Strategii şi politici de marketing(IFR)
Despre program
Obiectivele programului sunt: dezvoltarea capacităţilor de a utiliza adecvat conceptele, metodele, tehnicile şi instrumentele aplicate în strategiile de marketing; cultivarea aptitudinilor de dezvoltare şi promovare a gândirii de marketing în cadrul organizaţiei şi a tehnicilor de negociere cu mediul extern; dezvoltarea deprinderilor necesare pentru asumarea rolurilor şi responsabilităţilor de conducere a unor echipe angajate în activităţi de marketing la diferite niveluri organizatorice.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IFR - cu frecvență redusă
Cursuri pe care le vei parcurge
- Comunicare interculturala in afaceri (engleza)
- Innovacio marketing
- Nemzetkozi marketing
- Arazasi strategiak es taktikak
- Kereskedelmi marketing
- On-line marketing
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Cluj-Napoca
- Management hotelierFacultatea de Business
- FiscalitateFacultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- AgrobusinessFacultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- Managementul dezvoltării afacerilor (în limba engleză)Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- Administrarea afacerilor (IFR)Facultatea de Business
- Econometrie şi statistică aplicatăFacultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- Administrarea afacerilor în servicii de ospitalitate – învățământ la distanțăFacultatea de Business
- Informatică economicăFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea Afacerilor (în limba engleză) (ID)Facultatea de Business
Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
Informatii despre Universitatea "Babeş-Bolyai" din Cluj-Napoca (UBB)
Universitatea „Babeș-Bolyai” (UBB) situată in Cluj-Napoca, este una dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ superior de stat din România, continuatoarea tradiției Universității din Cluj, înființată în anul 1872. Universitatea poartă din anul 1959 numele bacteriologului român Victor Babeș și pe cel al matematicianului maghiar János Bolyai.
Din punctul de vedere al numărului de studenți (peste 43.000 ), precum și al diversității specialităților oferite (105), este una dintre cele mai importante universități din România. În 2011, Universitatea „Babeș-Bolyai” a fost clasificată în prima categorie din România, cea a universităților de cercetare avansată și educație.
Universitatea „Babeș-Bolyai” se remarcă, de asemenea, prin caracterul său multicultural. Astfel, dintre cele 21 de facultăți ale universității, 19 oferă programe de studii în limba română, 17 în limba maghiară, 10 în limba germană și 2 în limba engleză. În două dintre facultăți (Teologie Reformată si Teologie Romano-Catolică), programele de studii se desfășoară exclusiv în limba maghiară. Dintre specializările oferite, 98 sunt în limba română, 52 în limba maghiară, 14 în limba germană și 4 în limba engleză. Aceeași structură multiculturală se regăsește și în cadrul programelor postuniversitare sau în cadrul studiilor de scurtă durată realizate în cele 18 colegii universitare din Transilvania ce aparțin de UBB.