Strategic marketing
in cadrul Universitatea Româno-Americană din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
The MSc in Strategic Marketing, offered by the School of Management-Marketing, is a two-year programme. The knowledge attained in class and the skills developed in this program will render a better-informed and prepared individual to tackle a wide variety of marketing aspects, beginning with the market comprehension and targeting, continuing with positioning and ending with marketing metrics.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Engleza
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Market research and data analysis
- Integrated marketing communication
- Global marketing management
- Custumer experience management
- Managing brands and customer equity
- Segmentation and positioning strategies
- Digital marketing management
- Supply chain strategy
- Pricing and sales management strategy
- Measuring marketing efectiveness
- Elective subjects (Business negotiation
- Design factory-developing innvovation
- Psychology of culture
- Presentation skills)
- Marketing planning-decision making
- Marketing innovation lab
- Integrated research and consultancy project
- Elective Subjects (The art of networking
- Ethics and leadership
- Growth strategies for banks and companies adjusted to emerging markets
- Reality test labs: testing entrepreneurial ideas - workshop
- Start-up garage: tuning the entrepreneurial process - workshop
- Organizing for business and politics: communicating via the social media
- Project management
- Doing business with asian countries)
- Specialized internship
- Strategic marketing simulation
- Dissertation project preparation
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Economia comerţului, turismului şi serviciilorFacultatea de Drept şi Ştiinţe Economice – Târgu Jiu
- Managementul strategic al firmeiFacultatea de Management-Marketing
- Probabilități și statistică în finanțe și științeFacultatea de Matematică şi Informatică
- Managementul întreprinderilor mici şi mijlociiFacultatea de Management-Marketing
- Audit financiar contabilFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul strategic al organizaţieiFacultatea de Ştiințe Juridice
- ManagementFacultatea de Ştiinţe Economice
- Finanţe şi bănciFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economie şi comunicare economică în afaceriFacultatea de Economie Teoretică şi Aplicată
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea Româno-Americană din Bucureşti
Universitatea Româno-Americană este o instituție de învățământ superior particulară, acreditată și evaluată de către Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS) cu calificativul "Grad de încredere ridicat”. A fost înființată în anul 1991, având drept scop adaptarea și implementarea unor valori educaționale din învățământul superior american și european, în scopul realizării standardelor de calitate și competitivitate a procesului de învățământ.
Experiența internațională constituie o componentă vitală a educației studenților și a pregătirii cadrelor didactice. Universitatea Româno-Americană are încheiate acorduri și parteneriate cu universități din SUA, din Europa și America Latină, în cadrul cărora se derulează schimburi interacademice pentru cadrele didactice și studenți.