Despre program

Marketingul ocupă, prin competențele distincte pe care le oferă, un loc bine definit în majoritatea programelor academice ale Facultăților de Economie și de Administrare a Afacerilor din întreaga lume. Ce face marketingul atât de interesant și de util pentru mediul academic și practica afacerilor? În primul rând, marketingul, ca domeniu de cunoaștere teoretică și de activitate practică, este în plină ascensiune. În al doilea rând, oferă oportunități de carieră foarte atractive. În al treilea rând, este un mixaj de cunoștințe din diverse arii ale cunoașterii umane: economie, management, psihologie, sociologie, antropologie, cea ce îl face să fie cu atât mai interesant.

Domeniu de licenta/master
Marketing
Specializare
Marketing
Tip program
Licență
Limba de predare
Romana
Statut acreditare
Acreditat
Perioada de studii
3 ani
Forma de invatamant
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
  • Microeconomie
  • Informatică economică
  • Matematică aplicată în economie
  • Contabilitate financiară
  • Dreptul Afacerilor
  • Macroeconomie
  • Economia întreprinderii
  • Statistică
  • Bazele contabilității
  • Finanțe publice
  • Engleză pentru afaceri și corespondență comercială
  • Franceză pentru afaceri și corespondență comercială
  • Germană pentru afaceri și corespondență comercială
  • Educație fizică
  • Marketing Management Econometrie Baze de date
  • Comportamentul consumatorului
  • Cercetări de marketing
  • Managementul canalelor de distribuție
  • Managementul produsului și al brandului
  • Gestiunea financiară a întreprinderii
  • Fiscalitate
  • Afaceri internaționale
  • Instituţiile și economia UE
  • Marketing social și politic
  • Managementul resurselor umane
  • Business Intelligence
  • Etică în afaceri
  • Engleză pentru afaceri și corespondență comercială
  • Franceză pentru afaceri și corespondență comercială
  • Germană pentru afaceri și corespondență comercială
  • Educație fizică
  • Practică de specialitate
  • Disciplină transversală din pachetul UVT
  • Istoria Timișoarei
  • Analiza datelor de marketing
  • Comunicare integrată de marketing
  • Marketing strategic
  • Analiza economico-financiară
  • Managementul vânzărilor
  • Marketing online
  • Marketing business to business
  • Marketing internaţional
  • Marketingul serviciilor
  • Proiect de cercetare pentru elaborarea lucrării de licență
  • Marketingul întreprinderilor mici și mijlocii
  • Comunicare și negociere în afaceri
  • Marketing și cumpărări
  • Logistică
  • Marketing în turism
  • Relații publice
  • Discipline opțională din pachetul UVT
  • Practică de specialitate

Intra in familia Educativa

În România, un absolvent are de ales între peste 5.000 de programe de licență și de master de la 520 de facultăți din 100 de universități.
Taxă studii/an
--- lei
Taxă de înscriere
--- lei
Număr total de locuri
---
Candidați per loc
---
Locuri buget
---
Locuri taxă
---
Ultima medie (buget)
---
Ultima medie (taxă)
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Timisoara

Facultatea de Economie şi de Administrare a Afacerilor

În cei 50 de ani de existență, Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor, Universitatea de Vest din Timișoara, a devenit o prezență activă, recunoscută în educația superioară din domeniul economiei și administrării afacerilor la nivel regional, național și european. Combinația dintre învățarea inspirată și rigoarea în cercetare reprezintă esența a ceea ce se întâmplă în Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor. Învățarea inspirată se concretizează, în primul rând, în diversitatea programelor academice pe care le oferim, în multitudinea de activități pe care le concepem și realizăm împreună cu mediul de afaceri și comunitatea locală. În al doilea rând, programele pe care le oferim sunt adaptive și flexibile, în acord cu curriculele facultăților de profil ale unor universități prestigioase din întreaga lume, dar și proactive pentru a ține seama de necesitățile organizațiilor și de spiritul modern al afacerilor.

Str. J. H. Pestalozzi, nr. 16

Informatii despre Universitatea de Vest din Timişoara (UVT)

În ultimii 12 ani, Universitatea a răspuns schimbărilor care au apărut în politica naţional-educaţională, schimbărilor demografice, cerinţelor economiei de piaţă, nevoilor locale şi regionale şi noilor tehnologii.

Toate aceste schimbări au condus la noi aşteptări din partea studenţilor, personalului academic şi administrativ. Universitatea de Vest din Timişoara oferă studenţilor pregătirea necesară pentru a contribui la dezvoltarea societății. Aceasta pregătire se desfăşoara în 11 facultăţi, care oferă o gamă variată de programe de formare iniţială şi cursuri postuniversitare.

Rezultatele atinse în multe programe care implică colaborare internaţională – în programe de mobilitate Socrates, PHARE, Leonardo da Vinci etc. – sunt cu adevarat impresionante şi se numără printre cele mai bune realizări ale universităţii.

Impresia generală pe care ne-a lăsat-o Universitatea de Vest din Timişoara este aceea că este o universitate creativă, energică, activă şi inovativă. Cadrele didactice, profesori şi cercetători, sunt foarte entuziaşti şi determinaţi să experimenteze toate noile oportunităţi şi modalităţi oferite de tehnologia informaţională. În afară de acestea, instrumentele multimedia moderne sunt disponibile în cele mai multe săli de curs din clădirile noi (Facultatea de Ştiinţe Economice şi Facultatea de Drept).

(Fragmente din Raportul Comisiei de Evaluare - Proiectul Slazburg Seminar, 21-25 Octombrie 2003, Timişoara, ROMÂNIA )

Statut Universitate
public
Acreditare Universitate
acreditat
Grad de încredere
ridicat
Informații de acreditare și contact pentru Universitatea de Vest din Timişoara (UVT)
FII LA CURENT
Introdu adresa ta de mail ca să primești cele mai noi știri despre facultăți și universități. Nu trimitem spam.
Abonare email footer