Marketing
in cadrul Universitatea din Craiova, din Craiova, Oltenia
Despre program
Absolvirea programului de studiu Marketing deschide porţile spre fascinanta lume a publicităţii, relaţiilor publice, logisticii şi distribuţiei. Pornind de la identificarea oportunităţilor de piaţă, absolventul de Marketing va lansa produse noi, se va ocupa de imaginea şi poziţionarea lor, va avea grijă ca produsul să ajungă la consumator folosind canale de distribuţie adecvate .
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie
- Economia întreprinderii
- Bazele contabilităţii
- Mat.aplic.în economie
- Bazele tehnologiei informatiei
- Dreptul afacerilor
- Macroeconomie
- Management
- Finanţe publice
- Contabilitate financiară
- Statistică
- Informatică economică
- Marketing
- Contabilitate în comerţ
- turism
- servicii
- Gestiunea financiară a întreprinderii
- Econometrie
- Sisteme informatice economice
- Economie europeană
- Managementul calităţii
- Marketingul serviciilor
- Managementul vânzărilor
- Cercetări de marketing
- Fiscalitate
- Creditarea întreprinderii
- Analiză economico-financiară
- Marketing B to B
- Comportamentul consumatorului
- Corespondenţă și comunicare economică în limbi străine
- Simulări de marketing
- Managementul resurselor umane
- Marketing internaţional
- Analiza strategică a mediului concurențial
- Comunicare integrată de marketing
- Analiza informațiilor de marketing
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Craiova
- Finanţe şi Administrarea AfacerilorFacultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- Finanţe şi bănci (în limba engleză)Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- Management (ID)Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- Management Contabil, Expertiză şi Audit (Drobeta-Turnu Severin)Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- Finanţe aplicateFacultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- Economie şi afaceri internaţionaleFacultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- Economie şi Afaceri EuropeneFacultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- Analiza şi Evaluarea Financiară a OrganizaţiilorFacultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- Administrarea Afacerilor şi AntreprenoriatFacultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor are privilegiul de a se fi întemeiat pe fundamentul unei recunoscute tradiţii a economiei şi învăţământului gălăţean, menţionând în acest sens că prima şcoală comercială din România a fost înfiinţată la Galaţi în octombrie 1864, iar în 1934 lua fiinţă Academia de Export din Galaţi, în aula căreia au ţinut conferinţe cei mai mari profesori economişti ai ţării. Într-un astfel de cadru, s-au format două mari personalităţi economice gălăţene, recunoscute la nivel naţional şi internaţional: profesorul Virgil Madgearu şi profesorul Anghel Rugină. Pe temeiul unui asemenea ascendent, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din Galaţi şi-a impus, încă de la înfiinţarea sa, 23 aprilie 1990, continuarea efortului pentru redobândirea unei recunoaşteri naţionale şi internaţionale, unanim recunoscute. Sistemul de valori reflectă demersul întregului colectiv profesoral de a asigura îndeplinirea misiunii asumate. Tradiţie – Şcoala economică gălăţeană are o tradiţie recunoscută şi acest aspect obligă atât generaţia actuală cât şi cea viitoare la respect pentru trecut şi efort pentru viitor. Profesionalism – profesorii facultăţii se vor mobiliza pentru a forma cu pasiune şi dăruire economişti valoroşi cu înaltă ţinută profesională şi morală. Creativitate – este esenţială pentru a obţine diferenţierea pe piaţa educaţională. Prin activităţile noastre dorim să-i încurajăm pe studenţi la dialog şi iniţiative. Integritate – activităţile profesorilor şi studenţilor vor fi în permanenţă guvernate de onestitate, corectitudine şi sinceritate. Procesul de educaţie presupune întotdeauna existenţa unor oameni cu har. Corpul profesoral al facultăţii este format din specialişti cu o bogată experienţă didactică şi de cercetare, receptivi la realităţile mediului de afaceri. Sunt profesori care au acceptat provocarea de a ţine pasul cu schimbarea şi care înţeleg că fiecare student este unic în felul lui.
Informatii despre Universitatea din Craiova
Universitatea din Craiova este o instituţie de stat pentru învăţământ superior de prim rang, evaluarea instituţională a Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în 2009 finalizându-se cu acordarea „Gradului de încredere ridicat”.
Universitatea din Craiova s-a situat, în toate clasamentele naţionale şi internaţionale realizate în ultimii 20 de ani, în primele 10 universităţi din România. În University Ranking by Academic Performance 2011, Universitatea din Craiova este plasată în categoria B, pe locul 1.630 în lume. În Ranking web of World Universities realizat în iulie 2012, Universitatea din Craiova figurează pe locul 10/111 în clasamentul universităţilor româneşti şi pe locul 1.222 în topul mondial. În Mondial Top Universities and Colleges 2012, ocupă poziţia 8 (în România) şi 1.421 (în lume). University Web Ranking 2012 plasează Universitatea din Craiova pe locul 10 între universităţile româneşti şi pe locul 1.707 mondial.