Marketing online
in cadrul Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Misiunea programului este aceea de a pregăti specialişti de înaltă clasă în domeniul marketingului internaţional, în contextul integrării economiei româneşti în economia europeană. Scopul programului este să completeze pregătirea de marketing a cursanţilor cu o amplă componentă de relaţii economice internaţionale şi marketing internaţional. Programul este destinat celor ce doresc să îşi dezvolte cunoştinţele şi competenţele în domeniul marketingului la nivel internaţional. Corpul profesoral ce asigură susţinerea cursurilor şi a dezbaterilor face parte din Academia de Studii Economice Bucureşti şi se distinge printr-o foarte bună pregătire şi o înaltă ţinută academică.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Marketing online
- Cercetări de marketing online
- Fundamentele marketingului
- Marketingul serviciilor
- Tehnologii multimedia în marketing
- Managementul relaţiilor cu clienţii
- Sisteme inteligente pentru asistarea deciziilor de marketing
- Analiza datelor de marketing online
- Responsabilitatea socială a companiilor
- Business-to-Business Marketing
- Marketingul şi managementul evenimentelor
- Managementul mărcilor
- Strategii de marketing direct
- Strategii de comunicare integrată de marketing
- Publicitate online
- Modelarea şi simularea fenomenelor de marketing
- Seminar ştiinţific
- Practică de specialitate
- Stagiu pentru elaborarea lucrării de disertație
- Marketing global
- Marketing prin reţele sociale şi reţele mobile
- Managementul marketingului
- Marketing strategic
- Etică și integritate academică
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Contabilitate, audit şi informatică de gestiune (în limba engleză)Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Contabilitate şi informatică de gestiune
- Contabilitate și informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice
- Managementul întreprinderilor mici şi mijlociiFacultatea de Management-Marketing
- ManagementFacultatea de Ştiințe Juridice
- Administrarea afacerilor (în limba engleză – Business administration)Facultatea de Administraţie şi Afaceri
- Cibernetică economicăFacultatea de Administraţie şi Afaceri
- Marketing strategicFacultatea de Marketing
- Finanţe şi bănciFacultatea de Științe Economice din Brașov
Facultatea de Marketing
Facultatea de Marketing îşi propune:
- să îşi păstreze poziţia de lider în domeniul învăţământului universitar de marketing din România, pe baza experienţei de peste patru decenii a şcolii româneşti de marketing;
- să asigure educarea şi formarea în domeniul marketingului prin programe centrate pe student, orientate spre formarea competenţelor şi calificărilor solicitate pe piaţa muncii;
- să devină un pol de referinţă pentru cercetarea avansată în domeniul marketingului din România şi o prezenţă ştiinţifică semnificativă pe plan internaţional;
- să promoveze marketingul, alături de universităţi şi reprezentanţi ai mediului economic, social şi de afaceri, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei şi societăţii româneşti.
Informatii despre Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE)
Înfiinţată prin Decret Regal, la 6 aprilie 1913, din iniţiativa lui Nicolae D. Xenopol, Ministrul Industriei şi Comerţului, sprijinit de un grup de tineri economişti formaţi la universităţi prestigioase din Germania, Franţa şi Anglia, Academia de Înalte Studii Comerciale şi Industriale a fost prima instituţie de învăţământ economic superior din România.
Încă de la început s-a confruntat cu mari probleme materiale, lipsa unui local propriu şi recunoaştere din partea instituţiilor universitare. În primele două decenii, A.I.S.C.I. s-a subordonat Ministerului Industriei şi Comerţului, perioada în care a depăşit toate obstacolele materiale, precum şi pe cele privind recunoaşterea sa ca instituţie de învăţământ superior: construcţia Palatului Academiei din Piaţa Lascăr Catargiu, astăzi Piaţa Romana (1924-1926); organizarea doctoratului (1921); un corp profesoral format din personalităţi de prestigiu: Anton Davidoglu, Stanislas Cihoski, I. N. Angelescu, Ion Răducanu, Virgil Madgearu, Victor Slăvescu, Constantin Bungetianu, Andrei Rădulescu, Gheorghe Taşcă, Nicolae Iorga (din 1931), Gromoslav Mladenatz s.a.
Modificările aduse în aprilie 1935 la legea privind funcţionarea A.I.S.C.I. au consfinţit trecerea Academiei în subordinea Ministerului Instrucţiunii Publice. Ministerul Educaţiei Naţionale, prin Legea nr. 299 din 18 august 1947 privind reorganizarea şi transformarea Academiei de Înalte Studii Comerciale şi Industriale şi a Academiei de Studii Cooperatiste din Bucureşti în Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste, face primul pas în vederea schimbărilor pe care le-a cunoscut fosta Academie Comercială. În perioada comunistă, prin Decretul nr. 175 din 3 august 1948, se realizează reforma învăţământului, Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste fiind transformată in Institutul de Ştiinţe Economice şi Planificare după modelul instituţiilor de învăţământ superior sovietic. Începand cu anul universitar 1967-1968, învăţământul economic din România îşi redescoperă vocaţia europeană, I.S.E.P. este reorganizat şi transformat în Academia de Studii Economice din Bucureşti, denumire care s-a păstrat până astăzi.