Marketingul şi managementul operaţiunilor logistice
in cadrul Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul de masterat Marketingul și managementul operațiunilor Logistice are ca misiune specializarea absolvenților în domeniul logisticii, în strânsă conexiune cu piața de profil românească, europeană și mondială, pentru a asigura cursanților dezvoltarea unor abilități practice care să le permită accesul ca „operatori”, pe bază de egalitate cu tinerii din Europa, în mediul concurențial european actual.
Printre obiectivele generale ale programului de masterat se numără: promovarea calității și eficienței în procesul de educație; dezvoltarea durabilă a sistemului socio-economic național, pe termen lung, prin transferul și valorificarea cunoștințelor; susținerea accesului absolvenților la multiple oportunități existente pe piața muncii, românești și europene, prin asigurarea unei pregătiri adecvate în domenii de larg interes; conectarea sistemului de învățământ superior românesc la sistemele de învățământ și cercetare ale țărilor Uniunii Europene prin dezvoltarea de relații eficiente de parteneriat, atât cu instituții naționale, cât și internaționale etc.
Obiectivele strategice ale Programului de masterat MMOL constau în: conectarea sistemului de învățământ superior economic românesc la sistemele de învățământ și cercetare ale țărilor Uniunii Europene prin dezvoltarea de relații eficiente de parteneriat, atât cu instituții naționale cât și internaționale; integrarea în rețelele universitare naționale și internaționale pe criterii de performanță și complementaritate; încurajarea diversității și accesului la multiple oportunități pe piața muncii a absolvenților prin asigurarea unei pregătiri adecvate în domenii care necesită o înaltă calificare; susținerea tranziției socio-economice, integrarea macro-regională și dezvoltarea durabilă a
sistemului socio-economic național pe termen lung, prin transferul și valorificarea cunoștințelor etc.
Printre obiectivele specifice ale masteratului amintim crearea unor abilități și deprinderi practice care să permită tinerilor absolvenți de învățământ superior integrarea corespunzătoare în muncă; dezvoltarea unui program de masterat care să obțină recunoașterea performanței, la nivel național și internațional, ARILOG (http://www.arilog.ro / ), ELA (http://www.elalog.org/) atât de către asociațiile profesionale din domeniul logisticii, cât și de mediul academic; crearea unui corp de profesioniști, din rândul absolvenților cursului, care să activeze responsabil și cu profesionalism, să poată promova inițiative legislative, să poată apăra interesele clienților lor și să poată oferi consiliere
de calitate în orice tip de servicii logistice; dobândirea competențelor în comunicarea economicã și în manevrarea informațiilor economice, în vederea îmbunătățirii performanțelor profesionale, însușirea și folosirea corectă atât a limbajului economic, cât și a principiilor economice fundamentale, pentru îmbunătățirea clarității mesajelor economice etc.
Oportunități de carieră
Șef birou aeroport, șef birou/serviciu transport maritim și fluvial, șef departament logistică, șef secție /adjunct (sector)transporturi, șef serviciu/centru/stație/aeroport, diriginte oficiu transporturi, șef birou aprovizionare-desfacere, șef depozit, șef serviciu aprovizionare-desfacere,
manager aprovizionare, documentarist ordonanțare logistică, coordonator
în materie de securitate și sănătate în munca pentru logistică,
referent de specialitate marketing, tehnician/tehnician responsabil
afacere, metode logistică.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Finanţe şi Bănci
- Managementul proiectelor internaţionaleFacultatea de Relaţii Economice Internaţionale
- Administrarea afacerilor IDFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economie şi afaceri internaţionaleFacultatea de Științe Economice din Brașov
- MA in Management and Digital Innovation (SNSPA) plus MSc in Management of Business, Innovation and Technology (University of Sheffield)Facultatea de Management
- Managemetul Afacerilor în Comerț IFRFacultatea de Management Turistic şi Comercial
- Administrarea afacerilor (în limba engleză)
- Politici financiare de întreprindere
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice din Cluj-Napoca
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti
Inspirat de modelul iconicei Universităţi Harvard din Statele Unite, Prof.univ.dr. Aurelian Gh. Bondrea a proiectat, iniţiat, organizat şi condus Universitatea Spiru Haret, începând cu19 ianuarie 1991. Acestuia i s-au alăturat 32 de oameni de o deosebită valoare intelectuală şi morală, ca membri fondatori.
Universitatea Spiru Haret a aderat la idealurile și principiile înscrise în Magna Charta Universitatum, adoptată la Bologna în anul 1988, acționând pentru transpunerea, în spațiul învățământului superior și al cercetării științifice, a reglementărilor, normelor și valorilor promovate în cadrul Procesului Bologna.
Instituția de învățământ are 14 facultăţi cu 60 programe de licență, 40 programe de masterat; centre universitare în Bucureşti, Constanţa, Craiova, Braşov, Câmpulung Muscel; cadre didactice de excepţie; condiţii moderne de studiu.
Strategia de dezvoltare a universității s-a axat pe investiţii în resurse moderne de predare-învăţare, pe dezvoltarea unei baze materiale complexe, pe facilitarea accesului la educaţie, pe orientarea către o cultură organizaţională pro-calitate, pe cooperare academică şi pe centrarea educaţiei pe student, în scopul de a oferi societăţii româneşti o alternativă viabilă pentru învăţământul de stat.
De-a lungul timpului, universitatea a cunoscut o evoluţie remarcabilă nu doar pe plan naţional, ci şi ca parte a reţelei academice globale. Implicarea în proiecte, manifestări culturale şi ştiinţifice internaţionale dedicate progresului învăţământului universitar la nivel mondial, cooperarea cu organizaţii din toată lumea, construirea de rapoarte pozitive cu numeroase entităţi de elită din domeniul educaţional au fost doar câteva dintre obiectivele strategice stabilite şi îndeplinite cu succes de Universitatea Spiru Haret în spiritul internaţionalizării.