Facultatea de Management-Marketing
Principalele obiective urmărite în întreaga activitate desfășurată la nivelul Facultății de Management – Marketing din cadrul Universității „ARTIFEX” din București pot fi sintetizate astfel:
- promovarea unui învățământ economic de performanță;
- promovarea parteneriatului cu alte instituții de învățământ superior și dezvoltarea cooperării universitare pe plan național și internațional;
- generarea de calificări universitare performante în formarea inițială și continuă;
- dezvoltarea activității de cercetare științifică;
- formarea și perfecționarea de resurse umane calificate, specialiști cu studii superioare pentru domeniile activităților economice și sociale;
- dezvoltarea unui corp profesoral valoros;
- promovarea unui management academic performant.
Nu există programe de licență la Facultatea de Management-Marketing
Nu există programe de master la Facultatea de Management-Marketing
Informații despre Universitatea "Artifex" din Bucureşti
Facultatea de Finanţe şi Contabilitate funcţionează în cadrul Universităţii „ARTIFEX”, care fost acreditată prin Legea nr. 133 din 17 mai 2005.
În contextul actual al societăţii informaţionale şi al unei economii bazate pe cunoştinţe, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate pregăteşte, în mod egal, economişti cu competenţe în sfera financiar - bancară, a contabilităţii şi a informaticii de gestiune.
Începând cu anul universitar 2005–2006, Facultatea de Finanţe şi Contabilitate din cadrul Universităţii „ARTIFEX” din Bucureşti a trecut la aplicarea sistemului Bologna: 3 ani, cu un total de 180 credite, pentru studiile universitare de licenţă şi 2 ani, cu un total de 120 de credite, pentru studiile universitare de masterat.