Despre program

Competenţe generale pe care absolvenţii le pot dobândi în urma finalizării studiilor de licenţă în specializarea Marketing sunt: -cunoaşterea şi aprofundarea conţinuturilor ştiinţifice din domeniul economic şi cel al afacerilor; -realizarea de conexiuni între conţinuturile disciplinelor/modulelor de specialitate si conţinuturile disciplinelor economice generale; -realizarea corelaţiilor intra, inter şi pluridisciplinare a conţinuturilor; -dezvoltarea gândirii creative în domeniul afacerilor şi al mecanismelor de piaţă; -extinderea la nivel superior a capacităţii de concepere şi raţionare; -explicarea şi interpretarea ideilor, proceselor, fenomenelor, stărilor şi tendinţelor specifice activităţii la nivel micro-şi macroeconomic; -cunoaşterea, înţelegerea şi utilizarea conceptelor, teoriilor, principiilor şi a metodelor fundamentale de investigare şi prospectare specifice economiei de piaţă; -analiza de stări şi situaţii complexe, asumarea de responsabilităţi pentru a rezolva probleme, a comunica şi a demonstra cu argumente rezultatele propriei evaluări; -fundamentarea de sisteme, capacităţi şi strategii privind dezvoltarea si diversificarea mediului de afaceri; -capacitatea de a acţiona independent şi creativ în abordarea şi soluţionarea problemelor, de a evalua obiectiv si constructiv stări critice, de a rezolva creativ probleme şi de a comunica rezultate în mod demonstrativ. Principalele competenţe funcţionale sunt: -cunoaşterea, înţelegerea şi utilizarea conceptelor şi metodelor specifice cercetării de marketing pentru fundamentarea strategiilor de marketing ale organizaţiilor; -capacitatea de a dezvolta, independent sau în cooperare cu alţi specialişti şi de a utiliza baze de date referitoare la clienţi, concurenţi, furnizori, produse şi pieţe pentru fundamentarea deciziilor cu privire la mixul de marketing promovat de organizaţii; -dobândirea de către absolvenţii programului a unor abilităţi manageriale în domeniul marketingului şi al comunicării de marketing;

Domeniu de licenta/master
Marketing
Specializare
Marketing
Tip program
Licență
Limba de predare
Romana
Statut acreditare
Acreditat
Perioada de studii
3 ani
Forma de invatamant
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
  • Economie (Microeconomie)
  • Matematică aplicată în economie
  • Informatică
  • Contabilitate
  • Limbă străină A
  • Educație fizică
  • Economie (Macroeconomie)
  • Finanțe
  • Statistică
  • Contabilitate financiară
  • Economie europeană
  • Disciplină socio-umană / Geografie
  • Discipline facultative (Limbă străină B
  • Birotică)
  • Marketing
  • Statistica afacerilor
  • Management
  • Management comercial
  • Sisteme informatice de marketing
  • Dreptul afacerilor
  • Marketingul serviciilor
  • Politici de preț
  • Programe aplicate de marketing
  • Comportamentul consumatorului
  • Cercetări de marketing
  • Practică
  • Discipline opționale (Tehnici de vânzare / Marketingul micilor afaceri
  • Managementul vânzărilor / Marketing agroalimentar)
  • Discipline facultative (Limbă străină B
  • Mijloace moderne de comunicare
  • Baze de date)
  • Marketing strategic
  • Tehnici promoționale
  • Relații publice
  • Marketing direct
  • Analiză economico-financiară
  • Marketing internațional
  • Marketing turistic
  • Analiza informațiilor utilizând SPSS
  • Business to business marketing
  • Cercetări pentru elaborarea lucrării de licență
  • Discipline opționale (Marketing social-politic / Marketing electoral
  • Protecția consumatorului / Logistica mărfurilor)
  • Discipline facultative (Limbă străină B
  • Elemente de proprietate intelectuală aplicate în economie)

Intra in familia Educativa

În România, un absolvent are de ales între peste 5.000 de programe de licență și de master de la 520 de facultăți din 100 de universități.
Taxă studii/an
--- lei
Taxă de înscriere
--- lei
Număr total de locuri
---
Candidați per loc
---
Locuri buget
---
Locuri taxă
---
Ultima medie (buget)
---
Ultima medie (taxă)
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Galati

Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor are privilegiul de a se fi întemeiat pe fundamentul unei recunoscute tradiţii a economiei şi învăţământului gălăţean, menţionând în acest sens că prima şcoală comercială din România a fost înfiinţată la Galaţi în octombrie 1864, iar în 1934 lua fiinţă Academia de Export din Galaţi, în aula căreia au ţinut conferinţe cei mai mari profesori economişti ai ţării. Într-un astfel de cadru, s-au format două mari personalităţi economice gălăţene, recunoscute la nivel naţional şi internaţional: profesorul Virgil Madgearu şi profesorul Anghel Rugină. Pe temeiul unui asemenea ascendent, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din Galaţi şi-a impus, încă de la înfiinţarea sa, 23 aprilie 1990, continuarea efortului pentru redobândirea unei recunoaşteri naţionale şi internaţionale, unanim recunoscute. Sistemul de valori reflectă demersul întregului colectiv profesoral de a asigura îndeplinirea misiunii asumate. Tradiţie – Şcoala economică gălăţeană are o tradiţie recunoscută şi acest aspect obligă atât generaţia actuală cât şi cea viitoare la respect pentru trecut şi efort pentru viitor. Profesionalism – profesorii facultăţii se vor mobiliza pentru a forma cu pasiune şi dăruire economişti valoroşi cu înaltă ţinută profesională şi morală. Creativitate – este esenţială pentru a obţine diferenţierea pe piaţa educaţională. Prin activităţile noastre dorim să-i încurajăm pe studenţi la dialog şi iniţiative. Integritate – activităţile profesorilor şi studenţilor vor fi în permanenţă guvernate de onestitate, corectitudine şi sinceritate. Procesul de educaţie presupune întotdeauna existenţa unor oameni cu har. Corpul profesoral al facultăţii este format din specialişti cu o bogată experienţă didactică şi de cercetare, receptivi la realităţile mediului de afaceri. Sunt profesori care au acceptat provocarea de a ţine pasul cu schimbarea şi care înţeleg că fiecare student este unic în felul lui.

Strada Nicolae Bălcescu nr. 59-61

Informatii despre Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați își asumă misiunea de a pregăti specialiști în diverse domenii economico-sociale, participând activ la susținerea și transmiterea științei și culturii, contribuind la îmbogățirea patrimoniului local și național de cunoaștere prin cercetare științifică. Universitatea își asuma rolul de centru cultural și civic de formare și difuzare a valorilor culturale, științifice și sociale atât în zona în care activează cât și în întreaga țară.

Fiind cea mai mare și cea mai importantă instituție de învățământ superior din sud - estul României, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați se constituie un vârf de lance al progreselor tehnice, științifice, culturale sociale cu aplicabilitate imediată sau pe termen mediu și lung, menit sa contribuie în primul rând la progresul municipiului Galați. În acest sens, Universitatea colaborează strâns cu mediul socio - economic oferindu-i specialiștii de care are nevoie, consultanța, soluții tehnice la problemele curente.

Statut Universitate
public
Acreditare Universitate
acreditat
Grad de încredere
ridicat
Informații de acreditare și contact pentru Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi
FII LA CURENT
Introdu adresa ta de mail ca să primești cele mai noi știri despre facultăți și universități. Nu trimitem spam.
Abonare email footer