Managementul marketingului
in cadrul Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul de masterat Managementul Marketingului se adresează economiştilor care beneficiază deja de o serie de cunoştinţe de marketing, celor care lucrează în domeniul marketingului sau îşi doresc o cariera de succes şi care vor să aprofundeze procesul de adoptare a deciziilor strategice necesare conducerii activităţii de marketing şi intenţionează să-şi dezvolte abilităţi de utilizare a unui întreg instrumentar analitic, cu scopul de a lua, astfel, decizii în condiţiile economiei de piaţă Prin misiunea asumată programul se încadrează în coordonatele misiunii generale a A.S.E. şi a Facultăţii de Marketing, cea de creator de forţă de muncă pentru liderii de piaţă.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Managementul marketingului
- Marketing relațional
- Metodologia cercetării
- Psihosociologia comunicării
- Strategii de marketing în turism
- Managementul calității
- Marketing strategic
- Stretegii de preț
- Strategii de comunicare integrată de marketing
- Tehnologie comercială
- Management turistic
- Publicitate și planificare media
- Managementul canalelor de marketing
- Managementul mărcii și dezvoltării noilor produse
- Audit de marketing
- Analiza mediului de marketing
- Sisteme inteligente de asistare a deciziilor în marketing
- Managementul tranzacțiilor
- Management strategic
- Seminar stiințific: proiecte aplicate în marketing
- Practică de specialitate
- Etică și integritate academică
- Stagiu pentru elaborarea lucrării de disertație
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Administrarea afacerilor în turismFacultatea de Business şi Turism
- Consultanță în afaceriFacultatea de Administraţie şi Afaceri
- Marketing şi comunicare în afaceriFacultatea de Management-Marketing
- MA in Management and Digital Innovation (SNSPA) plus MSc in Management of Business, Innovation and Technology (University of Sheffield)Facultatea de Management
- Marketing IFRFacultatea de Management-Marketing
- Tehnici actuariale
- Economie şi afaceri internaţionaleFacultatea de Administrarea Afacerilor Internaţionale
- MarketingFacultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitate, audit şi informatică de gestiuneFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
Facultatea de Marketing
Facultatea de Marketing îşi propune:
- să îşi păstreze poziţia de lider în domeniul învăţământului universitar de marketing din România, pe baza experienţei de peste patru decenii a şcolii româneşti de marketing;
- să asigure educarea şi formarea în domeniul marketingului prin programe centrate pe student, orientate spre formarea competenţelor şi calificărilor solicitate pe piaţa muncii;
- să devină un pol de referinţă pentru cercetarea avansată în domeniul marketingului din România şi o prezenţă ştiinţifică semnificativă pe plan internaţional;
- să promoveze marketingul, alături de universităţi şi reprezentanţi ai mediului economic, social şi de afaceri, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei şi societăţii româneşti.
Informatii despre Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE)
Înfiinţată prin Decret Regal, la 6 aprilie 1913, din iniţiativa lui Nicolae D. Xenopol, Ministrul Industriei şi Comerţului, sprijinit de un grup de tineri economişti formaţi la universităţi prestigioase din Germania, Franţa şi Anglia, Academia de Înalte Studii Comerciale şi Industriale a fost prima instituţie de învăţământ economic superior din România.
Încă de la început s-a confruntat cu mari probleme materiale, lipsa unui local propriu şi recunoaştere din partea instituţiilor universitare. În primele două decenii, A.I.S.C.I. s-a subordonat Ministerului Industriei şi Comerţului, perioada în care a depăşit toate obstacolele materiale, precum şi pe cele privind recunoaşterea sa ca instituţie de învăţământ superior: construcţia Palatului Academiei din Piaţa Lascăr Catargiu, astăzi Piaţa Romana (1924-1926); organizarea doctoratului (1921); un corp profesoral format din personalităţi de prestigiu: Anton Davidoglu, Stanislas Cihoski, I. N. Angelescu, Ion Răducanu, Virgil Madgearu, Victor Slăvescu, Constantin Bungetianu, Andrei Rădulescu, Gheorghe Taşcă, Nicolae Iorga (din 1931), Gromoslav Mladenatz s.a.
Modificările aduse în aprilie 1935 la legea privind funcţionarea A.I.S.C.I. au consfinţit trecerea Academiei în subordinea Ministerului Instrucţiunii Publice. Ministerul Educaţiei Naţionale, prin Legea nr. 299 din 18 august 1947 privind reorganizarea şi transformarea Academiei de Înalte Studii Comerciale şi Industriale şi a Academiei de Studii Cooperatiste din Bucureşti în Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste, face primul pas în vederea schimbărilor pe care le-a cunoscut fosta Academie Comercială. În perioada comunistă, prin Decretul nr. 175 din 3 august 1948, se realizează reforma învăţământului, Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste fiind transformată in Institutul de Ştiinţe Economice şi Planificare după modelul instituţiilor de învăţământ superior sovietic. Începand cu anul universitar 1967-1968, învăţământul economic din România îşi redescoperă vocaţia europeană, I.S.E.P. este reorganizat şi transformat în Academia de Studii Economice din Bucureşti, denumire care s-a păstrat până astăzi.