Marketing și comunicare în afaceri
in cadrul Universitatea "Româno-Germană" din Sibiu, din Sibiu, Transilvania
Despre program
Programul de studii din cadrul Facultății de Științe Economice are o misiune centrată pe învăţământ şi cercetare ştiinţifică proprie dar corelată cu misiunea instituţională. Astfel, programul de studii universitare de masterat ”Marketing şi comunicare în afaceri” îşi propune să dezvolte o categorie de profesionişti capabili să se integreze cu succes pe piaţa muncii, să participe la programe de cercetare ştiinţifică locală, naţională şi internaţională şi să valorifice prin contracte şi publicaţii de specialitate rezultatele cercetării ştiinţifice; să contribuie la dobândirea unor avantaje competitive pe piaţă pentru organizaţiile în care vor acţiona în calitate de specialişti. Pentru îndeplinirea misiunii, sunt propuse ca şi obiective specifice următoarele: facilitarea dobândirii cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate într-un sistem operaţional care să asigure competenţă profesională şi socială a viitorilor absolvenţi, atât în ţară cât şi în străinătate; formarea de specialişti cu pregătire superioară în domeniu, corespunzător cerinţelor nivelului actual recunoscut pe plan naţional şi internaţional; oferirea de cunoştinţe profesionale pertinente în domeniile specializate prin intermediul disciplinelor prevăzute în planurile de învaţământ; participarea studenţilor la programe de cercetare ştiinţifică locală, naţională şi internaţională cu subiecte ce aparţin programului de studii.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Analiză calitativă de marketing
- Comunicare organizaţională
- Managementul vânzărilor
- Publicitate
- Relaţii publice
- Strategii de preţ
- Strategii de produs
- Tehnici de negociere
- Distribuţie
- Limba engleză avansată pentru afaceri
- Marketing digital
- Psihologia consumatorului
- Stagiu de cercetare/documentare şi pregătirea disertaţiei
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Sibiu
- Strategii și politici de management și marketing ale firmeiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul afacerilor – în limba engleză (Business Management)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Expertiză contabilă și auditFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economia comertului, turismului si serviciilor (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
- ManagementFacultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitate și informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economia comerţului, turismului, serviciilor şi managementul calităţiiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Managementul afacerilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitate și Informatică de GestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre Universitatea "Româno-Germană" din Sibiu
Universitatea Româno-Germană din Sibiu a fost fondată în anul 1998, ca structură autonomă în cadrul Fundației Universitare pentru Integrare Europeană, persoană juridică de drept privat. În anul 1998, Institutul de Științe Administrative „Paul Negulescu” a înființat, în calitate de unic fondator, Fundația Universitară pentru Integrare Europeană, în cadrul acesteia luând ființă Universitatea Româno-Germană din Sibiu, care în anul universitar 2012-2013 este compusă din Facultatea de Drept și Științe Administrative și Facultatea de Științe Economice.
Denumirea instituției de învățământ superior și conținutul specific al curriculei universitare au fost concepute avându-se în vedere șansa valorificării puternicei tradiții regionale a relațiilor cu spațiul cultural și științific european pe filieră germană. Această idee a fost primită deosebit de pozitiv de către reprezentanții comunității germanilor din Romania și de către reprezentanții statului german în România, care și-au oferit, oficial, sprijinul în realizarea practică a acestui ambițios proiect, așa cum rezultă din scrisorile de acord și sprijin din partea acestor autorități și structuri.