Management şi comunicare în afaceri
Despre program
În contextul creşterii competitivităţii economice şi a dinamicii pieţelor,comunicarea eficientăîn afaceri a devenit un imperativ şi o necesitate pentru dezvoltarea mediului de business românesc şi creşterea performanţei organizaţionale. Masteratul de Manangement şi comunicare în afaceri îmbină baza teoretică necesară unei bunei înţelegeri a proceselor de comunicare ce au loc în mediul de business cu exemplerelevante de bune practici, adaptate pieţei româneşti si tendinţelor economiei globale. Astfel, cursurile cuprinse în acest program acoperă o gamă largă de noţiuni din domeniul business-ului, accentuând fuziunea şi interdependenţa a două zone ce multă vreme au fost tratate separat: comunicarea şi afacerile.
Masteratul se adresează următoarelor categorii de public:
1. Absolvenţi de studii economice: care doresc să-şi consolideze cunoştinţele teoretice şi practice în domeniul managementului şi comunicării în afaceri;
2. Actuali manageri în companii din mediul privat (companii multinaţionale, întreprinderi mici şi mijlocii)
3. Potenţiali antreprenori / manageri
4. Potenţiali practicieni/ traineriîn domeniul consultanţeiîn managementşi comunicare în afaceri
Posibilităţile de angajare pe piaţa muncii după absolvirea masteratului:
Diploma de masterat este recunoscută de marii jucatori de pe piaţa forţei de muncă din Romania, din diverse sectoare de activitate: FMCG, banking, retail,firme de training şi consultanţăîn afaceri etc. Studenţii care aleg această specializare se pot angaja pe posturi manageriale în departamentele financiare, vânzari, marketing, achiziţii, comunicare şi relaţii publice ale angajatorilor din mediul privat dar, în acelaşi timp, cei care au simţ antreprenorial îşi pot deschide propria afacere sau pot urma o carierăîn domeniul consultanţei în management şi comunicare în afaceri.
Profilul masteratului
Masteratul în Management şi Comunicare în Afaceri (învăţămant cu frecvenţă şi IFR-învaţământ fără frecvenţă) are o dublă orientare profesională:
1) crearea de competenţe practice pentru eficientizarea activităţilor companiilor şi creşterea performanţei organizaţionale (dezvoltarea de abilităţi în domeniul consultanţei pentru afaceri, pentru negociere şi comunicare managerială eficientă; dezvoltarea abilităţilor managerialeşi de leadership;dezvoltarea unei viziuni globale asupra afacerilor);
2) formarea unui comportament managerial competitiv şi cultivarea de competenţe antreprenoriale pentru dezvoltarea unei afaceri profitabile (competenţe în managementul proiectelor şi managementul riscului; competenţe în administrarea şi finanţarea afacerii; abilităţi de comunicare şi negociere; dezvoltarea competenţelor necesare pentru elaborarea strategiilor de marketing, comunicare şi de vânzări).
Științe Economice
Management
Management
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Management strategic
- Comunicare internă
- Comunicarea externă a firmei
- Finanţarea afacerilor
- Managementul riscului şi fezabilitatea afacerilor
- Marketing
- Tehnici de promovare în afaceri
- Metode de cercetare în ştiinţele comunicării
- Managementul organizaţiilor
- Managementul proiectelor
- Negociere în afaceri
- Brandul de angajator
- Responsabilitatea socială corporativă
- Managementul schimbării
- Lobby
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Economia comerţului, turismului şi serviciilorFacultatea de Drept şi Ştiinţe Economice – Târgu Jiu
- Finanţe şi bănci
- Administrarea afacerilor (în limba engleză – Business administration)Facultatea de Administraţie şi Afaceri
- Consultanţă şi management în dezvoltarea afacerilorFacultatea de Management
- ManagementFacultatea de Ştiințe Juridice
- Analiză financiară şi evaluareFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Finanțe bănci (IFR)Facultatea de Management Financiar
- Cercetări avansate în finanțe
- Managementul proiectelor de dezvoltare rurală şi regionalăFacultatea de Economie Agroalimentară şi a Mediului
Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice
Facultatea de Comunicare și Relații Publice (FCRP) este o instituție dinamică și prestigioasă, care s-a afirmat ca o școală de comunicare de renume. FCRP încurajează și susține excelența academică în domeniul comunicării și al relațiilor publice, atât prin programele de studii, cât și prin cercetarea în aceste domenii. Facultatea promovează inițiative de colaborare cu organizații de comunicare și publicitate, derulează proiecte de cercetare și programe de studii doctorale și de masterat comune cu universități de renume din străinătate, ceea ce contribuie la prestigiul și la creșterea vizibilității FCRP în mediul academic și în cadrul industriei de profil. Eforturile continue ale facultății se concentrează pe derularea unor programe de studii de înaltă calitate, în care metode creative și inovative de predare sunt utilizate în beneficiul studenților.
Informatii despre Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti (SNSPA)
Școala Naţională de Studii Politice și Administrative (SNSPA), înfiinţată în 1991 ca școală de guvernare și de pregătire a specialiștilor în domenii esenţiale ale societăţii, este un reper în peisajul academic românesc. În cele peste două decenii de existenţă, la SNSPA s-au format profesioniști capabili să contribuie, prin cunoștinţele lor, la elaborarea și gestionarea politicilor publice în cadrul instituțiilor statului, la dezvoltarea relațiilor internaționale ale ţării, la organizarea și conducerea afacerilor în cadrul companiilor private, la optimizarea procesului de comunicare și de construire a imaginii de ţară sau de firmă.
SNSPA este o instituţie publică de învăţământ superior, de cercetare știinţifică și de pregătire academică și profesională de înalt nivel naţional și internaţional, care include toate cele trei cicluri de învăţământ: licenţă, masterat, doctorat.
SNSPA formează și dezvoltă competențe profesionale în știinţe politice, sociologie, științe administrative, relaţii internaţionale, diplomație, studii europene, știinţe ale comunicării, psihologie, management, resurse umane, contribuind astfel la transformările naţionale și internaţionale, în spiritul valorilor și principiilor democratice.
Ca răspuns la o necesitate socială apărută în România după 1989, SNSPA a fost fondată sub forma unui program postuniversitar, după modelul școlilor de guvernare din Franţa, Belgia, Marea Britanie, SUA. Iniţiativa organizării sale a pornit de la cerinţele situaţiei cu care se confrunta România la începutul anilor ‘90 în privinţa formării/perfecţionării specialiștilor în știinţele administrative și politice, de la necesitatea creării resurselor de expertiză în aceste domenii, a pregătirii unor specialiști pentru domeniul public, în condiţiile reformei și ale strategiei de integrare în structurile europene și euro-atlantice.
SNSPA se distinge prin angajamentul pe care îl manifestă pentru educaţie cu scopul de a obţine răspunsuri la probleme contemporane, atât la nivel național, cât și la nivel regional și global. SNSPA oferă numeroase programe de studii, la toate ciclurile și formele de pregătire universitară, acreditate sau autorizate, întreaga structură a programelor de studii fiind compatibilizată cu programul Bologna.