Despre program

Programul de studii universitare de licenţă Marketing şi-a stabilit drept principal obiectiv formarea de economişti, specialişti în domeniul marketingului, aceştia urmând să-şi desfăşoare activitatea în diverse domenii ale economiei.

Competenţele asigurate prin Programul de studii Marketing sunt urmatoarele: capacitatea de a folosi eficient tehnicile şi metodele din domeniul marketingului, posibilitatea de a dezvolta, la un nivel operaţional, o viziune de ansamblu asupra procesului de comercializare a produselor şi serviciilor cerute de consumatorii potenţiali, capacitatea de a utiliza tehnologia informaţională în rezolvarea problemelor din domeniul marketingului, abilitatea de a diagnostica şi de a comunica eficient cu membrii echipei.

Oportunităţi de carieră:

Absolvenţii specializării Marketing pot profesa în diverse domenii ale economiei, precum: Servicii de marketing, comerciale sau de vânzări, Departamente de cercetare-field, cercetare calitativă şi PR, Departamente de servicii clienţi, Servicii specializate în organizarea de târguri şi expoziţii, Departamente de creaţie media, planificare media şi publicitate, Departamente de logistică şi aprovizionare etc.

Domeniu de licenta/master
Marketing
Specializare
Marketing
Tip program
Licență
Limba de predare
Romana
Statut acreditare
Acreditat
Perioada de studii
3 ani
Forma de invatamant
[IF
Cursuri pe care le vei parcurge
  • Economie
  • Matematica aplicata în economie
  • Marketing
  • Dreptul afacerilor
  • Istoria economică
  • Limba engleză
  • Limba franceză
  • Limba spaniolă
  • Educatie fizica
  • Contabilitate
  • Finanţe
  • Economie europeană
  • Statistică economică
  • Management
  • Informatică
  • Cercetări de marketing
  • Tehnici de comercializare
  • Marketing direct
  • Relații publice
  • Marketingul serviciilor
  • Limba engleză pentru afaceri
  • Limba spaniolă pentru afaceri
  • Limba franceză pentru afaceri
  • Logistica mărfurilor
  • Managementul mărcii
  • Economie europeană
  • Comportamentul consumatorului
  • Managementul marketingului
  • Tehnici promoţionale
  • Marketingul micilor afaceri
  • Limba engleză
  • Limba franceză
  • Limba spaniolă
  • Practica de specialitate
  • Relaţii economice internaţionale
  • Sisteme informaţionale de marketing
  • Marketing agroalimentar
  • Marketing internaţional
  • Marketing bancar
  • Limba engleză pentru afaceri
  • Limba spaniolă pentru afaceri
  • Limba franceză pentru afaceri
  • Proiecte de marketing
  • Marketing cultural
  • Gestiunea fortelor de vânzare
  • Marketing turistic
  • Business to business marketing
  • Marketing social - politic
  • Simulări de marketing
  • Programe de marketing
  • Web-marketing
  • Metodologia elaborării lucrării de licenţă
  • Limba engleză
  • Limba franceză
  • Limba spaniolă

Intra in familia Educativa

În România, un absolvent are de ales între peste 5.000 de programe de licență și de master de la 520 de facultăți din 100 de universități.
Taxă studii/an
--- lei
Taxă de înscriere
--- lei
Număr total de locuri
---
Candidați per loc
---
Locuri buget
---
Locuri taxă
---
Ultima medie (buget)
---
Ultima medie (taxă)
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti

Facultatea de Ştiinţe Economice

Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.

Informatii despre Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti

Inspirat de modelul iconicei Universităţi Harvard din Statele Unite, Prof.univ.dr. Aurelian Gh. Bondrea a proiectat, iniţiat, organizat şi condus Universitatea Spiru Haret, începând cu19 ianuarie 1991. Acestuia i s-au alăturat 32 de oameni de o deosebită valoare intelectuală şi morală, ca membri fondatori. 

Universitatea Spiru Haret a aderat la idealurile și principiile înscrise în Magna Charta Universitatum, adoptată la Bologna în anul 1988, acționând pentru transpunerea, în spațiul învățământului superior și al cercetării științifice, a reglementărilor, normelor și valorilor promovate în cadrul Procesului Bologna.

Instituția de învățământ are 14 facultăţi cu 60 programe de licență, 40 programe de masterat; centre universitare în Bucureşti, Constanţa, Craiova, Braşov, Câmpulung Muscel; cadre didactice de excepţie; condiţii moderne de studiu.

Strategia de dezvoltare a universității s-a axat pe investiţii în resurse moderne de predare-învăţare, pe dezvoltarea unei baze materiale complexe, pe facilitarea accesului la educaţie, pe orientarea către o cultură organizaţională pro-calitate, pe cooperare academică şi pe centrarea educaţiei pe student, în scopul de a oferi societăţii româneşti o alternativă viabilă pentru învăţământul de stat.

De-a lungul timpului, universitatea a cunoscut o evoluţie remarcabilă nu doar pe plan naţional, ci şi ca parte a reţelei academice globale. Implicarea în proiecte, manifestări culturale şi ştiinţifice internaţionale dedicate progresului învăţământului universitar la nivel mondial, cooperarea cu organizaţii din toată lumea, construirea de rapoarte pozitive cu numeroase entităţi de elită din domeniul educaţional au fost doar câteva dintre obiectivele strategice stabilite şi îndeplinite cu succes de Universitatea Spiru Haret în spiritul internaţionalizării.

Statut Universitate
privat
Acreditare Universitate
acreditat
Grad de încredere
mediu
Str. Ion Ghica, nr. 13, cod 030045
Informații de acreditare și contact pentru Universitatea "Spiru Haret" din Bucureşti
FII LA CURENT
Introdu adresa ta de mail ca să primești cele mai noi știri despre facultăți și universități. Nu trimitem spam.
Abonare email footer