Despre program

Programul urmărește pregătirea absolvenților capabili să răspundă nevoilor societății moderne centrată pe comunicarea de masă, punându-se accent pe cercetarea din diverse zone ale științelor comunicării și pe dezvoltarea abilităților de comunicare verbală și nonverbală. Comunicarea profesională este un domeniu prin excelentă inovativ, aflat A®nca A®n plină expansiune, atât cantitativă, cât și ca diversitate a joburilor, produselor și prestațiilor. Prezentăm doar o selecție de douăsprezece joburi, reprezentative mai ales pentru domeniile și direcțiile de evoluție ale acestui domeniu. Este vorba despre joburi reale de pe piață românească a muncii din ultimii ani, publicate A®n anunțuri de recrutare: information coordinator, internet strategist, media buyer/ planner, NET developer, telecommuting coordinator, account executive, advertising coordinator, analyst channel analysis, brand manager, communication facilitator, events coordinator, PR event designer, Public Relations/ press coordinator.

Limba de predare
Romana
Statut acreditare
Acreditat
Perioada de studii
3 ani
Forma de invatamant
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
  • Fundamente ale comunicării
  • Introducere în filosofie
  • Logică
  • Informatică în ştiinţele comunicării
  • Introducere în sociologie
  • Scrierea academică
  • Cultura informaţiei
  • Marketing
  • Comunicare verbală şi nonverbala
  • Introducere în relaţii publice
  • Etică
  • Metodologia de cercetare în ştiinţele comunicării
  • Introducere în științe politice
  • Istoria presei
  • Practică de specialitate
  • Discipline complementare (Limba engleză
  • Limba franceză
  • Limba germană
  • Limba spaniolă)
  • Discipline facultative (Modul A (socio-umane)
  • Modul B (limbi moderne)
  • Modul C (informatică)
  • Modul D (tehnice)
  • Modul E (sportiv)
  • Introducere în sistemul mass-media
  • Introducere în publicitate
  • Tehnici creative în elaborarea produselor de relaţii publice
  • Comunicare socială
  • Mijloace de promovare
  • Campanii de relaţii publice
  • Comunicare politică
  • Practică de specialitate
  • Discipline opționale (Retorică
  • Comunicare interculturală
  • PR cultural
  • Social media
  • Globalizare media
  • Comunicare și leadership în situații de criză
  • Editare în limbaje specializate
  • Producție TV)
  • Discipline complementare (Limba engleză
  • Limba franceză
  • Limba germană
  • Limba spaniolă)
  • Discipline facultative (Modul A (socio-umane)
  • Modul B (limbi moderne)
  • Modul C (informatică)
  • Modul D (tehnice)
  • Modul E (sportive)
  • Aplicaţii ale semioticii în comunicare şi PR
  • Comunicarea cu presa
  • Job-uri şi cariere cu profesia de relaţionist
  • Introducere în managementul resursei umane
  • Antropologie şi comunicare
  • Estetica şi comunicare
  • Tehnici de negociere
  • Practică de specialitate
  • Discipline opționale ( Relaţii publice turistice
  • Studii de gen
  • Editare imagine TV
  • Reportajul social
  • Creaţie şi producţie publicitară
  • Managementul reţelelor sociale
  • Instituţia purtătorului de cuvânt
  • Planificare media
  • Tehnici de analiză și interpretare a imaginilor
  • Comunicare interpersonală şi de grup)
  • Discipline facultative (Modul A (socio-umane)
  • Modul B (limbi moderne)
  • Modul C (informatică)
  • Modul D (tehnice)
  • Modul E (sportive)

Intra in familia Educativa

În România, un absolvent are de ales între peste 5.000 de programe de licență și de master de la 520 de facultăți din 100 de universități.
Taxă studii/an
--- lei
Taxă de înscriere
--- lei
Număr total de locuri
---
Candidați per loc
---
Locuri buget
---
Locuri taxă
---
Ultima medie (buget)
---
Ultima medie (taxă)
---
Alte programe din domeniul
Științe Politice și Comunicare, în Brasov

Facultatea de Sociologie şi Comunicare

Programele de studiu promovate de Facultatea de Sociologie şi Comunicare evidenţiază viziunea de consolidare a ofertei educaţionale şi de dezvoltare personală a studenţilor în noua dimensiune regională, naţională şi europeană a facultăţii, în raport cu progresele cunoaşterii şi dinamica profesiilor şi a ocupaţiilor, în contextul globalizării.

Pe perioada studiilor, studenţii facultăţii sunt implicaţi direct în activităţi practice relevante pentru dezvoltarea carierei personale. Urmare a relaţiilor cu mediul socio-economic şi cultural, studenţii dobândesc o calificare profesională, apreciată de angajatori. Programele de studiu, la nivel de licenţă şi masterat, oferă o bază profesională, care se concretizează într-un set de cunoştinţe, valori şi abilităţi necesare exercitării unor astfel de joburi, precum: trainer, analist resurse umane, information coordinator, specialist resurse umane, internet strategist, media buyer sau planner, brand manager, PR event designer, press coordinator, asistent social în cadrul serviciilor sociale destinate diferitelor categorii, angajat al unei institutii guvernamentale sau organizaţii nonguvernamentale, etc.

B-dul Eroilor nr.25, Braşov, România

Informatii despre Universitatea "Transilvania" din Braşov

Universitatea "Transilvania" din Braşov (UTBv) este o instituţie de învăţământ superior de stat din Braşov, România, care, prin "oferta de educaţie, prin cercetarea ştiinţifică şi prin numărul de studenţi reprezintă una dintre universităţile mari ale României, fiind şi universitatea reprezentativă din Regiunea 7 Centru.

Universitatea cuprinde 18 facultăţi, un număr de aproximativ 20.000 de studenţi şi aproximativ 800 de cadre didactice.

Universitatea oferă 100 programe de studiu de licenţă la Zi, ID şi FR, 66 de programe de masterat (de aprofundare sau cercetare ştiinţifică) la Zi, ID şi FR. În ceea ce priveşte doctoratul există în prezent 17 domenii.

Statut Universitate
public
Acreditare Universitate
acreditat
Grad de încredere
ridicat
B-dul Eroilor nr.29, 500036 Braşov, România
Informații de acreditare și contact pentru Universitatea "Transilvania" din Braşov
FII LA CURENT
Introdu adresa ta de mail ca să primești cele mai noi știri despre facultăți și universități. Nu trimitem spam.
Abonare email footer