Managementul şi marketingul organizaţiei
in cadrul Universitatea Româno-Americană din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul de studii universitare de masterat Managementul şi Marketingul Organizaţiei urmărește dezvoltarea resurselor umane cu competenţe în domeniul managementului şi marketingului, capabile să gestioneze eficient activităţile unei organizaţii în cadrul pieţei. Programul de masterat se adresează celor care doresc să se familiarizeze cu multitudinea deciziilor strategice, să-şi dezvolte abilităţi în utilizarea instrumentarului analitic de management şi marketing, cu scopul de a lua decizii în condiţiile economiei concurenţiale.
Științe Economice
Management
Management
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Teoria organizaţiei
- Strategii de creștere a afacerilor
- Managementul schimbării organizaţionale
- Marketingul organizației de servicii
- Managementul resurselor umane ale organizaţiei
- Managementul calităţii totale
- Management comparat
- Managementul instituţiilor publice
- Responsabilitatea socială a organizaţiilor
- Comunicare managerială. Relaţii publice şi de protocol
- Managementul dezvoltării durabile
- Managementul riscului
- Managementul si marketingul proiectelor
- Managementul si marketingul mediului
- Metodologia cercetării ştiinţifice
- Practică de specialitate şi de elaborare a lucrării de disertaţie
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Finantarea proiectelor de mediuFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economie şi comunicare economică în afaceriFacultatea de Economie Teoretică şi Aplicată
- Management şi comunicare în afaceriFacultatea de Comunicare şi Relaţii Publice
- Marketing (IFR)Facultatea de Marketing
- Economia comerţului, turismului şi serviciilorFacultatea de Economia Turismului Intern şi Internaţional
- Contabilitate internaţionalăFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Management (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Economie europeanăFacultatea de Economie Teoretică şi Aplicată
- Ingineria și managementul afacerilor în industrieFacultatea de Inginerie Managerială
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea Româno-Americană din Bucureşti
Universitatea Româno-Americană este o instituție de învățământ superior particulară, acreditată și evaluată de către Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS) cu calificativul "Grad de încredere ridicat”. A fost înființată în anul 1991, având drept scop adaptarea și implementarea unor valori educaționale din învățământul superior american și european, în scopul realizării standardelor de calitate și competitivitate a procesului de învățământ.
Experiența internațională constituie o componentă vitală a educației studenților și a pregătirii cadrelor didactice. Universitatea Româno-Americană are încheiate acorduri și parteneriate cu universități din SUA, din Europa și America Latină, în cadrul cărora se derulează schimburi interacademice pentru cadrele didactice și studenți.