Patrimoniu creștin European
in cadrul Universitatea din Bucureşti (UNIBUC), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Absolvenții acestui program de Master vor avea calificările și competențele necesare pentru a lucra în domenii care țin de:
i. Patrimoniul și turismul cultural
ii. Relațiile și organizarea instituțiilor europene
iii. Turismul și dezvoltarea regională
Teologie
Teologie
Studii religioase
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Teologie, în Bucuresti
- Studiul Noului TestamentInstitutul Teologic Creştin După Evanghelie „Timotheus” din Bucureşti
- Teologie romano-catolică asistenţă socialăFacultatea de Teologie Romano-Catolică
- Exegeză și Ermineutică BiblicăFacultatea de Teologie Ortodoxă
- Limba GreacaInstitutul Teologic Creştin După Evanghelie „Timotheus” din Bucureşti
- Comunicare biblică și eclesialăFacultatea de Teologie Romano-Catolică
- Teologie ortodoxă pastorală (la Roma, Italia)Facultatea de Teologie Ortodoxă
- Teologie ortodoxă pastoralăFacultatea de Teologie Ortodoxă
- Istoria gândirii crestineInstitutul Teologic Creştin După Evanghelie „Timotheus” din Bucureşti
- Teologia Biblica a Noului TestamentInstitutul Teologic Creştin După Evanghelie „Timotheus” din Bucureşti
Facultatea de Teologie Romano-Catolică
Facultatea de Teologie Romano-Catolică din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai îşi propune să formeze intelectuali cu o înaltă pregătire teologică şi ţinută morală corespunzătoare, capabili să răspundă întrebărilor existenţiale ale omului modern. Absolvenţii acestei facultăţi, ca profesori de religie şi/sau ai altor discipline, desfăşurându-şi activitatea în instituţii ale bisericii sau civile, vor participa la promovarea valorilor creştine în societatea de astăzi şi la înnoirea comunităţilor locale. Studenţii Facultăţii de Teologie Romano-Catolică dobândesc o dublă specializare: teologie şi istorie sau litere. În cadrul specializării litere pot opta pentru limba şi literatura maghiară, engleză, germană sau franceză. Facultatea pregăteşte astfel profesori care vor preda religie şi istorie sau litere, în învăţământul preuniversitar.
Informatii despre Universitatea din Bucureşti (UNIBUC)
Universitatea din Bucureşti este una din cele mai importante instituţii de învăţământ superior și de cercetare din România. Misiunea Universităţii din Bucureşti este de a oferi tinerilor români o formare de nivel european în domeniile ştiinţelor exacte, științelor naturii, științelor sociale şi umane, de a produce idei noi şi de a reevalua stadiul actual al cunoştinţelor în toate aceste domenii. Astfel, instituţia noastră se afirmă ca o universitate de cercetare avansată şi de predare, aflată pe prima poziție în ierarhizarea universităților, realizată de către Ministerul Educației în 2011.
Universitatea din Bucureşti este o instituţie publică finanţată din venituri proprii. În 2011, circa 80% din veniturile sale proveneau în ultimă instanţă de la bugetul de stat, parte dintre ele fiind obţinute prin competiţie.
În cei aproape 150 de ani de existenţă, Universitatea din Bucureşti şi-a dobândit un solid prestigiu naţional şi internaţional. Mulţi dintre profesorii şi absolvenţii Universităţii s-au afirmat ca personalităţi de seamă, ca profesori şi cercetători in mari universităţi ale lumii, membri ai Academiei Române şi ai unor academii din alte ţări, scriitori, politicieni (parlamentari, miniştri, prim-miniştri, preşedinţi), diplomaţi, înalţi prelaţi etc.
Diplomele Universităţii din Bucureşti constituie o garanţie a unui înalt nivel de pregătire şi creativitate ştiinţifice, compatibil cu cele mai înalte exigenţe de competitivitate, prezente în câmpul cunoaşterii şi culturii contemporane.
Universitatea noastră este chemată la începutul secolului al XXI-lea să răspundă în mod specific provocărilor care se ridică zi de zi în faţa cunoaşterii şi acţiunii umane, având drept principale sarcini generale creșterea și avansarea cunoașterii, educarea studentelor și a studenților printr-un proces pedagogic modern, centrat pe studenți și pe rezultatele învățării și angajarea socială prin discutarea și evaluarea agendei publice și propunerea unor soluții problemelor societății românești actuale.