Ingineria sistemelor de propulsie pentru autovehicule

Despre program

În cadrul învăţământului de licenţă domeniul INGINERIA AUTOVEHICULELOR, prin specializarea INGINERIA SISTEMELOR DE PROPULSIE PENTRU AUTOVEHICULE, pregăteşte specialişti în domeniul concepţiei, cercetării, întreţinerii şi reparaţiei propulsoarelor autovehiculelor rutiere.

Limba de predare
Romana
Statut acreditare
Autorizat
Perioada de studii
4 ani
Forma de invatamant
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
  • Analiză matematică I
  • Algebră și geometrie analitică
  • Fizică
  • Chimie
  • Programare
  • Știința materialelor
  • Geometrie descriptivă și desen tehnic
  • Limbă străină I
  • Educație fizică I
  • Psihologie educației
  • Știința informării și documentării în cultura digitală
  • Analiză matematică II
  • Modele de comunicare
  • Desen tehnic
  • Tehnologia materialelor
  • Mecanică I
  • Economie
  • Modelare 2D – AUTOCAD I
  • Control dimensional
  • Limbă străină II
  • Educație fizică II
  • Pedagogie I
  • Matematici speciale
  • Soft de aplicații în inginerie mecanică
  • Mecanică II
  • Rezistența materialelor I
  • Introducere în tehnica automobilului
  • Electrotehnică
  • Control dimensional
  • Modelare 3D – AUTOCAD II
  • Limbă străină III
  • Educație fizică III
  • Pedagogie II
  • Organe de mașini I
  • Rezistența materialelor II
  • Mecanisme
  • Mașini și acționări electrice
  • Termotehnică I
  • Mecanica fluidelor
  • DO1 (Politologie
  • Noțiuni generale de drept)
  • Limbă străină IV
  • Educație fizică IV
  • Didactica specialității
  • Metode numerice
  • Elemente finite în ingineria mecanică
  • Motoare cu ardere internă pentru autovehicule rutiere I
  • Organe de mașini II
  • Termotehnică II
  • Electronică și automatizări la autovehicule rutiere
  • Dinamica autovehiculelor
  • Practică pedagogică în învățământul preuniversitar obligatoriu 1
  • Instruire asistată de calculator
  • Psihologia personalității
  • Vibrații mecanice
  • Combustibili și lubrifianți
  • Cercetarea experimentală a sistemelor propulsie
  • Sisteme de rulare la autovehicule
  • Transmisii convenționale pentru autovehicule
  • Motoare cu ardere internă pentru autovehicule rutiere II
  • Motoare cu ardere internă pentru autovehicule rutiere II – proiect
  • Fiabilitatea autovehiculelor rutiere
  • Practică pedagogică în învățământul preuniversitar obligatoriu 2
  • Managementul clasei de elevi
  • Examen de absolvire
  • nivel I
  • Mecanisme auxiliare în industria autovehiculelor
  • Instruire practică
  • Sisteme de propulsie hibride pentru autovehicule
  • Sisteme hidro – pneumatice la autovehicule
  • Echipamente electrice și electronica de putere pentru autovehicule
  • Transmisii pentru autovehicule – proiect
  • Sistemele autovehiculelor
  • Sisteme electrice de propulsie
  • DO1 (Zgomote și vibrații la sistemele de propulsie
  • Proiectare asistată de calculator – CATIA)
  • Diagnosticarea sistemelor de propulsie
  • Mentenanța sistemelor de propulsie ale autovehiculelor
  • Tehnologia de fabricare a sistemelor de propulsie
  • Proiect de diplomă
  • DO2 (Controlul emisiilor poluante la autovehicule
  • Utilizarea combustibililor alternativi la M. A. I)
  • DO3 (Controlul electronic al sistemelor de propulsie
  • Management)
  • Managementul proiectelor
  • Activități specifice comerțului cu autovehicule
  • Conducere auto

Intra in familia Educativa

În România, un absolvent are de ales între peste 5.000 de programe de licență și de master de la 520 de facultăți din 100 de universități.
Taxă studii/an
--- lei
Taxă de înscriere
--- lei
Număr total de locuri
---
Candidați per loc
---
Locuri buget
---
Locuri taxă
---
Ultima medie (buget)
---
Ultima medie (taxă)
---
Alte programe din domeniul
Științe Inginerești, în Bucuresti

Facultatea de Transporturi

În 1948 s-a înfiinţat Facultatea de Căi Ferate. Un an mai târziu se înfiinţează Institutul de Căi Ferate, iar in 1953, în cadrul Facultăţii de Electronică funcţionează Catedra şi Specializarea Centralizări şi Semnalizări Feroviare (ulterior Telecomenzi Feroviare). În anul 1959, Institutul de Căi Ferate se uneşte cu Institutul Politehnic Bucureşti şi se înfiinţează Facultatea Transporturi. Cu începere din anul 1972, specializarea Telecomenzi Feroviare este transferată la Facultatea Transporturi, care asigură astfel patru specializări: Autovehicule rutiere (înfiinţată în 1959), Material rulant de cale ferată, Ingineria transporturilor (înfiinţată în 1948 sub denumirea Circulaţie şi exploatare) şi Telecomenzi feroviare.

Absolvenţii Facultăţii Transporturi au competenţe în concepţia, construcţia şi exploatarea vehiculelor rutiere şi feroviare, trafic şi siguranţa circulaţiei, managementul transporturilor, legislaţie în transporturi, electronică şi telecomenzi în transporturi, sisteme inteligente de transport etc. Echilibrul între pregătirea fundamentala tehnica generală şi de specialitate a creat posibilităţi de afirmare a profesionalismului absolvenţilor facultăţii şi în alte sfere ale activităţii economico-sociale: administraţie publică, comerţ, asigurări, expertize tehnice etc. Calitatea pregătirii profesionale în concordanţă cu cerinţele pieţei forţei de muncă a făcut ca marea majoritate a absolvenţilor facultăţii să işi găsească în scurt timp loc de muncă.

Splaiul Independenței nr. 313, Corp JA 003

Informatii despre Universitatea Politehnica din Bucureşti (UPB)

Universitatea POLITEHNICA din București este cea mai veche și prestigioasă școală de ingineri din România. Tradițiile ei sunt legate de înființarea, în anul 1818, de către Gheorghe Lazar, a primei Școli tehnice superioare cu predare în limba română la Mănăstirea Sfantul Sava din București, care in anul 1832 este reorganizata in Colegiul de la Sfantul Sava. La 1 octombrie 1864, a fost înființată „Școala de Poduri și Șosele, Mine și Arhitectură”, care la 30 octombrie 1867 devine „Școala de Poduri, Șosele și Mine” cu durata studiilor de 5 ani. Sub conducerea lui Gheorghe Duca, la 1 aprilie 1881, instituția capată o nouă structură sub denumirea de „Școală Națională de Poduri și Șosele", iar la 10 iunie 1920 a fost înființată Școala Politehnică din București, având patru secții: Electromecanică, Construcții, Mine și Metalurgie, Secția Industrială.

Din noiembrie 1920 denumirea se schimbă în POLITEHNICA din București. La data de 3 august 1948 a fost înființat Institutul Politehnic din București, care cuprindea inițial 4 facultăți și în care, din 1950, au apărut majoritatea facultăților actuale. În baza rezoluției Senatului din noiembrie 1992, Institutul Politehnic din București a devenit Universitatea POLITEHNICA din București.

Statut Universitate
public
Acreditare Universitate
acreditat
Grad de încredere
ridicat
Informații de acreditare și contact pentru Universitatea Politehnica din Bucureşti (UPB)
FII LA CURENT
Introdu adresa ta de mail ca să primești cele mai noi știri despre facultăți și universități. Nu trimitem spam.
Abonare email footer