Comunicare și media emergente (în limba engleză-Communication and Emerging Media)

Despre program

Odată cu dezvoltarea pieței dispozitivelor mobile, proliferarea diverselor formate media și creșterea interconectării și a accesului la informație, a apărut și cererea pentru specialiști care să comunice strategic, eficient, sigur, corect în aceste noi media. În acest context, Facultatea de Comunicare și Relații Publice a lansat o nouă specializare, studii universitare de licență, învățământ cu frecvență: Comunicare și Media Emergente (cu predare în limba engleză)/Communication and Emerging Media.

Planul de învățământ reflectă tendințele din programele de studii similare oferite de universități din Statele Unite ale Americii, din Europa și din țară.

Perspective profesionale

Absolvenții specializării Comunicare și Media Emergente (cu predare în limba engleză) vor fi capabili să: planifice, dezvolte, implementeze și evalueze strategii de comunicare digitală pentru companii și organizații. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Google, LinkedIn sunt doar câteva din elementele ce definesc ADN-ul unui absolvent al noii specializări. Ne aliniem cu cerințele pieței și pregătim absolvenți în pas cu tehnologia. Viitorul e al comunicării și vă așteptăm să-l construim împreună alături de profesori dedicați, pasionați de noile tehnologii și de impactul lor în comunicare.

Concret, absolvenții vor putea să: desfășoare activități de relații publice, să dezvolte strategii de comunicare digitală, să elaboreze strategii de relații publice, să ofere consiliere în ceea ce privește imaginea publică, să ofere consiliere în ceea ce privește relațiile publice, să stabilească relații cu media, să administreze procesul de planificare strategică a mărcii, să aplice strategii de marketing aferente platformelor de comunicare socială, să coordoneze campanii publicitare, să efectueze cercetare de piață, să elaboreze campanii de marketing, să elaboreze planul de comunicare online al mărcii, să implementeze strategii de e-business și promovare online, să planifice activitatea de marketing, să realizeze analiza mărcii, să realizeze analiza nevoilor consumatorilor etc.

Absolvenţii specializării Comunicare și Media Emergente (cu predare în limba engleză) pot deveni:

  • Specialiști în marketing digital, specialiști în Social Media, experți în performance media, consultanți în PR online;
  • Specialiști în comunicare și relaţii publice, consultanţi în PR comercial, instituţional, politic, cultural, sportiv, internaţional;
  • Brand manageri și directori de produs, consultanţi de marketing și comunicare electorală, specialiști și consultanţi în resurse umane și traineri

Diploma obţinută după promovarea examenului de licenţă este diplomă de stat, recunoscută oficial.

Limba de predare
Romana
Statut acreditare
Acreditat
Perioada de studii
3 ani
Forma de invatamant
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
  • Teoria comunicării/Communication theory
  • Introducere în relații publice/Introduction to Public Relations
  • Introducere în comunicarea audio-video/Introduction to audio-video communication
  • Redactare academică/Academic writing
  • Istoria comunicării/History of communication
  • Gândire critică/Critical thinking
  • Tehnica discursului public/Public speaking
  • Globalizare și digitalizare/Globalization and digitalization
  • Publicitate/Advertising
  • Psihosociologia comunicării/Social psychology of communication
  • Limba engleză pentru comunicare/English for communication (disciplină opțională)
  • Argumentare și advocacy/Argumentation and advocacy (disciplină opțională)
  • Organizare de evenimente/Events management (disciplină opțională)
  • Mass media şi societatea. Media emergente/Mass media and society. Emerging media
  • Social media și participare civică/Social media and civic participation
  • Comunicare și industriile creative/Communication and creative industries
  • Metode de cercetare în ştiinţele comunicării/Research methods in communication sciences
  • Comportamentul consumatorului în context digital/Consumer behavior in the digital context
  • Branding prin social media/Branding through social media
  • Semiotică în noile media/Semiotics in the new media
  • Management de proiect/Project management
  • Etica în comunicare/Ethics in communication
  • Tehnologii pentru media digitale/Technologies for digital media (disciplină opțională)
  • Digital writing/Digital writing (disciplină opțională)
  • Practică în cercetare/Internship in research (disciplină opțională)
  • Practică profesională/Professional internship (disciplină opțională)
  • Comunicare strategică/Strategic communication
  • Managementul inovării și dezvoltarea de noi produse/Innovation management and new product development
  • Comunicarea de criză/Crisis communication
  • Relaţii publice în media digitale/Public relations in digital media
  • E-business si marketing digital/E-business and digital marketing
  • Comunicare vizuală/Visual communication
  • Practică/Internship
  • Metode și tehnici de elaborare a lucrării de absolvire/Thesis Writing Tutorial
  • Comunicare pe dispozitive mobile/Communication on mobile devices (disciplină opțională)
  • Producţie şi editare multimedia/Multimedia production and editing (disciplină opțională)
  • Storytelling în media digitale/Digital storytelling (disciplină opțională)
  • Echipe în media digitale/Working in digital media teams (disciplină opțională)

Intra in familia Educativa

În România, un absolvent are de ales între peste 5.000 de programe de licență și de master de la 520 de facultăți din 100 de universități.
Taxă studii/an
--- lei
Taxă de înscriere
--- lei
Număr total de locuri
---
Candidați per loc
---
Locuri buget
---
Locuri taxă
---
Ultima medie (buget)
---
Ultima medie (taxă)
---
Alte programe din domeniul
Științe Politice și Comunicare, în Bucuresti

Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice

Facultatea de Comunicare și Relații Publice (FCRP) este o instituție dinamică și prestigioasă, care s-a afirmat ca o școală de comunicare de renume. FCRP încurajează și susține excelența academică în domeniul comunicării și al relațiilor publice, atât prin programele de studii, cât și prin cercetarea în aceste domenii. Facultatea promovează inițiative de colaborare cu organizații de comunicare și publicitate, derulează proiecte de cercetare și programe de studii doctorale și de masterat comune cu universități de renume din străinătate, ceea ce contribuie la prestigiul și la creșterea vizibilității FCRP în mediul academic și în cadrul industriei de profil. Eforturile continue ale facultății se concentrează pe derularea unor programe de studii de înaltă calitate, în care metode creative și inovative de predare sunt utilizate în beneficiul studenților.

Bd. Expoziţiei, nr. 30 A, Sector 1, București

Informatii despre Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti (SNSPA)

Școala Naţională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), înfiinţată în 1991 ca școală de guvernare și de pregătire a specialiștilor în domenii esenţiale ale societăţii, este un reper în peisajul academic românesc. În cele peste două decenii de existenţă, la SNSPA s-au format profesioniști capabili să contribuie, prin cunoștinţele lor, la elaborarea și gestionarea politicilor publice în cadrul instituțiilor statului, la dezvoltarea relațiilor internaționale ale ţării, la organizarea și conducerea afacerilor în cadrul companiilor private, la optimizarea procesului de comunicare și de construire a imaginii de ţară sau de firmă.

SNSPA este o instituţie publică de învăţământ superior, de cercetare știinţifică și de pregătire academică și profesională de înalt nivel naţional și internaţional, care include toate cele trei cicluri de învăţământ: licenţă, masterat, doctorat.

SNSPA formează și dezvoltă competențe profesionale în știinţe politice, sociologie, științe administrative, relaţii internaţionale, diplomație, studii europene, știinţe ale comunicării, psihologie, management, resurse umane, contribuind astfel la transformările naţionale și internaţionale, în spiritul valorilor și principiilor democratice.

Ca răspuns la o necesitate socială apărută în România după 1989, SNSPA a fost fondată sub forma unui program postuniversitar, după modelul școlilor de guvernare din Franţa, Belgia, Marea Britanie, SUA. Iniţiativa organizării sale a pornit de la cerinţele situaţiei cu care se confrunta România la începutul anilor ‘90 în privinţa formării/perfecţionării specialiștilor în știinţele administrative și politice, de la necesitatea creării resurselor de expertiză în aceste domenii, a pregătirii unor specialiști pentru domeniul public, în condiţiile reformei și ale strategiei de integrare în structurile europene și euro-atlantice.

SNSPA se distinge prin angajamentul pe care îl manifestă pentru educaţie cu scopul de a obţine răspunsuri la probleme contemporane, atât la nivel național, cât și la nivel regional și global. SNSPA oferă numeroase programe de studii, la toate ciclurile și formele de pregătire universitară, acreditate sau autorizate, întreaga structură a programelor de studii fiind compatibilizată cu programul Bologna.

Statut Universitate
public
Acreditare Universitate
acreditat
Grad de încredere
ridicat
Str. Povernei, nr. 6, sector 1, București
Informații de acreditare și contact pentru Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti (SNSPA)
FII LA CURENT
Introdu adresa ta de mail ca să primești cele mai noi știri despre facultăți și universități. Nu trimitem spam.
Abonare email footer