Cercetare fundamentală de marketing
in cadrul Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE), din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul se adresează absolvenților programelor de licență în marketing care doresc să urmeze o carieră în cercetarea științifică fundamentală sau în învățământul superior, conducând la dobândirea abilităților și competențelor specifice acestor domenii. Scopul programului Programul își propune să pregătească absolvenții care intenționează să urmeze un program doctoral în marketing, în țară sau în străinătate. Audienţa vizată Programul se adresează în special absolvenților programelor de licență în domeniul “Marketing”, dar este deschis tuturor celor care doresc să urmeze o carieră în cercetare sau în învățământul superior în acest domeniu.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie avansată
- Dreptul contractelor
- Metode și tehnici de analiză și predicție în afaceri
- Metodologia cercetării - dezvoltării - inovării
- Marketing strategic
- ANaliză economico-financiară
- Metode avansate de analiză a datelor de marketing
- Formule comunicaționale pentru demersul științific
- Analiza datelor de markting utilizând SPSS
- Excelența în afaceri
- Conceperea și redactarea lucrărilor științifice
- Cercetări calitative de marketing
- Modele de marketing
- Metodologia cercetării științifice fundamentale
- Proiectarea cercetărilor de marketing. Cercetări exploratorii
- Sisteme inteligente de asistare a decizilor de marketing
- Seminar științific
- Stagiu de cercetare
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Finanțe și Bănci
- Relații economice europeneFacultatea de Relaţii Comerciale şi Financiar – Bancare Interne şi Internaţionale
- Administrarea AfacerilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economia comerţului, turismului şi serviciilorFacultatea de Drept şi Ştiinţe Economice – Târgu Jiu
- Administrarea afacerilor IDFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economie şi comunicare economică în afaceriFacultatea de Economie Teoretică şi Aplicată
- BusinessFacultatea de Business şi Turism
- Economia şi administrarea afacerilor agroalimentareFacultatea de Economie Agroalimentară şi a Mediului
- Contabilitate şi informatică de gestiune
Facultatea de Marketing
Facultatea de Marketing îşi propune:
- să îşi păstreze poziţia de lider în domeniul învăţământului universitar de marketing din România, pe baza experienţei de peste patru decenii a şcolii româneşti de marketing;
- să asigure educarea şi formarea în domeniul marketingului prin programe centrate pe student, orientate spre formarea competenţelor şi calificărilor solicitate pe piaţa muncii;
- să devină un pol de referinţă pentru cercetarea avansată în domeniul marketingului din România şi o prezenţă ştiinţifică semnificativă pe plan internaţional;
- să promoveze marketingul, alături de universităţi şi reprezentanţi ai mediului economic, social şi de afaceri, pentru dezvoltarea sustenabilă a economiei şi societăţii româneşti.
Informatii despre Academia de Studii Economice din Bucureşti (ASE)
Înfiinţată prin Decret Regal, la 6 aprilie 1913, din iniţiativa lui Nicolae D. Xenopol, Ministrul Industriei şi Comerţului, sprijinit de un grup de tineri economişti formaţi la universităţi prestigioase din Germania, Franţa şi Anglia, Academia de Înalte Studii Comerciale şi Industriale a fost prima instituţie de învăţământ economic superior din România.
Încă de la început s-a confruntat cu mari probleme materiale, lipsa unui local propriu şi recunoaştere din partea instituţiilor universitare. În primele două decenii, A.I.S.C.I. s-a subordonat Ministerului Industriei şi Comerţului, perioada în care a depăşit toate obstacolele materiale, precum şi pe cele privind recunoaşterea sa ca instituţie de învăţământ superior: construcţia Palatului Academiei din Piaţa Lascăr Catargiu, astăzi Piaţa Romana (1924-1926); organizarea doctoratului (1921); un corp profesoral format din personalităţi de prestigiu: Anton Davidoglu, Stanislas Cihoski, I. N. Angelescu, Ion Răducanu, Virgil Madgearu, Victor Slăvescu, Constantin Bungetianu, Andrei Rădulescu, Gheorghe Taşcă, Nicolae Iorga (din 1931), Gromoslav Mladenatz s.a.
Modificările aduse în aprilie 1935 la legea privind funcţionarea A.I.S.C.I. au consfinţit trecerea Academiei în subordinea Ministerului Instrucţiunii Publice. Ministerul Educaţiei Naţionale, prin Legea nr. 299 din 18 august 1947 privind reorganizarea şi transformarea Academiei de Înalte Studii Comerciale şi Industriale şi a Academiei de Studii Cooperatiste din Bucureşti în Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste, face primul pas în vederea schimbărilor pe care le-a cunoscut fosta Academie Comercială. În perioada comunistă, prin Decretul nr. 175 din 3 august 1948, se realizează reforma învăţământului, Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste fiind transformată in Institutul de Ştiinţe Economice şi Planificare după modelul instituţiilor de învăţământ superior sovietic. Începand cu anul universitar 1967-1968, învăţământul economic din România îşi redescoperă vocaţia europeană, I.S.E.P. este reorganizat şi transformat în Academia de Studii Economice din Bucureşti, denumire care s-a păstrat până astăzi.