Marketing
in cadrul Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, din Alba Iulia, Transilvania
Despre program
Programul de licenţă Marketing se adresează absolvenţilor ciclului liceal şi îşi propune să pregătească în plan ştiinţific şi practic specialişti în marketing atât pentru companiile cu scop lucrativ, cât şi pentru cele din sectorul non-profit. Tinerii care vor absolvi acest program vor avea competenţe de specialitate precum desfăşurarea activităţilor specifice de protocol si relaţii publice, elaborarea de pliante, cataloage, prospecte si broşuri, de promovare, participarea la organizarea şi desfăşurarea activităţilor de marketing din cadrul târgurilor şi expoziţiilor, dar şi executarea de activităţi specifice marketingului social, campanii profilactice, studierea pieţelor specifice, elaborarea programelor de marketing.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie
- Matematică aplicată în economie
- Dreptul afacerilor
- Management
- Informatică
- Psihologie
- Limba engleză
- franceză I
- II
- Educație fizică și sport I
- II
- Contabilitate
- Statistică
- Macroeconomie
- Marketing
- Practică
- Comunicare şi relaţii publice în afaceri
- Marketing social politic
- Cercetări de marketing
- Marketingul micilor afaceri
- Business și business marketing
- Finanțe
- Managementul calității
- Limba engleză
- franceză III
- IV
- Tehnica negocierii afacerilor
- Marketingul serviciilor
- Merchandising
- Logistica mărfurilor
- Practică
- Marketing direct
- Economie europeană
- Comportamentul consumatorului
- Marketing turistic
- Tehnici promoționale
- Marketing agroalimentar
- Management strategic
- Simulări de marketing în afaceri
- Analiza informaţiilor de marketing
- Marketing internaţional
- Managementul resurselor umane
- Concurenţă şi preţuri
- Etică în afaceri
- Elaborarea lucrării de licență
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Alba Iulia
- Contabilitate şi informatică de gestiune (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitatea şi auditul în instituţii publiceFacultatea de Ştiinţe Economice
- Auditul şi controlul agenţilor economiciFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea afacerilor (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Business AdministrationFacultatea de Ştiinţe Economice
- Management financiar-contabil şi administrativ MFCAFacultatea de Ştiinţe Economice
- Sistem informaţional contabil în asistarea deciziilor managerialeFacultatea de Ştiinţe Economice
- Fiscalitate și management financiarFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea Afacerilor (în limba engleză)Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia
Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, înfiinţată în anul 1991, este o instituţie de învăţământ superior şi cercetare cu caracter public, de stat, integrată sistemului naţional de învăţământ superior.
Misiunea Universităţii “1 Decembrie 1918” este definită, în dimensiunile ei esenţiale, de semnificaţia naţională a municipiului Alba Iulia şi zonei. Idealul educaţional şi misiunea Universităţii se sprijină pe tradiţiile valoroase ale şcolii superioare româneşti şi urmăreşte să contribuie, prin modalităţile specifice ale educaţiei, cercetării şi creaţiei de valori, la păstrarea şi afirmarea identităţii naţionale, la unitatea în diversitate a culturii române, la integrarea activă a acesteia în circuitul european şi universal de valori.
Adaptând coordonatele generale ale dezvoltării instituţionale la contextul actual în plan academic, economic, politic şi social, precum şi în funcţie de evoluţiile prognozate pe termen scurt şi mediu, strategia Universităţii vizează continuarea şi dezvoltarea strategiei pentru calitate în domeniul învăţământului, în acord cu standardele naţionale şi cu criteriile academice de evaluare a universităţilor, susţinerea prioritară a calităţii cercetării ştiinţifice, aplicarea unui management economico-financiar eficient precum şi dezvoltarea serviciilor sociale pentru studenţi şi cadre didactice.