Marketing (ID)
in cadrul Universitatea "Eftimie Murgu" din Reşiţa, din Resita, Banat
Despre program
Facultatea de Ştiinţe Economice oferă studenţilor cunoştinţe şi abilităţi de economie, administrarea afacerilor, marketing şi contabilitate, şi îi învaţă să înlocuiască percepţia mecanicistă asupra lumii cu o abordare economică „cu tentă umană“, care pune OMUL în centrul tuturor activităţilor economice şi în contextul fenomenologic adecvat.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
ID - la distanță
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie
- Bazele contabilităţii
- Matematică aplicată în economie
- Management
- Informatică
- Istorie economică
- Macroeconomie
- Contabilitate financiară
- Finanţe
- Statistică
- Fundamentarea ştiinţei mărfurilor
- Dreptul afacerilor
- Limba străină I
- II
- Educaţie fizică I
- II
- Discipline facultative (Program de formare psihopedagogică Nivel I)
- Economia serviciilor
- Econometrie
- Marketing
- Economia comerțului
- Comportamentul consumatorului
- Tehnici promoţionale
- Economie europeană
- Economie mondială
- Practică
- Limba străină III
- IV
- Educație fizică III
- IV
- Discipline opționale (Logistica mărfurilor
- Comunicare în afaceri
- Tehnici de vânzare
- Managementul calităţii
- Managementul inovării
- Etica în afaceri
- Business to business marketing
- Marketingul micilor afaceri)
- Discipline facultative (Autorat ştiinţific
- Ecologie)
- Analiză economică
- Sisteme informaţionale de marketing
- Marketingul serviciilor
- Marketing turistic
- Cercetări de marketing
- Marketing online
- Relaţii publice
- Economia întreprinderii
- Cercetări pentru elaborarea lucrării de licenţă
- Limbă străină V
- VI
- Discipline opționale (Marketing direct
- Marketing social-politic
- Iniţierea afacerii
- Proiecte de marketing
- Control şi audit financiar
- Marketing internaţional
- Managementul relaţiilor cu clienţii
- Managementul resurselor umane)
- Discipline facultative (Asigurări şi reasigurări
- Servicii şi utilităţi publice)
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Resita
- Economia comerţului, turismului şi serviciilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- MarketingFacultatea de Ştiinţe Economice
- Economia comerţului, turismului şi serviciilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Expertiză contabilă şi evaluarea firmeiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Administrarea afacerilor în turism, comerţ şi serviciiFacultatea de Ştiinţe Economice
- Marketing şi comunicare în afaceriFacultatea de Ştiinţe Economice
- Marketing (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Contabilitate şi informatică de gestiuneFacultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Ştiințe Economice reprezintă o structură didactico-științifică și administrativă a Universității „1 Decembrie 1918” Albă Iulia, având rolul de a coordona procesul de învățământ și cercetare la specializări din cadrul aceluiași profil sau profile conexe. În cadrul facultății își desfășoară activitatea, ca unitate de bază a facultății, cu caracter eminamente didactico-științific, Departamentul de științe Economice și Gestiunea Afacerilor. Facultatea de științe Economice este una dintre cele mai tinere facultăți din cadrul Universității “1 Decembrie 1918” Albă Iulia, funcționând sub această titulatură începând cu anul 2014.
Informatii despre Universitatea "Eftimie Murgu" din Reşiţa
Universitatea „Eftimie Murgu” din Reşiţa este o universitate în regiune şi pentru regiune, care vine în întâmpinarea nevoilor comunităţii locale prin educaţie, cercetare aplicativă şi transfer de cunoaştere. Misiunea asumată de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa se referă la:
- pregătirea profesională iniţială şi continuă, prin programe de studii universitare de licenţă, master şi doctorat, programe postliceale şi cursuri de specializare/perfecţionare în domenii relevante pentru nevoile regiunii;
- pregătirea de absolvenţi creativi, flexibili şi cu gândire antreprenorială, capabili să contribuie la dezvoltarea durabilă a regiunii;
- pregătirea de absolvenţi cu spirit civic şi responsabilitate socială, care se vor manifesta ca şi cetăţeni europeni activi în comunitate şi societate;
- susţinerea mediului de afaceri şi a mediului instituţional public prin cercetare aplicată pe teme relevante pentru regiune;
- transferul de cunoaştere către firmele şi instituţiile locale.