Economia comerţului, turismului şi serviciilor
Despre program
Facultatea de Management Turistic și Comercial asigură un nivel ridicat de pregătire, ceea ce conferă studenților o gamă variată de competențe profesionale, permițându-le după absolvire, încadrarea ca specialiști din domeniul administrarea afacerilor.
Științe Economice
Administrarea afacerilor
turismului
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IFR - cu frecvență redusă
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie
- Matematică aplicată în economie
- Bazele merceologiei
- Introducere în drept
- Limba engleză
- Geografie economică
- Germană
- Microeconomie
- Merceologie alimentară și securitatea consumatorului
- Management
- Contabilitate
- Informatică economică
- Marketing
- Limba engleză
- Limba germană
- Economia turismului
- Economia comerțului
- Statistică
- Marketing
- Contabilitate în comerț
- turism și servicii
- Comunicare de afaceri în limba engleză
- Relaţii publice
- Economia și gestiunea întreprinderii
- Ecoturism
- Drept comercial
- Etica în afaceri
- Istoria civilizaţiei creştine
- Comunicare comercială
- Managementul calităţii
- Managementul firmei
- Cercetări aplicative de piaţă
- Tehnologie hotelieră şi de restaurante
- Comerţ electronic
- Managementul serviciilor
- Managementul resurselor umane
- Drept comunitar
- Metode și tehnici promoționale
- Gestiunea activității de turism
- Proiecte economice
- Relaţii publice
- Analiza economica financiara
- Economia serviciilor
- Educație fizică
- Finanțe
- Practică
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Informatică aplicată în managementFacultatea de Informatică Managerială
- MBA Româno-Canadian (în limba engleză)Facultatea Bucharest Business School (Școala de Afaceri)
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice
- MarketingFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul strategic al organizaţieiFacultatea de Ştiințe Juridice
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice din Cluj-Napoca
- Management financiar bancar şi bursierFacultatea de Ştiinţe Economice
- Management (in limba engleza)Facultatea de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice – extensie Constanța
- Economie şi afaceri internaţionaleFacultatea de Administrarea Afacerilor Internaţionale
Facultatea de Management Turistic şi Comercial din Timişoara
Facultatea de Management Turistic şi Comercial Timişoara, componentă a Universităţii Creştine “Dimitrie Cantemir” Bucureşti, şi-a întâmpinat primii studenţi în octombrie 1991, fiind cea dintâi facultate cu acest profil din vestul ţării.
Facultatea de Management Turistic şi Comercial a extins continuu cooperarea cu alte facultăţi din ţară şi din străinătate, având colaborări cu Universităţi din Serbia, Ungaria, Bosnia şi Herţegovina în vederea realizării de sesiuni ştiinţifice şi conferinţe internaţionale comune şi îmbunătăţirea activităţii de cercetare.
Informatii despre Universitatea Creştină "Dimitrie Cantemir" din Bucureşti
Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din București (UCDC) este o instituție particulară, autonomă, de învățământ superior și de cercetare științifică.
Procesul de învățământ și cercetare științifică se organizează și se desfățoară în conformitate cu principiile autonomiei universitare, ale Cartei Universitare și cerințelor sistemului de învățământ superior aliniat Procesului Bologna.
Prin activitatea sa, Universitatea a contribuit și contribuie semnificativ la realizarea compatibilizarii între procesul educațional din Romania și cel din universitățile de prestigiu europene și din întreaga lume. În acest sens, UCDC a încheiat parteneriate și acorduri de colaborare cu universități din țările Uniunii Europene, SUA, Turcia, China, Japonia ș.a. Studenții tuturor facultăților din UCDC pot beneficia de mobilități în cadrul programului Erasmus+ al Uniunii Europene.
În prezent, oferta educațională a Universității cuprinde 39 de programe de licență și 32 de programe de studii de master, în următoarele domenii: Administrarea afacerilor, Economie și afaceri internaționale, Finanțe, Contabilitate, Marketing, Drept, Istorie, Geografie, Limbi și literaturi străine, Științe ale educației, Științe politice, Științe ale comunicării și Științe administrative.