Marketing strategic
in cadrul Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Să dezvolte o categorie de profesionişti în domeniul marketingului, în România, care să contribuie la dobândirea avantajului competitiv pe piaţă, pentru organizaţiile în care vor acţiona în calitate de manageri sau specialişti. Scopul programului Să contribuie la promovarea marketingului în România, alături de alte instituţii de învăţământ superior, de reprezentanţii mediului de afaceri şi de alte părţi interesate, cu scopul de a spori capacitatea organizaţiilor de a valorifica oportunităţile de afaceri, de a îndeplini deopotrivă propriile obiective şi aşteptările clienţilor, ale pieţelor vizate. Audienţa vizată Programul este destinat celor ce doresc să îşi dezvolte cunoştinţele şi competenţele în domeniul marketingului, din perspectiva elaborării şi implementării strategiilor de marketing.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Managementul marketingului
- Metode şi modele în marketing
- Marketingul produselor financiare
- Business-to-business marketing
- Fundamentele marketingului
- Marketingul serviciilor
- Management strategic
- Comunicare integrată de marketing
- Marketing şi concurenţă
- Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor pentru afaceri
- Marketing strategic
- Politici strategice pe pieţe concurenţiale
- Strategii de marketing direct
- Sisteme expert în marketing
- Managementul relaţiilor cu furnizorii şi clienţii
- Metode cantitative în marketing
- Strategii de marcă
- Seminar ştiinţific: proiecte aplicative în marketing
- Practică de specialitate
- Etică și integritate academică
- Stagiu pentru elaborarea lucrării de disertație
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Ştiințe Juridice
- Managementul strategic al organizaţieiFacultatea de Ştiințe Juridice
- Management (în limba engleză)Facultatea de Management
- Afaceri internaționale IFRFacultatea de Relaţii Comerciale şi Financiar – Bancare Interne şi Internaţionale
- Finanţe şi Bănci (ID)
- Managementul investițiilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice din Cluj-Napoca
- E-business
- Computer science for businessFacultatea de Informatică Managerială
Facultatea de Marketing
Facultatea de Marketing îşi propune:
- să îşi păstreze poziţia de lider în domeniul învăţământului universitar de marketing din România, pe baza experienţei de peste patru decenii a şcolii româneşti de marketing;
- să asigure educarea şi formarea în domeniul marketingului prin programe centrate pe student, orientate spre formarea competenţelor şi calificărilor solicitate pe piaţa muncii;
- să devină un pol de referinţă pentru cercetarea avansată în domeniul marketingului din România şi o prezenţă ştiinţifică semnificativă pe plan internaţional;
- să promoveze marketingul, alături de universităţi şi reprezentanţi ai mediului economic, social şi de afaceri, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei şi societăţii româneşti.
Informatii despre Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE)
Înfiinţată prin Decret Regal, la 6 aprilie 1913, din iniţiativa lui Nicolae D. Xenopol, Ministrul Industriei şi Comerţului, sprijinit de un grup de tineri economişti formaţi la universităţi prestigioase din Germania, Franţa şi Anglia, Academia de Înalte Studii Comerciale şi Industriale a fost prima instituţie de învăţământ economic superior din România.
Încă de la început s-a confruntat cu mari probleme materiale, lipsa unui local propriu şi recunoaştere din partea instituţiilor universitare. În primele două decenii, A.I.S.C.I. s-a subordonat Ministerului Industriei şi Comerţului, perioada în care a depăşit toate obstacolele materiale, precum şi pe cele privind recunoaşterea sa ca instituţie de învăţământ superior: construcţia Palatului Academiei din Piaţa Lascăr Catargiu, astăzi Piaţa Romana (1924-1926); organizarea doctoratului (1921); un corp profesoral format din personalităţi de prestigiu: Anton Davidoglu, Stanislas Cihoski, I. N. Angelescu, Ion Răducanu, Virgil Madgearu, Victor Slăvescu, Constantin Bungetianu, Andrei Rădulescu, Gheorghe Taşcă, Nicolae Iorga (din 1931), Gromoslav Mladenatz s.a.
Modificările aduse în aprilie 1935 la legea privind funcţionarea A.I.S.C.I. au consfinţit trecerea Academiei în subordinea Ministerului Instrucţiunii Publice. Ministerul Educaţiei Naţionale, prin Legea nr. 299 din 18 august 1947 privind reorganizarea şi transformarea Academiei de Înalte Studii Comerciale şi Industriale şi a Academiei de Studii Cooperatiste din Bucureşti în Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste, face primul pas în vederea schimbărilor pe care le-a cunoscut fosta Academie Comercială. În perioada comunistă, prin Decretul nr. 175 din 3 august 1948, se realizează reforma învăţământului, Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste fiind transformată in Institutul de Ştiinţe Economice şi Planificare după modelul instituţiilor de învăţământ superior sovietic. Începand cu anul universitar 1967-1968, învăţământul economic din România îşi redescoperă vocaţia europeană, I.S.E.P. este reorganizat şi transformat în Academia de Studii Economice din Bucureşti, denumire care s-a păstrat până astăzi.