Cercetări de marketing
in cadrul Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Misiunea programului de masterat Cercetări de Marketing este concordantă cu profilul şi specializarea Facultăţii Marketing, care organizează acest program. Scopul programului Program are drept scop principal implementarea, dezvoltarea şi evaluarea cercetărilor de marketing în domenii diverse şi în situaţii complexe ce caracterizează mediul actual de afaceri. Audienţa vizată Planurile de învăţământ ale programului de studii Cercetări de Marketing cuprind discipline de cunoaştere avansată în domeniul studiilor universitare de masterat (discipline de aprofundare), discipline de sinteză, cu un conţinut corespunzător misiunii asumate, cât şi module de pregătire complementară, necesare pentru o inserţie rapidă a absolventului de studii universitare de masterat pe piaţa muncii.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Modele de marketing
- Cercetări calitative de marketing
- Metodologia cercetării
- Cercetări operaționale
- Data Mining
- Managementul marketingului
- Marketingul relațional
- Metode avansate de analiză a datelor de marketing
- Analiza concurenței și strategii competitive
- Tehnologie comercială
- Management turistic
- Strategii de comunicare integrată în marketing
- Marketing strategic
- Analiza mediului de marketing
- Sisteme inteligente de asistare a decizilor în marketing
- Audit de marketing
- Managementul mărcii și dezvoltării noilor produse
- Managementul canalelor de marketing
- Strategii de preț
- Marketingul și managementul evenimentelor
- Seminar științific
- Practică de specialitate
- Etică și integritate academică
- Stagiu pentru elaborarea lucrării de disertație
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- ManagementFacultatea de Management
- Managementul afacerilor/Business ManagementFacultatea de Management
- Managementul afacerilor internaționaleFacultatea de Administrarea Afacerilor Internaţionale
- Marketing şi comunicare în afaceriFacultatea de Marketing
- Audit financiar şi consiliereFacultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Finanțe și bănci IFRFacultatea de Relaţii Comerciale şi Financiar – Bancare Interne şi Internaţionale
- Management educaționalFacultatea de Ştiinţe ale Educaţiei
- Audit intern în sistemul public şi privatFacultatea de Ştiințe Juridice
- Informatică economică (ID)
Facultatea de Marketing
Facultatea de Marketing îşi propune:
- să îşi păstreze poziţia de lider în domeniul învăţământului universitar de marketing din România, pe baza experienţei de peste patru decenii a şcolii româneşti de marketing;
- să asigure educarea şi formarea în domeniul marketingului prin programe centrate pe student, orientate spre formarea competenţelor şi calificărilor solicitate pe piaţa muncii;
- să devină un pol de referinţă pentru cercetarea avansată în domeniul marketingului din România şi o prezenţă ştiinţifică semnificativă pe plan internaţional;
- să promoveze marketingul, alături de universităţi şi reprezentanţi ai mediului economic, social şi de afaceri, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei şi societăţii româneşti.
Informatii despre Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE)
Înfiinţată prin Decret Regal, la 6 aprilie 1913, din iniţiativa lui Nicolae D. Xenopol, Ministrul Industriei şi Comerţului, sprijinit de un grup de tineri economişti formaţi la universităţi prestigioase din Germania, Franţa şi Anglia, Academia de Înalte Studii Comerciale şi Industriale a fost prima instituţie de învăţământ economic superior din România.
Încă de la început s-a confruntat cu mari probleme materiale, lipsa unui local propriu şi recunoaştere din partea instituţiilor universitare. În primele două decenii, A.I.S.C.I. s-a subordonat Ministerului Industriei şi Comerţului, perioada în care a depăşit toate obstacolele materiale, precum şi pe cele privind recunoaşterea sa ca instituţie de învăţământ superior: construcţia Palatului Academiei din Piaţa Lascăr Catargiu, astăzi Piaţa Romana (1924-1926); organizarea doctoratului (1921); un corp profesoral format din personalităţi de prestigiu: Anton Davidoglu, Stanislas Cihoski, I. N. Angelescu, Ion Răducanu, Virgil Madgearu, Victor Slăvescu, Constantin Bungetianu, Andrei Rădulescu, Gheorghe Taşcă, Nicolae Iorga (din 1931), Gromoslav Mladenatz s.a.
Modificările aduse în aprilie 1935 la legea privind funcţionarea A.I.S.C.I. au consfinţit trecerea Academiei în subordinea Ministerului Instrucţiunii Publice. Ministerul Educaţiei Naţionale, prin Legea nr. 299 din 18 august 1947 privind reorganizarea şi transformarea Academiei de Înalte Studii Comerciale şi Industriale şi a Academiei de Studii Cooperatiste din Bucureşti în Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste, face primul pas în vederea schimbărilor pe care le-a cunoscut fosta Academie Comercială. În perioada comunistă, prin Decretul nr. 175 din 3 august 1948, se realizează reforma învăţământului, Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste fiind transformată in Institutul de Ştiinţe Economice şi Planificare după modelul instituţiilor de învăţământ superior sovietic. Începand cu anul universitar 1967-1968, învăţământul economic din România îşi redescoperă vocaţia europeană, I.S.E.P. este reorganizat şi transformat în Academia de Studii Economice din Bucureşti, denumire care s-a păstrat până astăzi.