Marketing (ID)
in cadrul Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu (ULBS), din Sibiu, Transilvania
Despre program
Misiunea didactică a programului de studii „Marketing” constă în formarea unor specialişti care: – manifestă preponderent abilităţi şi deprinderi compatibile cu ceea ce este reprezentativ, nou şi dinamic în actuala economie şi cu ce ceea ce se prefigurează ca evoluţie viitoare;
– au capacitatea de a identifica si fructifica oportunităţile de marketing în cadrul unui mediu de afaceri volatil si complex prin culegerea, analiza şi interpretarea informaţiilor de marketing privind organizaţia si mediul său, de a utiliza metode, instrumente si tehnici de marketing pentru adaptarea organizaţiilor la un asemenea mediu dinamic;
– au capacitatea de a promova si dezvolta proiecte proprii în care componentele de noutate si satisfacerea cerinţelor pieţei să fie predominante;
– au capacitatea de a manifesta disponibilitatea de a-si perfecţiona pregătirea si de a accede, pe bază de rezultate concrete si competenţă, de la funcţiile de execuţie la cele de analiză si conducere contribuind astfel în mai mare măsură la realizarea performanţei si la progresul organizaţiilor din care fac parte.
Obiective: – asimilarea la nivel academic şi utilizarea corectă a terminologiei specifice domeniului marketing;
– formarea unor buni specialişti, care să stăpânească fundamentele teoretice şi metodologice ale domeniului marketingului;
– asigurarea coerenţei pentru sistematizarea si armonizarea principalelor noţiuni, categorii, principii, tehnici, proceduri si instrumente ale marketingului, care să reflecte realităţile economice în contextul actual al globalizării;
– pregătirea de specialitate să fie însoţită si de o pregătire economică interdisciplinară;
– orientarea interesului studenţilor, atât către disciplinele de formare generală a unui economist, cât si spre cele de specialitate;
– atingerea capacităţii de planificare strategică de marketing în raport cu interesele economice şi de eficienţă ale clienţilor şi agenţilor economici.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Autorizat
3 ani
ID - la distanță
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie
- Matematică aplicată în economie
- Dreptul afacerilor
- Marketing
- Bazele contabilității
- Informatică
- Macroeconomie
- Marketing online
- Antreprenoriat
- Istorie economică
- Management
- Economie europeană
- Discipline complementare (Educație fizică
- Limba străină pentru afaceri)
- Practică
- Finanțe
- Statistică
- Comportamentul consumatorului
- Tehnici de vânzare
- Tehnici promoționale
- Cercetări de marketing
- Marketing internațional
- Marketingul serviciilor
- Marketing direct
- Marketing turistic
- Practică de specialitate
- Discipline complementare (Educație fizică
- Limba străină pentru afaceri)
- Discipline opționale (Econometrie
- Management comercial
- Fundamentarea științei mărfurilor
- Creativitate în marketing
- Proiecte de marketing
- Etică și integritate academică)
- Gestiunea forțelor de vânzare
- Simulări de marketing
- Baze de date pentru marketing
- Business to business marketing
- Sistemul logistic al firmei
- Marketing agro-alimentar
- Analiza informațiilor utilizând
- Introducere în teoria jocurilor
- Elaborarea lucrării de licență
- Discipline opționale I (Design și estetică
- Analiză economico-financiarăm Marketingul responsabilității sociale
- Marketingul organizațiilor non-profit
- Sisteme ERP
- Programe aplicative de marketing)
- Discipline opționale II (Comerț electronic
- Marketingul micilor afaceri
- Marketing cultural
- Relații publice
- Instrumente multimedia de marketing)
- Discipline facultative (Practică
- Limba străină pentru afaceri)
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Sibiu
- Administrarea afacerilor (în limba engleză – Business administration)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Economia comerțului, turismului și serviciilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- MarketingFacultatea de Ştiinţe Economice
- ManagementFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea afacerilor în turism și serviciiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul strategic al resurselor umaneFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul proiectelor cu finanțare europeanăFacultatea de Ştiinţe Economice
- Strategii și politici de management și marketing ale firmeiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitate si informatica de gestiune (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu (ULBS)
Într-o lume profund interactivă, ULBS nu ar fi reuşit să se menţină în prim planul evenimentelor academice decât printr-o cooperare internaţională de amploare. Întelegerea acestui aspect a avut drept rezultat, dupa 1992, când nouă echipă condusă de prof.univ.dr. Dumitru Ciocoi-Pop a preluat mandatul de conducere, o politică fără precedent a contactelor şi conexiunilor academice.
Conducerea ULBS nu s-a îndoit nici un moment că între cele patruzeci şi opt de universităţi de stat, opt academii militare şi patruzeci şi nouă de universităţi particulare, ULBS avea să se bucure de succes numai prin interacţiune şi cooperare. În consecinţă ULBS a stabilit conexiuni academice şi înţelegeri de parteneriat cu o sută patru universităţi din treizeci de tări. Un loc aparte îl deţin parteneriatele încheiate cu universităţi din America, Germania, Franţa şi Anglia, parteneriate ce s-au materializat în programe de schimb de studenţi, vizite de documentare pentru personalul didactic precum şi o colaborare preţioasă prin intermediul careia ULBS a reuşit să rămână la curent cu ceea ce se întâmplă pe scena internaţională. În momentul acesta există legături cu universităţi din China, Rusia, Italia, Grecia şi Polonia.