Marketing
Despre program
Marketingul este un domeniu important pentru orice afacere. Studiile de piață și identificarea concurenței, stabilirea strategiilor legate de mixul de marketing sau deciziile legate de lansarea unui nou produs de nișă sunt toate elemente esențiale pentru începerea și dezvoltarea profitabilă a unei companii. Această specializare vizează, pe de o parte, informații generale despre economie, iar pe de altă parte oferă informații complexe despre marketing. Așadar, vei studia în primul an câteva materii ce țin de macro și micro economie, bazele contabilității și a statisticii sau drept economic. Ulterior, vei învăța cum se concep materialele publicitare, ce e marketingul direct, care sunt particularitățile e-marketingului sau care sunt tehnicile de vânzări. După absolvirea celor 3 ani de facultate te poți angaja în calitate de specialist de marketing, creator de reclame, cercetător, marketer, promoter, manager de proiecte. S-ar putea să-ți dorești să devii liber profesionist, să aplici pentru un program de masterat sau să urmezi o carieră academică în domeniu.
Științe Economice
Marketing
Marketing
Licență
Romana
Acreditat
3 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Microeconomie
- Bazele contabilității
- Matematici aplicate în economie
- Dreptul afacerilor
- Limba engleză/ franceză/ germană pentru afaceri 1
- Tehnologii informaționale pentru afaceri
- Bazele statisticii
- Macroeconomie
- Instrumente software pentru afaceri
- Contabilitate financiară
- Limba engleză/ franceză/ germană pentru afaceri 2
- Management
- Disciplina opțională (Principii ale designului în comunicarea de marketing
- Management financiar
- Tehnici de comerţ exterior)
- Cercetări de marketing
- Tehnici de vânzări
- Marketing direct
- Achiziţii
- Limbă străină 2 (italiană/spaniolă)
- Marketing internaţional
- Logistica de aprovizionare-desfacere
- E-Marketing
- Proiecte de Marketing
- Marketingul serviciilor
- Metodologia elaborării lucrării de licenţă
- Finanţe
- Econometrie
- Marketing
- Comportamentul consumatorului
- Merchandising
- Limba engleză/ franceză/ germană pentru afaceri 3
- Educaţie antreprenorială
- Monedă şi credit
- Tehnici promoţionale
- Comunicare și negociere în afaceri
- Limba engleză/ franceză/ germană pentru afaceri 4
- Practica de specialitate
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Iasi
- Administrarea afacerilor(IFR)Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Finanţe şi managementul risculuiFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Contabilitatea afacerilorFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Management marketingFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Analiză şi strategie de marketingFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Economie şi afaceri internaţionaleFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Managementul resurselor umaneFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Contabilitate și informatică de gestiuneFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Marketing şi comunicare în afaceriFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
Educaţia economică de nivel academic are bogate tradiţii antebelice în centrul universitar Iaşi. În cadrul Academiei Mihăilene s-au predat, începând din 1843, cursuri de Economie Politică şi Contabilitate. Ulterior, la Facultatea de Drept a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” s-au predat cursuri de Economie Politică, Doctrine Economice şi Finanţe Publice. Acestea au fost ilustrate de reputaţi profesori, nume de referinţă în gândirea economică românească, ca Ion Strat, A.C. Cuza, Gh. Zane etc. Dar instituţionalizarea educaţiei economice universitare s-a produs odată cu înfiinţarea Facultăţii de Ştiinţe Economice în 1962, care a funcţionat neîntrerupt în cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”.
În anul 1999, facultatea şi-a schimbat denumirea în „Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor”, ca urmare a străduinţelor corpului profesoral de a contura mai clar cele două segmente majore ale educaţiei academice: teoretic (ştiinţe economice) şi aplicativ (ştiinţe de gestiune sau ale administrării afacerilor).
Activitatea de cercetare se desfăşoară pe mai multe coordonate: crearea unui mediu stimulativ pentru dezvoltarea performanţelor individuale ale corpului profesoral; dezvoltarea unor proiecte majore de cercetare şi constituirea de grupuri „focalizate” pe aceste proiecte; stimularea participării profesorilor facultăţii la congrese şi conferinţe ştiinţifice internaţionale; crearea unei reviste şi a unei colecţii specializate de studii teoretice şi cercetări empirice; iniţierea unor serii editoriale pe domenii majore de cercetare economică; instituirea unui premiu anual pentru performanţe academice deosebite.
Biblioteca Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, cu pese 10.000 de volume, 110 de abonamente la publicaţi periodice de specialitate în limbile română, engleză şi franceză, 109 computere care asigură accesul la internet, la catalogul online şi cărţi în format electronic, Biblioteca FEAA a devenit, după doar 4 ani de existenţă, una din cele mai importante surse de documentare pentru studenţii economişti şi nu numai. Pe lângă o sală de lectură de 240 de locuri, Biblioteca vă mai pune la dispoziţie: 3 imprimante pentru uzul studenţilor, dintre care una de mare capacitate, conectate la reţeaua Bibliotecii; 2 copiatoare Xerox funcţionând pe bază de cartelă valorică, pentru uzul studenţilor şi al cadrelor didactice. Biblioteca de Ştiinţe Economice se află în corpul C al Universităţii, etajul III, Str. General Berthelot, nr. 11, 700483, Iaşi, E-mail: eco@uaic.ro, Telefon: 0232 20 1452. Biblioteca on-line a Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor se află în corpul B al Universităţii, etajul I, sala 401, B-dul. Carol I, nr.22, 700505, Iaşi.
Informatii despre Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi este cea mai veche instituţie de învăţământ superior din România continuând, din anul 1860, o tradiţie a excelenţei şi inovaţiei în educaţie şi cercetare. Cu peste 24.000 de studenţi şi aproximativ 800 de cadre didactice, universitatea se bucură de un important prestigiu la nivel naţional şi internaţional, având colaborări cu 286 de universităţi din străinătate.
Odată cu adoptarea procesului Bologna, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” a devenit prima instituţie de învăţământ superior din România centrată pe student. Printr-o bogată ofertă de studii complementare, de la toate facultăţile, universitatea le oferă studenţilor libertatea de a-şi croi propriul traseu academic prin dobândirea de cunoştinţe în domenii la alegere. Cercetarea se desfăşoară la nivel de top, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” deţinând poziţia fruntaşă într-un clasament naţional al cercetării realizat pe baza standardelor internaţionale în anul 2007.
Colectivele de cadre didactice din universitate sunt implicate în peste 442 de proiecte naţionale şi internaţionale, prin intermediul a 24 de centre de cercetare şi de excelenţă, ale căror rezultate sunt prezentate în numeroase articole publicate în reviste de prestigiu.
Prin iniţiative unice de stimulare a performanţelor în cercetare, de încurajare a unui model didactic interactiv şi creativ şi de atragere a celor mai valoroşi tineri în viaţa academică, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” se angajează să vizeze excelenţa în orice activitate.