Publicitate – Învățământ la distanță
in cadrul Universitatea din Bucureşti (UNIBUC), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Acest program de licenţă, cu un caracter aplicativ prin excelenţă urmăreşte să formeze profesionişti şi experţi în branding, marketing, media planning, comportamentul consumatorului, publicitate online, social media etc. capabili să-şi asume cea mai mare parte a sarcinilor curente legate de comunicarea specifică publicităţii.
Primele trei semestre oferă cursuri comune celor trei specializări: jurnalism, relaţii publice şi publicitate, familiarizând studenţii cu fundamentele comunicării, sistemul mass media, bazele sociologiei, modelele şi teoriile jurnalismului, publicităţii şi relaţiilor publice. În ultimele trei semestre se studiază managementul agenţiei de publicitate, cerecetarea în publicitate, creativitatea publicitară etc. Absolvenţii programului lucrează în agenţii de publicitate naţionale şi internaţionale, organizaţii şi agenţii guvernamentale şi non guvernamentale etc. Ei creează şi implementează campanii pentru produse şi servicii, realizează cercetare de piaţă, construiesc campanii de branding şi rebranding etc.
Pregătirea studenţilor înscrişi la această specializare presupune valorificarea creativităţii, pasiunea de a construi imaginea unor branduri, capacitatea de a gândi strategic. Cunoştinţele acumulate sunt aplicate în campaniile desfăşurate pe briefuri primite din agenţii şi relaţia dintre teorie şi practică este foarte strânsă.
Programul de studii PUBLICITATE răspunde nevoilor profesionale de pe piaţa muncii, iar planul de învăţământ se raportează la evoluţia rapidă a industriei şi a tehnologiei.
Științe Politice și Comunicare
Ştiinţe ale comunicării
Publicitate
Licență
Romana
Autorizat
3 ani
ID - la distanță
Cursuri pe care le vei parcurge
- Introducere în sistemul mass-media
- Tehnici de redactare
- Introducere în publicitate
- Introducere în relații publice
- Tehnici de lucru în audiovizual (Radio)
- Strategii de comunicare în limba franceză- engleză
- Presa și actualitatea
- Fundamente ale științelor sociale
- Introducere în teoria comunicării
- Marketing
- Introducere în comunicarea online
- DTP – Desktop publishing&infografie
- Strategii ale comunicării în limba franceză
- engleză
- Atelier de publicitate (Copywriting)
- Practică
- Introducere în semiotică
- Multimedia
- Tehnici de lucru în audiovizual (TV)
- Etică
- Introducere în branding
- Marketing politic
- Tehnici de redactare în limba franceză – engleză (PR și P)
- Client service
- Storytelling în publicitate
- Grafica publicitară
- Dreptul comunicării
- Deontologie
- Media planning
- Publicitate online
- Metode și metodologii de cercetare
- Structura și funcționarea agenției de publicitate
- Mesaje de PR și publicitate în cultura anglo – saxonă – franceză
- Practică
- Digital writing
- Art Direction în publicitate
- Planificare strategică în publicitate
- Comportamentul consumatorului
- Clipul publicitar
- Principii ale managementului de proiect
- Publicitate politică
- Tehnici de negociere în publicitate
- Istoria publicității
- Tehnici de argumentare (Gândire critică)
- Producție în publicitate
- Tehnici de prezentare a produsului creativ
- Publicitate online
- Tehnici ale succesului în comunicare
- Brandingul personal
- SEM (Search engine marketing)
- Examen de licență
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Politice și Comunicare, în Bucuresti
- Studii administrative europene (IFR)Facultatea de Administraţie Publică
- Ştiinţe PoliticeFacultatea de Ştiinţe Politice
- Consiliere educaţională (INTERDISCIPLINAR CU DOMENIUL PSIHOLOGIE)Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
- Managementul formării continue în învățământul agronomicFacultatea de Management
- Comunicare managerială și resurse umane (IFR)Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice
- Mentoratul în educațieFacultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
- Administraţie publicăFacultatea de Științe Juridice și Administrative
- Diplomație culturalăFacultatea de Ştiinţe Sociale
- Pedagogia învăţământului primar şi preşcolarFacultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării
Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării este prima facultate de jurnalism înființată după 1989, fiind recunoscută pe plan naţional şi internaţional drept un spaţiu al formării profesionale, pentru domeniul ştiinţe ale comunicării, la cele mai înalte standarde. Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării are toate programele autorizate sau acreditate de către Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Superior (ARACIS) şi oferă programe la nivel licenţă, masterat şi doctorat în jurnalism, comunicare şi relaţii publice, publicitate şi ştiinţe ale comunicării. Toate diplomele şi atestatele eliberate de FJSC sunt recunoscute oficial.
Majoritatea absolvenților se integrează profesional în instituțiile mass-media din România şi din străinătate, agenții de publicitate şi de relații publice, departamente de comunicare.
Informatii despre Universitatea din Bucureşti (UNIBUC)
Universitatea din Bucureşti este una din cele mai importante instituţii de învăţământ superior și de cercetare din România. Misiunea Universităţii din Bucureşti este de a oferi tinerilor români o formare de nivel european în domeniile ştiinţelor exacte, științelor naturii, științelor sociale şi umane, de a produce idei noi şi de a reevalua stadiul actual al cunoştinţelor în toate aceste domenii. Astfel, instituţia noastră se afirmă ca o universitate de cercetare avansată şi de predare, aflată pe prima poziție în ierarhizarea universităților, realizată de către Ministerul Educației în 2011.
Universitatea din Bucureşti este o instituţie publică finanţată din venituri proprii. În 2011, circa 80% din veniturile sale proveneau în ultimă instanţă de la bugetul de stat, parte dintre ele fiind obţinute prin competiţie.
În cei aproape 150 de ani de existenţă, Universitatea din Bucureşti şi-a dobândit un solid prestigiu naţional şi internaţional. Mulţi dintre profesorii şi absolvenţii Universităţii s-au afirmat ca personalităţi de seamă, ca profesori şi cercetători in mari universităţi ale lumii, membri ai Academiei Române şi ai unor academii din alte ţări, scriitori, politicieni (parlamentari, miniştri, prim-miniştri, preşedinţi), diplomaţi, înalţi prelaţi etc.
Diplomele Universităţii din Bucureşti constituie o garanţie a unui înalt nivel de pregătire şi creativitate ştiinţifice, compatibil cu cele mai înalte exigenţe de competitivitate, prezente în câmpul cunoaşterii şi culturii contemporane.
Universitatea noastră este chemată la începutul secolului al XXI-lea să răspundă în mod specific provocărilor care se ridică zi de zi în faţa cunoaşterii şi acţiunii umane, având drept principale sarcini generale creșterea și avansarea cunoașterii, educarea studentelor și a studenților printr-un proces pedagogic modern, centrat pe studenți și pe rezultatele învățării și angajarea socială prin discutarea și evaluarea agendei publice și propunerea unor soluții problemelor societății românești actuale.