Comunicare mediatică și publicitate
in cadrul Universitatea "Hyperion" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul masteral „Comunicare mediatică și publicitate” este dedicat absolvenților de Jurnalism, Comunicare și PR, celor care lucrează în instituții media sau agenții de publicitate, și nu numai. Toți cei care vor să aprofundeze și să se specializeze în domeniul comunicării specifice mass-media și în cel al publicității, se pot înscrie la masteratul Facultății de Jurnalism – Hyperion.
Teoriile moderne ale comunicării, rolul comunicării în configurarea şi receptarea mesajului mediatic (în presa scrisă, radio şi televiziune), rolul şi locul publicităţii în mass-media, aspectele etico-juridice în mass-media, sunt numai câteva dintre subiectele pe care le veți studia în cei doi ani.
Numărul semnificativ al celor care au ales „Comunicare mediatică și publicitate” și lucrează în domenii relevante denotă pregătirea temeinică pe care o oferă acest program masteral.
Admiterea se face pe bază de INTERVIU.
Științe Politice și Comunicare
Ştiinţe ale comunicării
Jurnalism
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Teoria generală a conflictelor
- Alternative Dispute Resolution
- Teoria si practica medierii
- Psihologia medierii
- Retorică şi gândire critică în comunicarea profesionalizată
- Retorica negocierii
- Mediere aplicată
- Personologia în mediere
- Managementul proiectelor
- Tehnici de soluţionare a conflictelor
- Analiza discursului in mediere
- Instituţia mediatorului. Legislaţia din Romania în domeniul medierii
- Practica de specialitate
- Spete în mediere
- Mediere comparată
- Logica medierii
- Cercetare-proiectare pentru realizarea disertației
- Practica de specialitate
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Politice și Comunicare, în Bucuresti
- Comunicare şi relaţii publiceFacultatea de Ştiinţe Sociale
- Campanii de comunicare în publicitate şi relaţii publiceFacultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării
- Comunicare și relații publiceFacultatea de Ştiinţele Comunicării
- Tehnologia Informaţiei şi a Comunicaţiilor în EducaţieFacultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
- Comunicare şi relaţii publiceFacultatea de Comunicare şi Relaţii Publice
- Médias, développement et sociétéFacultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării
- Afaceri Publice Internaționale (International Public Affairs)Facultatea de Ştiinţe Politice
- Pedagogia învăţământului primar şi preşcolarFacultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
- Administraţie PublicăFacultatea de Ştiințe Juridice
Facultatea de Jurnalism
Conform vechii titulaturi, Facultatea de Jurnalism este una din cele 11 facultăţi de profil, înfiinţată iniţial cu titulatura Filologie-Ziaristică.
După acreditare, în 2003, ca facultate independentă, misiunea şi obiectivele strategice ale Facultăţii de Jurnalism s-au adaptat cerinţelor unei pregătiri de profil jurnalistic modern, conform schimbărilor înregistrate în presa românească, de după 1990.
Din anul 2005, Facultatea de Jurnalism a adoptat Programul de studii de tip Bologna.
Studenţii beneficiază de o bază materială, tehnologică şi didactică, adaptată standardelor şi performanţelor jurnalismului actual.
Viitorii jurnalişti lucrează pe baza unor cunoștințe teoretice moderne.
Facultatea de Jurnalism a derulat o serie de proiecte europene pentru studenții săi, precum PROFESIONIȘTI ÎN DOMENIUL ARTELOR ȘI JURNALISMULUI, VEHMED, J.O.B.S., CITY FM.
Aceştia au avut posibilitatea de a participa la numeroase seminarii şi activităţi profesionale de tip workshop, alături de personalităţi din lumea media.
O activitate deosebită în cadrul proiectelor a avut-o regretatul decan al Facultăţii de Jurnalism, prof. univ. dr. Dumitru Titus Popa.
În laboratorul de informatică, datorită metodelor moderne de lucru, viitorii jurnalişti învaţă cum arată un ziar şi cum se paginează acesta.
Tot aici sunt concepute, elaborate şi definitivate machetele pentru publicaţiile pe care ei înşişi le realizează.
Laboratorul de radio, inaugurat în 1998 și modernizat în 2010, permite lucrul în sistem real, aşa cum, de altfel, se şi petrece într-o redacţie obişnuită de radio.
Studenţii pot accesa la cald, prin conexiunea la Internet, informaţiile necesare procesului jurnalistic şi să le dea acestora forma necesară difuzării ei. De asemenea, în urma modernizărilor realizate, pot fi simulate diverse transmisii de emisiuni radio.
Studioul de televiziune, inaugurat în 16 martie 2000, a fost proiectat şi realizat ca un studio didactic, unde se pot desfășura toate lucrările specifice dintr-o televiziune adevărată.
Aici, tinerii jurnalişti au posibilitatea să capete competenţele necesare jurnalismului de televiziune, utilizând imaginea, cuvântul şi sunetul sub formele lor diverse.
Laboratorul foto-multimedia este o îmbinare perfectă între vechi şi nou. Pasionaţii de fotografie jurnalistică găsesc aici şansa de a-şi valorifica potenţialul prin realizarea unor creaţii aflate la graniţa dintre jurnalism şi arta fotografică.
Periodic, studenţii realizează cu sprijinul Universităţii Hyperion, expoziţii de fotografie în care sunt expuse cele mai reuşite realizări.
Activitatea ştiinţifică din cadrul facultăţii cuprinde o serie de manifestări sub forma sesiunilor de comunicări, destinate atât profesorilor, cât şi studenţilor. Anual, cu sprijinul conducerii Universităţii Hyperion, toate materialele prezentate sunt editate şi tipărite, sub forma Analelor Hyperion.
Fiecare volum de lucrări cuprinde texte acceptate de către un Comitet Tehnic de avizare, este editat de către un Comitet Editorial propriu, este publicat şi în limbile engleză/franceză şi beneficiază de cotaţie ISSN.
Facultatea de Jurnalism editează publicaţia Hyperion News, cu ştiri scrise integral de către viitorii jurnalişti. Colectivul redacţional este format exclusiv din studenţii facultăţii, sub coordonarea directă a cadrelor didactice de specialitate.
Cu un profil complex şi complet caracteristic în jurnalism, facultatea şi-a propus şi a realizat, prin promoţiile care au absolvit-o, să ofere pieţei jurnalişti apţi să activeze în presa scrisă, în radio şi în televiziune dar şi în domeniile conexe jurnalismului, cum ar fi relaţiile publice şi publicitatea, presa on-line şi în probleme de management redacţional.
Temeinica pregătire de specialitate asigurată derivă şi din procentul de peste 95% al absolvenţilor care au promovat examenele de licenţă.
Merită amintit faptul că, de pildă, la TVR sunt încadraţi peste 120 de profesionişti, redactori, reporteri, operatori şi directori de imagine, unii cu importante funcţii de conducere, care au absolvit facultăţile de profil de la Universitatea Hyperion.
Informatii despre Universitatea "Hyperion" din Bucureşti
Universitatea Hyperion este prima instituție de învățământ privată înfiinţată în România, în 1990, odată cu Fundaţia Universitară Hyperion, ca asociaţie cultural ştiinţifică, neguvernamentală, apolitică, de tip non-profit, actualmente acreditată prin Legea nr. 275 din 15 mai 2002.
Universitatea are în structura sa 17 programe de studii de licenţă (specializări) şi 16 programe de masterat acreditate, acoperind o paletă largă de domenii și specializări în concordanță cu cerințele de pe piața muncii.
Universitatea Hyperion din Bucureşti beneficiază de contribuţia didactică şi ştiinţifică a unui corp profesoral competent, alcătuit din cadre didactice şi prestigioşi oameni de ştiinţă şi cultură, specialişti în diferite ramuri ale ştiinţelor exacte şi inginereşti, ştiinţelor economice, ştiinţelor juridice, ştiinţelor sociale, politice şi ale comunicării, ştiinţelor psihologiei şi educaţiei, ştiinţelor umaniste şi ale naturii, artelor (artele spectacolului de teatru, cinematografie şi media).
Întregul proces de pregătire universitară este proiectat pe baza unor planuri de învăţământ moderne, care țin pasul cu avansul științific și tehnologic, corelate cu planurile de învăţământ internaționale și conforme cerințelor ARACIS.
Temeinica pregătire de specialitate a studenţilor Universităţii Hyperion din Bucureşti rezultă şi din procentul de peste 90% al absolvenţilor care au promovat examenele de licenţă și de un numar de peste 20.000 de licenţiaţi care au fost angajați în cele mai diverse domenii de activitate, precum şi în învăţământul preuniversitar şi universitar, în institute de cercetare, administraţie, instituţii financiare şi social-culturale, media, etc, apreciați pentru competența si rigurozitatea care le-a fost cultivată la Universitatea Hyperion.
Universitatea dispune de un campus universitar modern, poziționat în zona centrală a Capitalei, cu laboratoare didactice şi de cercetare dotate după cele mai înalte standarde, redacție de ziar – HyperFlash, Birou de presă, studiouri de televiziune HD şi ultra HD, de radio - RadioFxNet, săli de teatru și de conferințe cu posibilitatea de transmisie live pe streaming online, cămin studențesc, terenuri și sală de sport.
Universitatea Hyperion are o televiziune proprie - Hyp TV, în care studenții au posibilitatea să facă practică, realizând materiale video de promovare a celor mai importante evenimente culturale și științifice interne, cât și în cadrul parteneriatelor media cu Muzeul Cotroceni, Muzeul Satului, Muzeul Literaturii, Muzeul de Istorie, Institute culturale (ICR, Cervantes, Italian, Francez, Polonez), Institutul de Psihologie, Cercul Militar Național, Casa Regală a României, teatre (Masca, Metropolis, Evreiesc de Stat, Notara, etc.) companii multinaționale, Primăria București și Primăria Sectorului 3, AMPT, Biblioteca Națională, diverse televiziuni, edituri, librării și alte instituții importante.
Studenţii Universităţii Hyperion din Bucureşti participă activ la concursuri de specialitate în ţară şi străinătate unde obţin importante premii, fac specializări în Japonia şi Italia, desfășoară activități în cadrul mai multor proiecte europene și companii private sau în cadrul Institutului de Cercetare-Dezvoltare Hyperioncare cuprinde mai multe departamente, în corespondenţă cu profilurile facultăţilor Universităţii Hyperion din Bucureşti.
Comunicările științifice și conferinţele internaţionale organizate anual în Universitatea Hyperion la un nivel ştiinţific ridicat, au un impact amplificat prin intermediul dotărilor de broadcasting de ultimă oră, la realizarea cărora au colaborat departamentele de inginerie, informatică, jurnalism, regie film şi TV.
La fiecare facultate sau specializare se organizează anual sesiuni de comunicări ştiinţifice la care participă şi studenţi angrenaţi în cercuri de cercetare ştiinţifică. Comunicările sunt publicate în volumele intitulate "Comunicările Hyperion" sau în “Analele Universităţii Hyperion”, care apar anual încă din 1991.
În anul 2008 a fost organizată prima Conferinţă Internaţională în domeniile Econophysics, New Economy and Complexity, eveniment care, sub acronimul ENEC, s-a reeditat în luna mai a fiecărui an. Lucrările prezentate au fost tipărite în Proceedings ale Conferinţelor bucurându-se de o largă apreciere internaţională. Ulterior, s-au organizat numeroase conferinţe internaţionale şi ale altor facultăţi, la un nivel ştiinţific ridicat, cu un impact amplificat prin intermediul dotărilor de broadcasting de ultimă oră, la realizarea cărora au colaborat facultăţile de inginerie informatică, jurnalism, regie film şi TV.
Universitatea Hyperion editează, împreună cu Fundaţia Universitară Hyperion, manuale şi tratate universitare, The Hyperion Scientific Journal, The Hyperion International Journal of Econophysics and New Economy, revista Hypercultura, ziarul online HyperFlash al Facultăţii de Jurnalism, precum şi volumele anuale de comunicări ştiinţifice ale facultăţilor.
De asemenea, Universitatea participă activ la acţiunile ştiinţifice organizate de Fundaţia Universitară Hyperion sau de alte instituţii cultural-ştiinţifice şi de invăţământ din ţară şi străinătate.
Prin intermediul editurilor VICTOR si HYPERION XXI au fost tipărite şi sunt în curs de tipărire peste 250 de titluri de cărţi şi tratate universitare necesare studenţilor, în tiraj total de circa 300.000 de exemplare, elaborate de cadre didactice sau de cercetători care lucrează în Universitatea Hyperion din Bucureşti.
Universitatea Hyperion din Bucureşti a promovat şi continuă să promoveze relaţii de colaborare cu instituţii de învăţământ superior şi de cercetare din ţară şi din străinătate ca, de exemplu, cu universităţile: Hirosaki din Japonia, „La Sapienza”, Universita Degli Studi di Reggio Calabria, University of Salerno şi Universitatea din Milano, Universităţile Waseda, University of Science &Technology din Tokyo, Universitatea Sichuan din China, Universitatea SIAM din Bangkok (Thailanda), HTMI, Hotel and Tourism Institute of Management din Elveţia, Academia Naţională de Telecomunicaţii din Odessa (ONAT) Ucraina și altele.
Universitatea Hyperion din Bucureşti este membru fondator al Forumului Universităţilor Europene, cu sediul la Universitatea „La Sapienza” din Roma, membru fondator al Reţelei Interuniversitare Europa-Asia, membru al Universităţii fără frontiere (Paris), membru al Academiei Internaţionale de Personal (Kiev), Ucraina, care funcţionează sub egida consiliului Europei şi a UNESCO, membru al Clubului Rectorilor din Europa (CRE) etc.
Astfel, datorită activităţii continue şi a rezultatelor notabile pe care le-a obţinut, Universitatea Hyperion din Bucureşti şi-a dobândit un binemeritat prestigiu pe plan național și internațional.
Ne mai găsiți online la adresele:
www.facebook.com/universitateahyperion
www.facebook.com/colegiulhyperion