Marketing și comunicare în afaceri
in cadrul Universitatea Creştină "Dimitrie Cantemir" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul de master are misiunea sa asigure continuarea pregatirii absolventilor de licenta prin aprofundarea cunoasterii stiintifice in domeniul de competenta Marketing, in scopul asigurarii gradului de expertiza corespunzator modificarilor previzibile ale pietei muncii.
Noul domeniu de studii universitare acreditat, va contribui la dezvoltarea carierei profesionale a absolventilor prin asigurarea complementaritatii cunostintelor de baza din domeniu cu cele de cercetare stiintifica aprofundata, in scopul validarii in viata economico-sociala a importantei contributiei expertizei in Marketing.
- Marketing și Comunicare în Afaceri a fost conceput cu scopul de a conecta mediul universitar cu mediul de afaceri, pentru o mai buna absorție pe piața muncii a absolvenților, urmărind integrarea mediului practic, aplicativ, în cadrul teoretic al mediului universitar.
- Asigură accelararea progresului în cariera profesională a absolvenților și flexibilitatea abordării domeniilor ocupaționale, asigurând astfel creșterea nivelului de expertiză în posturile de decizie.
- Să răspundă necesitatii cresterii gradului de expertiza in posturile de decizie, prin compatibilizarea nivelului de pregatire national cu cel european.
- Asigura corelarea curriculei cu altele similare la nivel european.
- Contribuie la cresterea calitatii pregatirii academice și calificării masteranzilor cu scopul consolidarii carierei profesionale a absolventilor, formând şi dezvoltând competenţe cognitive şi funcţionale, generale şi personale în acord cu Cadrul European al Calificărilor și Registrul Național al Competențelor din Învățământul Superior (RNCIS).
- Oferă cursanţilor o pregătire solidă ca suport pentru activităţile curente, dar mai ales pentru anvergura profesionala corespunzatoare progresului in cariera.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Managementul marketingului
- Strategii de marketing internaţional
- Bazele contabilitatii
- Politici economice europene
- Comunicare în mediul de afaceri
- Functia sociala a marketingului
- Metode de analiză a bazelor de date
- Dreptul afacerilor
- Marketing ocupaţional
- Strategii de marketing direct
- Managementul proiectelor pentru dezvoltarea afacerilor
- Sondajul statistic
- Marketing online
- Managementul muncii în afaceri
- Marketing intelligence
- Stagiu de cercetare şi documentare practică în vederea elaborării lucrării de disertaţie
- Business to business în marketing
- Audit şi consultanţă în afaceri
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Finanțe bănciFacultatea de Management Financiar
- Finanțe și Bănci (IFR)
- Economie şi afaceri internaţionale (în limba engleză)Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale
- Business management in travel, tourism and aviationFacultatea de Economia Turismului Intern şi Internaţional
- Contabilitate, audit şi informatică de gestiune (în limba engleză)Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice din Cluj-Napoca
- Contabilitatea şi auditul afacerilorFacultatea de Ştiinţe Economice din Cluj-Napoca
- Marketing strategicFacultatea de Marketing
- Antrepenoriat şi Administrarea Afacerilor, cu predare în limba engleză
Facultatea de Marketing
Facultatea de Marketing îşi propune:
- să îşi păstreze poziţia de lider în domeniul învăţământului universitar de marketing din România, pe baza experienţei de peste patru decenii a şcolii româneşti de marketing;
- să asigure educarea şi formarea în domeniul marketingului prin programe centrate pe student, orientate spre formarea competenţelor şi calificărilor solicitate pe piaţa muncii;
- să devină un pol de referinţă pentru cercetarea avansată în domeniul marketingului din România şi o prezenţă ştiinţifică semnificativă pe plan internaţional;
- să promoveze marketingul, alături de universităţi şi reprezentanţi ai mediului economic, social şi de afaceri, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei şi societăţii româneşti.
Informatii despre Universitatea Creştină "Dimitrie Cantemir" din Bucureşti
Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din București (UCDC) este o instituție particulară, autonomă, de învățământ superior și de cercetare științifică.
Procesul de învățământ și cercetare științifică se organizează și se desfățoară în conformitate cu principiile autonomiei universitare, ale Cartei Universitare și cerințelor sistemului de învățământ superior aliniat Procesului Bologna.
Prin activitatea sa, Universitatea a contribuit și contribuie semnificativ la realizarea compatibilizarii între procesul educațional din Romania și cel din universitățile de prestigiu europene și din întreaga lume. În acest sens, UCDC a încheiat parteneriate și acorduri de colaborare cu universități din țările Uniunii Europene, SUA, Turcia, China, Japonia ș.a. Studenții tuturor facultăților din UCDC pot beneficia de mobilități în cadrul programului Erasmus+ al Uniunii Europene.
În prezent, oferta educațională a Universității cuprinde 39 de programe de licență și 32 de programe de studii de master, în următoarele domenii: Administrarea afacerilor, Economie și afaceri internaționale, Finanțe, Contabilitate, Marketing, Drept, Istorie, Geografie, Limbi și literaturi străine, Științe ale educației, Științe politice, Științe ale comunicării și Științe administrative.