Publicitate şi brand
in cadrul Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu (ULBS), din Sibiu, Transilvania
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Relații publice
- Globalizare. Probleme de securitate
- Comunicare corporativă
- Managementul proiectelor
- Brand management și identitate corporativă
- Metode de cercetare în științele comunicării
- Comportamentul consumatorului
- Strategii și tehnici de poziționare a brandurilor
- Marketing
- Consiliere organizațională
- Comunicare internă
- Branding prin social media
- Brandul de angajator
- Formare profesională și training
- Metode și tehnici de elaborare a lucrării de dizertație
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Sibiu
- Economia comerţului, turismului, serviciilor şi managementul calităţii (la Hunedoara)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Management financiar bancar internationalFacultatea de Ştiinţe Economice
- Inginerie economică în domeniul electric, electronic și energeticFacultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Științe Economice și Administrative
- Economia comerțului, turismului, serviciilor și managementul calitățiiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul organizațilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economia comerțului, turismului și serviciilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Management (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
- MarketingFacultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiinţe Socio-Umane
Misiunea Facultății de Științe Socio-Umane este aceea de educație și cercetare, urmărind prin interdisciplinaritate să ofere viitorilor absolvenți un cadru de pregătire bazat pe cunoaștere și competență. Facultatea de Științe Socio-Umane a fost înființată prin Hotărârea de Guvern nr. 410 din 25 aprilie 2002 și funcționează începând cu data de 1 octombrie 2002. În componența ei se regăsesc 4 domenii de licență acreditate: Istorie, Psihologie, Jurnalism, Relații internaționale și studii europene. Procesul Bologna este asigurat în continuarea studiilor prin intermediul a 4 programe de masterat, acreditate și prin dezvolatarea altora noi. Urmând misiunea de educație și cercetare Facultatea de Științe Socio-Umane caută în permamență să-și adapteze oferta educațională – prin discipline noi și schimburi interacademice - și profesională – prin cadre didactice și de cercetare de prestigiu.
Informatii despre Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu (ULBS)
Într-o lume profund interactivă, ULBS nu ar fi reuşit să se menţină în prim planul evenimentelor academice decât printr-o cooperare internaţională de amploare. Întelegerea acestui aspect a avut drept rezultat, dupa 1992, când nouă echipă condusă de prof.univ.dr. Dumitru Ciocoi-Pop a preluat mandatul de conducere, o politică fără precedent a contactelor şi conexiunilor academice.
Conducerea ULBS nu s-a îndoit nici un moment că între cele patruzeci şi opt de universităţi de stat, opt academii militare şi patruzeci şi nouă de universităţi particulare, ULBS avea să se bucure de succes numai prin interacţiune şi cooperare. În consecinţă ULBS a stabilit conexiuni academice şi înţelegeri de parteneriat cu o sută patru universităţi din treizeci de tări. Un loc aparte îl deţin parteneriatele încheiate cu universităţi din America, Germania, Franţa şi Anglia, parteneriate ce s-au materializat în programe de schimb de studenţi, vizite de documentare pentru personalul didactic precum şi o colaborare preţioasă prin intermediul careia ULBS a reuşit să rămână la curent cu ceea ce se întâmplă pe scena internaţională. În momentul acesta există legături cu universităţi din China, Rusia, Italia, Grecia şi Polonia.