Marketing
in cadrul _Universitatea din _Piteşti [old], din Pitesti, Muntenia
Despre program
Misiunea didactică a programului de studii „Marketing” constă în formarea unor specialişti care: – manifestă preponderent abilităţi şi deprinderi compatibile cu ceea ce este reprezentativ, nou şi dinamic în actuala economie şi cu ce ceea ce se prefigurează ca evoluţie viitoare; – au capacitatea de a identifica si fructifica oportunităţile de marketing în cadrul unui – mediu de afaceri volatil si complex prin culegerea, analiza şi interpretarea informaţiilor de marketing privind organizaţia si mediul său, de a utiliza metode, instrumente si tehnici de marketing pentru adaptarea organizaţiilor la un asemenea mediu dinamic; – au capacitatea de a promova si dezvolta proiecte proprii în care componentele de noutate si satisfacerea cerinţelor pieţei să fie predominante; – au capacitatea de a manifesta disponibilitatea de a-si perfecţiona pregătirea si de a accede, pe bază de rezultate concrete si competenţă, de la funcţiile de execuţie la cele de analiză si conducere contribuind astfel în mai mare măsură la realizarea performanţei si la progresul organizaţiilor din care fac parte. Obiective: – asimilarea la nivel academic şi utilizarea corectă a terminologiei specifice domeniului marketing; – formarea unor buni specialişti, care să stăpânească fundamentele teoretice şi metodologice ale domeniului marketingului; – asigurarea coerenţei pentru sistematizarea si armonizarea principalelor noţiuni, categorii, principii, tehnici, proceduri si instrumente ale marketingului, care să reflecte realităţile economice în contextul actual al globalizării; – pregătirea de specialitate să fie însoţită si de o pregătire economică interdisciplinară; – orientarea interesului studenţilor, atât către disciplinele de formare generală a unui economist, cât si spre cele de specialitate; – atingerea capacităţii de planificare strategică de marketing în raport cu interesele economice şi de eficienţă ale clienţilor şi agenţilor economici.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IF - cu frecvență
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Pitesti
- Finanţe şi bănciFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul serviciilor publiceFacultatea de Management
- Contabilitate Managerială şi Audit ContabilFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul Dezvoltării Afacerilor în Contextul GlobalizăriiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Gestiunea financiară și contabilă (interdisciplinar: Finanțe)Facultatea de Management
- Standarde, reglementări şi politici contabileFacultatea de Management
- Managementul economic al unităţilor şcolareFacultatea de Management
- ManagementFacultatea de Management
- Turism, gestiune hotelieră şi politici în industria ospitalităţiiFacultatea de Management
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre _Universitatea din _Piteşti [old]
Universitatea din Pitești este o instituție de învățământ și de cercetare, având ca scop formarea de specialiști în domeniile de învățământ universitar tradițional, învățământ tehnic, învățământ economic, juridic și administrativ, învățământ teologic, educație fizică și sport si abordarea unor teme de cercetare științifică de interes național și internațional.
Universitatea din Piteşti este o instituţie de învăţământ superior de stat, acreditată, cu personalitate juridică. Are caracter nonprofit, este apolitică şi dispune de autonomie academică în conformitate cu prevederile legale în vigoare, fiind parte a sistemului naţional de învăţământ superior.
Învăţământul superior de stat din Piteşti a luat fiinţă în anul 1962, sub denumirea de Institutul Pedagogic Piteşti, cu trei facultăţi: Filologie, Matematică şi Ştiinţele Naturii. În anul 1969, odată cu dezvoltarea industriei constructoare de maşini, în judeţul Argeş se înfiinţează şi Institutul de Subingineri, subordonat Institutului Politehnic Bucureşti. Cele două institute fuzionează în anul 1974 sub denumirea de Institutul de Învăţământ Superior Piteşti care, prin Ordinul Ministrului Învăţământului nr.4.894 /23.03.1991, a devenit Universitatea din Piteşti.
In decursul timpului, Universitatea din Pitești a devenit o instituţie emblematică pentru învățământul românesc. Cu peste 50 de ani de activitate in învățământul superior, Universitatea din Piteşti isi urmeaza cu succes misiunea de a forma specialişti cu pregătire superioară pentru învăţământ, ştiinţă, cultură, activităţi economice şi sociale, competenţi şi competitivi pe piaţa muncii din ţară şi străinătate, răspunzând cerințelor societăţii contemporane.