Marketingul şi managementul serviciilor
in cadrul Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul masteral Marketingul și managementul serviciilor are drept misiune formarea și perfecționarea masteranzilor într-un domeniu care s-a dezvoltat spectaculos în ultimii ani, cel al serviciilor.
Accesul absolvenților la multiple oportunități existente pe piața muncii, românești și europene, prin asigurarea unei pregătiri adecvate în domenii de larg interes, conectarea sistemului de învățământ superior românesc la sistemele de învățământ și cercetare ale țărilor Uniunii Europene prin dezvoltarea de relații eficiente de parteneriat, atât cu instituții naționale, cât și internaționale sunt doar câteva dintre obiectivele generale ale masteratului.
Obiectivele specifice ale Programului de masterat MMS constau în: crearea unui corp de profesioniști, din rândul absolvenților cursului, care să activeze responsabil și cu profesionalism, să poată promova inițiative legislative, să poată apăra interesele clienților lor și să poată oferi consiliere de calitate în orice tip de servicii; dezvoltarea capacității analitice și de studiu în vederea fundamentării deciziilor de afaceri internaționale, în particular de servicii, în contexte reale; extinderea capacităților de selecționare și interpretare a informațiilor esențiale dintr-o bază de date aferentă unor condiții concrete de piață și dezvoltarea aptitudinilor de comunicare profesională eficientă în
mediul de afaceri intern și internațional, cu precădere în domeniul serviciilor internaționale; dobândirea competențelor în comunicarea economicã și în manevrarea informațiilor economice, în vederea îmbunătățirii performanțelor profesionale.
Oportunități de carieră
Conducători în domeniul administrativ și comercial, directori de întreprinderi și conducători din domeniul administrativ, conducători în domeniul resurselor umane, conducători în domeniul politicilor economice și al planificării, directori de întreprinderi și conducători din domeniul administrativ neclasificați în grupele de bază anterioare, conducători în domeniul vânzari, marketing și dezvoltare, conducători în domeniul vânzări și marketing, conducător firmă mică – patron (girant) în afaceri, intermedieri și alte servicii comerciale, conducători în domeniul publicității și relațiilor publice, conducători în domeniul cercetării și dezvoltării, conducători de unități din industrie și servicii, conducători în servicii de tehnologia informației și comunicațiilor, conducători de unități de prestări servicii, șef serviciu/șef birou asigurări, șef serviciu/șef birou daune, șef expoziții și târguri, șef vamă, inginer-șef întreprinderi de reparații obiecte de uz casnic, curățătorii și alte servicii pentru populație, șef atelier reparații obiecte de uz casnic, curățătorii și alte servicii pentru populație, șef centru reparații, șef centru dezinfecție, deratizare și dezinsecție, coordonator presă, librar- șef, conducător întreprindere mică – patron (girant) în prestări servicii, redactor-șef presă, editură, secretar general agenție presă, editură; secretar general redacție, șef birou exploatare, coordonare presă, șef birou redacție, șef birou relații unități presă, șef oficiu juridic, șef oficiu, serviciu, secție, redacție; producător executiv, conducători de unități din industria hotelieră, comerț și alte servicii, șef obiectiv servicii de securitate.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Economia şi administrarea afacerilor agroalimentareFacultatea de Economie Agroalimentară şi a Mediului
- Administrarea afacerilor în comerţ, turism, servicii, merceologie şi managementul calităţii (în limba engleză)Facultatea de Business şi Turism
- Managementul resurselor umaneFacultatea de Management
- MarketingFacultatea de Administraţie şi Afaceri
- Administrarea afacerilor (în limba engleză)
- Marketing internaţionalFacultatea de Marketing
- Finanţe şi bănci (la Buzău)
- Integrare economică europeanăFacultatea de Ştiinţe Economice
- Informatică aplicată în managementFacultatea de Informatică Managerială
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti
Inspirat de modelul iconicei Universităţi Harvard din Statele Unite, Prof.univ.dr. Aurelian Gh. Bondrea a proiectat, iniţiat, organizat şi condus Universitatea Spiru Haret, începând cu19 ianuarie 1991. Acestuia i s-au alăturat 32 de oameni de o deosebită valoare intelectuală şi morală, ca membri fondatori.
Universitatea Spiru Haret a aderat la idealurile și principiile înscrise în Magna Charta Universitatum, adoptată la Bologna în anul 1988, acționând pentru transpunerea, în spațiul învățământului superior și al cercetării științifice, a reglementărilor, normelor și valorilor promovate în cadrul Procesului Bologna.
Instituția de învățământ are 14 facultăţi cu 60 programe de licență, 40 programe de masterat; centre universitare în Bucureşti, Constanţa, Craiova, Braşov, Câmpulung Muscel; cadre didactice de excepţie; condiţii moderne de studiu.
Strategia de dezvoltare a universității s-a axat pe investiţii în resurse moderne de predare-învăţare, pe dezvoltarea unei baze materiale complexe, pe facilitarea accesului la educaţie, pe orientarea către o cultură organizaţională pro-calitate, pe cooperare academică şi pe centrarea educaţiei pe student, în scopul de a oferi societăţii româneşti o alternativă viabilă pentru învăţământul de stat.
De-a lungul timpului, universitatea a cunoscut o evoluţie remarcabilă nu doar pe plan naţional, ci şi ca parte a reţelei academice globale. Implicarea în proiecte, manifestări culturale şi ştiinţifice internaţionale dedicate progresului învăţământului universitar la nivel mondial, cooperarea cu organizaţii din toată lumea, construirea de rapoarte pozitive cu numeroase entităţi de elită din domeniul educaţional au fost doar câteva dintre obiectivele strategice stabilite şi îndeplinite cu succes de Universitatea Spiru Haret în spiritul internaţionalizării.