Marketing şi promovarea vânzărilor
in cadrul Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, din Alba Iulia, Transilvania
Despre program
Programul de master Marketing şi promovarea vânzărilor abordează probleme de detaliu conexe specializării de licenţă Marketing, fiind o prelungire la un nivel superior de calificare a programului de studiu de licenţă. Misiunea programului de master este instruirea masteranzilor în domeniul Marketingului şi vânzărilor şi dezvoltarea cercetării ştiinţifice economice, centrată pe marketing şi vânzări.
Prin programul de master cursanţii au posibilitatea de a se perfecţiona în specializările din domeniul menţionat anterior. În condiţiile dezvoltării sectorului privat în ţara noastră, programul de master îşi propune formarea şi dezvoltarea de abilităţi specifice masteranzilor în utilizarea instrumentarului teoretic şi practic al Marketingului şi vânzărilor. Absolvenţii acestui program de master au posibilitatea de a desfăşura activităţi conforme cu specializarea Marketing şi promovarea vânzărilor, respectiv în departamentele de Marketing, Vânzări, Relaţii Publice sau Agenţii de publicitate.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Marketingul târgurilor și expozițiilor
- Metode și modele în marketing
- Calitatea și securitatea mărfurilor
- Mercelologie nealimentară
- Comunicare de afaceri în limba engleză
- Comunicare de afaceri în limba franceză
- Cercetări calitative
- Managementul portofoliului de brand
- Audit de marketing
- Gestiunea forțelor de vânzare
- Tehnici de vânzare
- Marketing strategic
- Publicitate și planificare
- Psihologia consumatorului
- Managementul relației cu clienții
- Organizarea campaniilor promoționale
- Marketing online
- Practică
- Elaborarea lucrării de disertație
- Metodologia cercetării științifice economice
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Alba Iulia
- Sistem informaţional contabil în asistarea deciziilor managerialeFacultatea de Ştiinţe Economice
- Finanţe şi bănciFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea afacerilor (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
- MarketingFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea AfacerilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitatea şi auditul în instituţii publiceFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea afacerilor în comerţ, turism, serviciiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice
- Marketing şi promovarea vânzărilorFacultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre Universitatea "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia
Universitatea “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, înfiinţată în anul 1991, este o instituţie de învăţământ superior şi cercetare cu caracter public, de stat, integrată sistemului naţional de învăţământ superior.
Misiunea Universităţii “1 Decembrie 1918” este definită, în dimensiunile ei esenţiale, de semnificaţia naţională a municipiului Alba Iulia şi zonei. Idealul educaţional şi misiunea Universităţii se sprijină pe tradiţiile valoroase ale şcolii superioare româneşti şi urmăreşte să contribuie, prin modalităţile specifice ale educaţiei, cercetării şi creaţiei de valori, la păstrarea şi afirmarea identităţii naţionale, la unitatea în diversitate a culturii române, la integrarea activă a acesteia în circuitul european şi universal de valori.
Adaptând coordonatele generale ale dezvoltării instituţionale la contextul actual în plan academic, economic, politic şi social, precum şi în funcţie de evoluţiile prognozate pe termen scurt şi mediu, strategia Universităţii vizează continuarea şi dezvoltarea strategiei pentru calitate în domeniul învăţământului, în acord cu standardele naţionale şi cu criteriile academice de evaluare a universităţilor, susţinerea prioritară a calităţii cercetării ştiinţifice, aplicarea unui management economico-financiar eficient precum şi dezvoltarea serviciilor sociale pentru studenţi şi cadre didactice.