovării, colaborării și obținerii de performanțe didactice și științifice ridicate, care să-i consolideze poziția în cadrul învățământului economic românesc și în a o face cunoscută în cel european.
Principalele obiective urmărite în întreaga activitate desfășurată la nivelul Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București pot fi sintetizate astfel: promovarea unui învățământ economic de performanță; promovarea parteneriatului cu alte instituții de învățământ superior și dezvoltarea cooperării universitare pe plan național și internațional; generarea de calificări universitare performante în formarea inițială și continuă; dezvoltarea activității de cercetare științifică; formarea și perfecționarea de resurse umane calificate, specialiști cu studii superioare pentru domeniile activităților economice și sociale; dezvoltarea unui corp profesoral valoros; promovarea unui management academic performant.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Matematică aplicată în economie
- Microeconomie
- Introducere în contabilite
- Informatică
- Management general
- Istoria şi doctrina cooperatistă
- Limba străină (engleză/franceză)
- Educaţie fizică şi sport
- Macroeconomie
- Dreptul afacerilor
- Statistică economică
- Marketing
- Finanţe
- Econometrie
- Tehnici promoţionale
- Comportamentul consumatorului
- Marketingul micilor afaceri
- Baze de date pentru marketing
- Marketingul serviciilor
- Relaţii publice
- Marketing direct
- Cercetari de marketing
- Etica in afaceri
- Cybermarketing
- Practica de specialitate
- Discipline opționale (Management comercial / Comunicare comercială
- Managementul proiectelor în afaceri / Operaţiunile instituţiilor de credit)
- Discipline facultative (Publicitate şi promovarea vânzărilor
- Sisteme informaţionale de marketing)
- Marketing agroalimentar
- Logistica mărfurilor
- Economia cooperaţiei
- Tehnici de vânzare
- Analiza informaţiilor de marketing
- Modelare economică şi financiar-monetară
- Marketing social-politic
- Business to business marketing
- Simulări de marketing
- Proiecte de marketing
- Comunicare în afaceri în limba străină (engleză/franceză)
- Metodologia elaborării lucrării de licenţă
- Discipline opționale (Gestiunea forţelor de vânzare / Marketing internaţional
- Tehnica negocierilor în afaceri / Marketing turistic)
- Discipline facultative (Marketingul organizaţiilor non-profit
- Distribuţie şi merchandising)
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Marketingul strategic și managementul vânzărilorFacultatea de Administraţie şi Afaceri
- Audit financiar, control şi audit internFacultatea de Ştiinţe Economice
- Marketing cu predare în limba englezăFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea Afacerilor – cu predare în limba engleză
- ManagementFacultatea de Ştiințe Juridice
- Marketing (ID)Facultatea de Marketing
- Managementul şi evaluarea investiţiilorFacultatea de Management
- Management şi marketing internaţionalFacultatea de Management
- Administrarea afacerilor (în limba engleză)
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea "Artifex" din Bucureşti
Facultatea de Finanţe şi Contabilitate funcţionează în cadrul Universităţii „ARTIFEX”, care fost acreditată prin Legea nr. 133 din 17 mai 2005.
În contextul actual al societăţii informaţionale şi al unei economii bazate pe cunoştinţe, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate pregăteşte, în mod egal, economişti cu competenţe în sfera financiar - bancară, a contabilităţii şi a informaticii de gestiune.
Începând cu anul universitar 2005–2006, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate din cadrul Universităţii „ARTIFEX” din Bucureşti a trecut la aplicarea sistemului Bologna: 3 ani, cu un total de 180 credite, pentru studiile universitare de licenţă şi 2 ani, cu un total de 120 de credite, pentru studiile universitare de masterat.