Managementul Resurselor Umane
in cadrul Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi, din Galati, Moldova
Despre program
Competenţele pe care absolvenţii programului de masterat Managementul resurselor umane le pot dobândi sunt: A. Competenţe profesionale A.1. Competenţe de cunoaştere: Cunoaşterea aprofundată, înţelegerea şi utilizarea limbajului specific domeniului Managementului resurselor umane atât în organizaţiile naţionale cât şi în cele internaţionale; Identificarea şi descrierea teoriilor, metodelor şi instrumentarului necesare elaborării de strategii şi planuri privind resursele umane; Identificarea teoriilor şi descrierea metodelor şi instrumentarului necesare motivării şi recompensării resurselor umane Cunoaşterea aprofundată a metodelor şi practicilor de comunicare internă precum şi a celor din sfera dialogului social; Cunoaşterea, descrierea şi explicarea teoriilor, metodelor şi instrumentarului necesare evaluării performanţelor profesionale şi managementului performanţei; Utilizarea conceptelor şi teoriilor privind managementul timpului în explicarea unor situaţii privind folosirea timpului de muncă A.2. Competenţe funcţionale (abilităţi) Aplicarea de metode, tehnici şi instrumente specifice, în situaţii incomplet definite, pentru a rezolva probleme legate de resurse umane, atât în organizaţiile naţionale cât şi în cele internaţionale; Evaluarea critic-constructivă a metodelor şi instrumentarului folosite în elaborarea strategiilor şi politicilor de resurse umane; Utilizarea nuanţată şi pertinentă a metodelor şi practicilor de motivare şi recompensare a resurselor umane; Alegerea şi utilizarea metodelor celor mai potrivite de comunicare internă şi de dialog social, în funcţie de cerinţele contextului organizaţional; Elaborarea şi utilizarea de sisteme de evaluare a performantelor profesionale şi de managementul performanţei, folosind inovativ un spectru larg de metode specifice domeniului; Conceperea şi utilizarea unor metode de organizare a timpului de muncă în vederea unei utilizări mai judicioase a acestuia. B. Competenţe transversale B.1. Competenţe de rol Executarea unor sarcini profesionale complexe referitoare la resursele umane ale unei organizaţii naţionale sau internaţionale, în condiţii de autonomie şi de independenţă profesională; Asumarea de roluri (funcţii) de conducere a unui serviciu, departament sau direcţie de resurse umane, într-o organizaţie naţională sau internaţională B.2. Competenţe de dezvoltare personală şi profesională Recunoaşterea propriilor nevoi de dezvoltare personală şi profesională, prin analiza reflexivă a propriei activităţi profesionale; Autoevaluarea propriului progres în procesul de învăţare.
Științe Sociale și Psihologie
Sociologie
Resurse umane
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Sociale și Psihologie, în Galati
- Resurse umaneFacultatea de Istorie
- Managementul Resurselor UmaneFacultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
- SociologieFacultatea de Istorie
Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor are privilegiul de a se fi întemeiat pe fundamentul unei recunoscute tradiţii a economiei şi învăţământului gălăţean, menţionând în acest sens că prima şcoală comercială din România a fost înfiinţată la Galaţi în octombrie 1864, iar în 1934 lua fiinţă Academia de Export din Galaţi, în aula căreia au ţinut conferinţe cei mai mari profesori economişti ai ţării. Într-un astfel de cadru, s-au format două mari personalităţi economice gălăţene, recunoscute la nivel naţional şi internaţional: profesorul Virgil Madgearu şi profesorul Anghel Rugină. Pe temeiul unui asemenea ascendent, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din Galaţi şi-a impus, încă de la înfiinţarea sa, 23 aprilie 1990, continuarea efortului pentru redobândirea unei recunoaşteri naţionale şi internaţionale, unanim recunoscute. Sistemul de valori reflectă demersul întregului colectiv profesoral de a asigura îndeplinirea misiunii asumate. Tradiţie – Şcoala economică gălăţeană are o tradiţie recunoscută şi acest aspect obligă atât generaţia actuală cât şi cea viitoare la respect pentru trecut şi efort pentru viitor. Profesionalism – profesorii facultăţii se vor mobiliza pentru a forma cu pasiune şi dăruire economişti valoroşi cu înaltă ţinută profesională şi morală. Creativitate – este esenţială pentru a obţine diferenţierea pe piaţa educaţională. Prin activităţile noastre dorim să-i încurajăm pe studenţi la dialog şi iniţiative. Integritate – activităţile profesorilor şi studenţilor vor fi în permanenţă guvernate de onestitate, corectitudine şi sinceritate. Procesul de educaţie presupune întotdeauna existenţa unor oameni cu har. Corpul profesoral al facultăţii este format din specialişti cu o bogată experienţă didactică şi de cercetare, receptivi la realităţile mediului de afaceri. Sunt profesori care au acceptat provocarea de a ţine pasul cu schimbarea şi care înţeleg că fiecare student este unic în felul lui.
Informatii despre Universitatea "Dunărea de Jos" din Galaţi
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați își asumă misiunea de a pregăti specialiști în diverse domenii economico-sociale, participând activ la susținerea și transmiterea științei și culturii, contribuind la îmbogățirea patrimoniului local și național de cunoaștere prin cercetare științifică. Universitatea își asuma rolul de centru cultural și civic de formare și difuzare a valorilor culturale, științifice și sociale atât în zona în care activează cât și în întreaga țară.
Fiind cea mai mare și cea mai importantă instituție de învățământ superior din sud - estul României, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați se constituie un vârf de lance al progreselor tehnice, științifice, culturale sociale cu aplicabilitate imediată sau pe termen mediu și lung, menit sa contribuie în primul rând la progresul municipiului Galați. În acest sens, Universitatea colaborează strâns cu mediul socio - economic oferindu-i specialiștii de care are nevoie, consultanța, soluții tehnice la problemele curente.