Filosofie analitică (în limba engleză)
in cadrul Universitatea din Bucureşti (UNIBUC), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
This is a two-year research master programme aiming to provide students with various useful skills and insights needed to do independent intellectual work in philosophy at postgraduate level. Some of our students want to acquire these skills and insights as preparation for a PhD track, some plan to use them in another area of intellectual enterprise, and some are just curious and want to know what postgraduate studies in philosophy are like. But all of them are invited to participate in a lively research environment in which students are encouraged to interact with some of the best scholars in this field.
Generally, due to its focus on clear thought, cogent argumentation and elaborated criticism of philosophical accounts, Analytic Philosophy has proven to be an extremely useful instrument in the philosophical professional training. Our program fosters various valuable skills such as critical articulated thinking, accurate identification of the main tenets of a debate, minute analysis of the issues discussed, elaborated argumentation in favour of a point of view, and the rapid detection of fallacious arguments. Thus, students who do not wish to pursue an academic career in philosophy may still find many opportunities to apply later these skills in public institutions or companies where clear analytical thinking is a valuable asset.
TUITION FEES:
There is no tuition fee for the state subsidized places. These places are available for EU, EEA and Swiss Confederation nationals
For paying students:
– 3100 RON / year for Romanian students and for students coming from EU, EEA member states and from the Swiss Confederation
– 220 € / month for non EU nationals
Științe Umaniste
Filosofie
Filosofie
Master
Engleza
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- The Origins of Analytic Philosophy
- Philosophical Logic
- Ontology
- Epistemology
- Philosophy of Mind
- Philosophy of Language
- Metaethics
- Dissertation Seminar
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Umaniste, în Bucuresti
- Management intercultural (în limba engleză)Facultatea de Filosofie
- Cultura şi Limbajul Organizaţiilor EuropeneFacultatea de Limbi şi Literaturi Străine
- Limba şi literatura germană – Limba şi literatura modernă (engleză)Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine
- Traductologie latino-romanicăFacultatea de Limbi şi Literaturi Străine
- Philosophy, Politics And Economics (PPE)Facultatea de Filosofie
- Limbă şi literatură modernă – Limba şi literatura coreeană (B)Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine
- Studii literareFacultatea de Litere
- Studii Religioase – Texte și TradițiiFacultatea de Limbi şi Literaturi Străine
- Strategii Comunicaţionale şi Interculturale – Literare şi LingvisticeFacultatea de Limbi şi Literaturi Străine
Facultatea de Filosofie
Misiunea Facultăţii de Filozofie, decisă de conducerea Provinciei Sf. Iosif a Fraţilor Minori Conventuali din România şi a Senatului Institutului Teologic Romano-Catolic Franciscan din Roman din data de 20.03.2009, are ca scop imediat un ajutor în înţelegerea mai profundă a studiului teologiei pentru tinerii care se pregătesc în vederea accederii la Sacramentul preoţiei, iar ca scop mai îndepărtat formarea unor conştiinţe capabile de reflecţie profund filozofică şi spirit critic faţă de provocările gândirii societăţii româneşti, europene şi universale.
Obiectivele acestui program de studiu au în vedere formarea filozofică, teologică şi pastorală a studenţilor care se simt chemaţi să devină cetăţeni cu o largă capacitate de gândire, un orizont amplu de înţelegere a lumii în care trăiesc cât şi preoţi romano-catolici şi persoane consacrate.
Programul de studiu aduce cu sine o creştere substanţială şi calitativă a învăţământul filozofic şi teologic din România prin programa analitică, numărul studenţilor adecvat studiilor de filozofie şi teologie şi profesorii specializaţi în aceste domenii.
Absolvenţii au capacitatea de a conştientiza problemele şi provocările cu care se confruntă comunităţile civile şi creştine şi, în acelaşi timp, conştientizează şi necesitatea unei vieţi individuale autentice.
Informatii despre Universitatea din Bucureşti (UNIBUC)
Universitatea din Bucureşti este una din cele mai importante instituţii de învăţământ superior și de cercetare din România. Misiunea Universităţii din Bucureşti este de a oferi tinerilor români o formare de nivel european în domeniile ştiinţelor exacte, științelor naturii, științelor sociale şi umane, de a produce idei noi şi de a reevalua stadiul actual al cunoştinţelor în toate aceste domenii. Astfel, instituţia noastră se afirmă ca o universitate de cercetare avansată şi de predare, aflată pe prima poziție în ierarhizarea universităților, realizată de către Ministerul Educației în 2011.
Universitatea din Bucureşti este o instituţie publică finanţată din venituri proprii. În 2011, circa 80% din veniturile sale proveneau în ultimă instanţă de la bugetul de stat, parte dintre ele fiind obţinute prin competiţie.
În cei aproape 150 de ani de existenţă, Universitatea din Bucureşti şi-a dobândit un solid prestigiu naţional şi internaţional. Mulţi dintre profesorii şi absolvenţii Universităţii s-au afirmat ca personalităţi de seamă, ca profesori şi cercetători in mari universităţi ale lumii, membri ai Academiei Române şi ai unor academii din alte ţări, scriitori, politicieni (parlamentari, miniştri, prim-miniştri, preşedinţi), diplomaţi, înalţi prelaţi etc.
Diplomele Universităţii din Bucureşti constituie o garanţie a unui înalt nivel de pregătire şi creativitate ştiinţifice, compatibil cu cele mai înalte exigenţe de competitivitate, prezente în câmpul cunoaşterii şi culturii contemporane.
Universitatea noastră este chemată la începutul secolului al XXI-lea să răspundă în mod specific provocărilor care se ridică zi de zi în faţa cunoaşterii şi acţiunii umane, având drept principale sarcini generale creșterea și avansarea cunoașterii, educarea studentelor și a studenților printr-un proces pedagogic modern, centrat pe studenți și pe rezultatele învățării și angajarea socială prin discutarea și evaluarea agendei publice și propunerea unor soluții problemelor societății românești actuale.