Marketing
in cadrul Universitatea din Bucureşti (UNIBUC), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul de studii pregăteşte studenţi ce vor dobândi capacitate de analiză, sinteză, monitorizare şi gestionare a portofoliului de produse pe clienţi, abilităţi de culegere, prelucrare şi analiză preliminară a informaţiilor de marketing, identificarea activităţilor specifice de marketing din cadrul organizaţiei, abilitatea de elaborare de materiale promoţionale, capacitatea de desfăşurare a activităţilor specifice de erchandising, dar şi abilităţi de realizare de activităţi specifice.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie
- Management general
- Bazele contabilităţii
- Economia întreprinderii
- Matematică pentru economişti
- Istoria economiei
- Limbi străine: Engleză/Franceză/Spaniolă
- Educaţie fizică
- Macroeconomie
- Statistică în SPSS
- Marketing
- Bazele informaticii
- Dreptul afacerilor
- Limbi străine: Engleză/Franceză/Spaniolă
- Educaţie fizică
- Baze de date în marketing
- Comportamentul consumatorului
- Econometrie
- Management comercial
- Cercetări de marketing
- Limbi străine: Engleză/Franceză/Italiană/Spaniolă
- Educație fizică
- Marketingul micilor afaceri/Relaţii publice (opțional)
- Gândire critică (facultativ)
- Curs deschis: International Marketing (faculativ)
- Tehnici promoționale
- Marketingul serviciilor
- Finanțe și fiscalitate
- Ecomarketing
- Logistica mărfurilor
- Analiză economico-financiară
- Limbi străine: Engleză/Franceză/Italiană/Spaniolă
- Educaţie fizică
- Practica de specialitate
- Sisteme informatice in marketing/Managementul firmelor mici şi mijlocii (opțional)
- Educaţie media în marketing (facultativ)
- Discurs public (facultativ)
- Metodologia elaborării lucrării de licenţă
- Managementul forţelor de vânzare
- Cybermarketing
- Marketing agroalimentar
- Marketing turistic
- Politici de prețuri
- Programe aplicative pentru marketing / Analiza în R a informaţiilor de marketing (opțional)
- Networking (facultativ)
- Marketing internaţional
- Antreprenoriat şi administrarea afacerilor
- Business to business marketing
- Marketing social-politic
- Marketing direct
- Practică de cercetare pentru lucrarea de licenţă
- Simulări de marketing / Proiecte de marketing (opțional)
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Gestiune și audit financiar
- Consultanţă şi management în dezvoltarea afacerilorFacultatea de Management
- Economia comerţului, turismului, serviciilor şi managementul calităţiiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Securitatea informatică (în limba engleză)
- Economia comerţului, turismului şi serviciilorFacultatea de Management Turistic şi Comercial din Constanţa
- Marketing (IFR)Facultatea de Marketing
- Contabilitate, audit şi informatică de gestiuneFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Managementul întreprinderilor mici şi mijlociiFacultatea de Management-Marketing
Facultatea de Administraţie şi Afaceri
Într-o lume a competiţiei în care numai performanţa rezistă schimbărilor, alegerea în orice domeniu devine din ce în ce mai dificilă. De aceea, este bine să conştientizaţi - viitori absolvenţi de liceu, studenţi, părinţi - că numai un individ foarte bine pregătit este o persoană căutată pe piaţa muncii. Facultatea de
Administraţie şi Afaceri este una din cele mai importante instituţii de învăţământ superior din România, fiind o structură nouă, modernă şi atractivă a Universităţii din Bucureşti (membru Network of Institutes and Schools of Public Administration in Central and Eastern Europe şi distinsă de Asociaţia Internaţională EDUNIVERSAL din Paris cu premiul Excellent Business School - three palms).
Programele de studii ale Facultăţii de Administraţie şi Afaceri sunt constituite pe două cicluri - licenţă şi master - în domenii de real interes pentru economia naţională: Administraţie Publică, Administrarea Afacerilor şi Marketing.
Informatii despre Universitatea din Bucureşti (UNIBUC)
Universitatea din Bucureşti este una din cele mai importante instituţii de învăţământ superior și de cercetare din România. Misiunea Universităţii din Bucureşti este de a oferi tinerilor români o formare de nivel european în domeniile ştiinţelor exacte, științelor naturii, științelor sociale şi umane, de a produce idei noi şi de a reevalua stadiul actual al cunoştinţelor în toate aceste domenii. Astfel, instituţia noastră se afirmă ca o universitate de cercetare avansată şi de predare, aflată pe prima poziție în ierarhizarea universităților, realizată de către Ministerul Educației în 2011.
Universitatea din Bucureşti este o instituţie publică finanţată din venituri proprii. În 2011, circa 80% din veniturile sale proveneau în ultimă instanţă de la bugetul de stat, parte dintre ele fiind obţinute prin competiţie.
În cei aproape 150 de ani de existenţă, Universitatea din Bucureşti şi-a dobândit un solid prestigiu naţional şi internaţional. Mulţi dintre profesorii şi absolvenţii Universităţii s-au afirmat ca personalităţi de seamă, ca profesori şi cercetători in mari universităţi ale lumii, membri ai Academiei Române şi ai unor academii din alte ţări, scriitori, politicieni (parlamentari, miniştri, prim-miniştri, preşedinţi), diplomaţi, înalţi prelaţi etc.
Diplomele Universităţii din Bucureşti constituie o garanţie a unui înalt nivel de pregătire şi creativitate ştiinţifice, compatibil cu cele mai înalte exigenţe de competitivitate, prezente în câmpul cunoaşterii şi culturii contemporane.
Universitatea noastră este chemată la începutul secolului al XXI-lea să răspundă în mod specific provocărilor care se ridică zi de zi în faţa cunoaşterii şi acţiunii umane, având drept principale sarcini generale creșterea și avansarea cunoașterii, educarea studentelor și a studenților printr-un proces pedagogic modern, centrat pe studenți și pe rezultatele învățării și angajarea socială prin discutarea și evaluarea agendei publice și propunerea unor soluții problemelor societății românești actuale.