Marketing
in cadrul Universitatea Creştină "Dimitrie Cantemir" din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Facultatea de Marketing din cadrul Universitatii Crestine „Dimitrie Cantemir”, Bucuresti aremisiunea de a pregati specialisti cu studii superioare, in domeniul marketingului, prin activitati didactice si de cercetare stiintifica, adecvate specificului actual al mediului de afaceri intern si international.
Facultatea are in vedere formarea de specialisti pe baza unui plan de invatamant modern cu deschidere catre invatamantul universitar international si practica economica din acest domeniu.
Indiferent de locul in care vor accede viitorii absolventi, acestia beneficiaza de un bagaj de cunostinte temeinice din domeniul stiintelor economice generale, al celor de specialitate si al celor complementare, care au fost incluse intr-o succesiune logicã in planurile anuale de invatamant.
Un rol important in procesul de pregatire a studentilor facultatii se acorda cunoasterii a cel putin o limba straina de circulatie internationala inclusa in planul de invatamant (precum si a altor limbi straine facultative) si a utilizarii IT in procesul de invatamant pentru informare – documentare si deprinderea unor abilitati specifice pregatirii economice.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Autorizat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie
- Bazele marketingului
- Matematici aplicate in economie
- Contabilitate
- Drept
- Limba engleză
- Educatie fizica
- Macroeconomie
- Informatică economica
- Statistică economica
- Finante
- Doctrine economice contemporane
- Bazele managementului
- Educatie fizica
- Comportamentul consumatorului
- Sisteme informatice de marketing
- Tehnici promoţionale
- Economie europeana
- Management comercial
- Comunicare de afaceri în limba engleză
- Simulari de marketing (opțional)
- Marketingul organizatiilor non profit (opțional)
- Marketing pe internet (facultativ)
- Cercetarea pieţelor internaţionale (facultativ)
- Logistica marfurilor
- Marketing direct
- Cercetari de marketing
- Relaţii publice
- Gestiunea forţei de vânzare
- Managementul resurselor umane (opțional)
- Managementul IMM-urilor (opțional)
- Practica
- Comportamentul consumatorului
- Sisteme informatice de marketing
- Tehnici promoţionale
- Economie europeană
- Management comercial
- Comunicare de afaceri în limba engleză
- Simulari de marketing (opțional)
- Marketingul organizatiilor non profit (opțional)
- Marketing pe internet (facultativ)
- Cercetarea pieţelor internaţionale (facultativ)
- Logistica marfurilor
- Marketing direct
- Cercetari de marketing
- Relaţii publice
- Gestiunea forţei de vânzare
- Managementul resurselor umane (opțional)
- Managementul IMM-urilor (opțional)
- Practică
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Contabilitate şi informatică de gestiune (ID)Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Contabilitate și informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Juridice şi Ştiinţe Economice – extensie Constanța
- MANAGEMENTFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economie şi afaceri internaţionaleFacultatea de Științe Economice din Brașov
- Computer Science for EconomicsFacultatea de Informatică Managerială
- Managementul informatizat al proiectelor
- Ingineria și managementul afacerilor în industrieFacultatea de Inginerie Managerială
- Managementul afacerilor internaţionaleFacultatea de Relaţii Economice Internaţionale
- Contabilitatea şi auditul entităţilor economiceFacultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Marketing
Facultatea de Marketing îşi propune:
- să îşi păstreze poziţia de lider în domeniul învăţământului universitar de marketing din România, pe baza experienţei de peste patru decenii a şcolii româneşti de marketing;
- să asigure educarea şi formarea în domeniul marketingului prin programe centrate pe student, orientate spre formarea competenţelor şi calificărilor solicitate pe piaţa muncii;
- să devină un pol de referinţă pentru cercetarea avansată în domeniul marketingului din România şi o prezenţă ştiinţifică semnificativă pe plan internaţional;
- să promoveze marketingul, alături de universităţi şi reprezentanţi ai mediului economic, social şi de afaceri, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei şi societăţii româneşti.
Informatii despre Universitatea Creştină "Dimitrie Cantemir" din Bucureşti
Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” din București (UCDC) este o instituție particulară, autonomă, de învățământ superior și de cercetare științifică.
Procesul de învățământ și cercetare științifică se organizează și se desfățoară în conformitate cu principiile autonomiei universitare, ale Cartei Universitare și cerințelor sistemului de învățământ superior aliniat Procesului Bologna.
Prin activitatea sa, Universitatea a contribuit și contribuie semnificativ la realizarea compatibilizarii între procesul educațional din Romania și cel din universitățile de prestigiu europene și din întreaga lume. În acest sens, UCDC a încheiat parteneriate și acorduri de colaborare cu universități din țările Uniunii Europene, SUA, Turcia, China, Japonia ș.a. Studenții tuturor facultăților din UCDC pot beneficia de mobilități în cadrul programului Erasmus+ al Uniunii Europene.
În prezent, oferta educațională a Universității cuprinde 39 de programe de licență și 32 de programe de studii de master, în următoarele domenii: Administrarea afacerilor, Economie și afaceri internaționale, Finanțe, Contabilitate, Marketing, Drept, Istorie, Geografie, Limbi și literaturi străine, Științe ale educației, Științe politice, Științe ale comunicării și Științe administrative.