Management curricular (IFR)
Despre program
De ce să urmezi acest program de master?
- Oferta sa educaţională este UNICĂ pe piaţa programelor de master acreditate la nivel naţional (ARACIS);
- Oferta sa curriculară este ACTUALIZATĂ (corelată practicilor internaţionale şi curriculumului naţional);
- Acumularea creditelor se poate face prin rute flexibile;
- Programul este susținut de CADRE DIDACTICE CU PRESTIGIU RECUNOSCUT ÎN MEDIUL ACADEMIC (profesori şi conferenţiari);
- Programul vă formează ca specialiŞti/ConsilierI PE PROBLEME DE curriculUM în instituţiile de învățământ, cu ATRIBUȚII/RESPONSABILITĂȚI în domeniul managementului curriculumului şi al formării profesionale continue: evaluarea programelor educaţionale şi a materialelor curriculare, formarea profesională în domeniu, dezvoltarea de noi curricula de curs etc.
Științe Sociale și Psihologie
Psihologie
Psihologie
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IFR - cu frecvență redusă
Cursuri pe care le vei parcurge
- Management curricular
- Paradigme şi modele de predare-învăţare
- Învăţarea autoreglată şi metacognitivă
- Educaţia pentru mediu şi dezvoltarea durabilă. Credinţă şi cunoaştere
- Multiculturalism
- Interculturalism şi Educaţie interculturală
- Educația adulților
- Strategii alternative de instruire şi evaluare în educaţie
- Teoria şi practica cercetării pedagogice
- Educaţia media
- Centrarea pe competenţe în curriculum-ul școlar
- Comunități de învățare și practică în medii virtuale
- Școala și comunitatea
- Legislație și deontologie în învățământ
- Didactică profesională
- CDS şi managementul activităţilor extracurriculare
- E-learning şi Blended learning: procese de învăţare şi probleme specifice
- Procesarea didactică a conţinutului stiinţific. “Stiinte socio-umane”
- Procesarea didactică a conţinutului ştiinţific. “Stiinte exacte ”
- Managementul programelor și proiectelor
- Aplicaţii ale teoriei probabilităţilor şi statisticii matematice în cercetarea educaţională
- Consiliere psihologică: programe de intervenție cognitiv-comportamentală
- Programe de dezvoltare curriculară pentru copiii cu nevoi educaționale speciale
- Stagiu de cercetare/documentare – practică şi pregătirea disertaţiei
- Educația pentru cetățenie democratică și drepturile fundamentale ale omului
- Managementul curriculum-ului și al programelor de formare (mentorat/stagiatură). Elemente de management și leadership strategic
- Educația pentru valori și calitate. Managementul şi cultura calităţii în instituţiile de învăţământ
- Educația prin sport. Metodologia proiectării și organizării activităților fizice de loisir
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Sociale și Psihologie, în Cluj-Napoca
- Asistenţă socială şi economie socială(IFR)Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială
- Asistenţa socială în spaţiul justiţiei. Probaţiune şi mediereFacultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială
- Psihologie – învățământ la distanțăFacultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
- Management curricular (IFR)Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
- Psihologie (în limba maghiară) (ID)Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
- Management educaţionalFacultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
- Gerontologie socialăFacultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială
- Psihologie (în limba maghiară)Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
- Asistenţă socială (în limba maghiară) (ID)Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială
Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
Începutul învăţământului universitar de psihologie la Iaşi este anterior înfiinţării Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”. Psihologia figura printre disciplinele filosofice predate la Academia Mihăileană şi la Seminarul de la Socola. Odată cu înfiinţarea Universităţii în 1860, primele cursuri universitare de psihologie şi pedagogie (didactică) au fost ţinute de Simion Bărnuţiu. În perioada postbelică, comunistă, învăţământul universitar de psihologie a avut de suferit, fiind considerat „retrograd”, „inutil” sau chiar „subversiv”, ajungându-se chiar la desfiinţarea secţiilor cu profil psihologic pentru o perioada de circa 20 ani.
După decembrie 1989, secţiile de psihologie şi pedagogie se reînfiinţează în cadrul facultăţii de Filozofie, cunoscând un succes enorm în rândul tinerilor (la concursul de admitere în facultate s-a ajuns la o concurenţă de 20 de candidaţi pe loc) dovadă a necesităţii lor. În 1997, se realizează o separare, justificată atât administrativ cât şi epistemologic, de Facultatea de Filosofie, prin înfiinţarea noii Facultăţi de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei. Sub aspectul cercetării ştiinţifice de specialitate, proiectele de cercetare derulate, volumul şi ritmul publicaţiilor realizate (reviste proprii, volume, 4 colecţii coordonate în cadrul Editurii Polirom, etc.) participarea în echipe internaţionale, situează facultatea noastră printre cele mai dinamice din ţară în domeniu.
Activitatea de cercetare susţinută care se derulează în facultate este probată, pe lângă numărul impresionant de publicaţii, de următoarele repere statistice: 12 grant-uri naţionale; participarea la 7 proiecte internaţionale de cercetare.
Biblioteca de Pedagogie și Psihologie se află în corpul D al Universităţii, parter, Str. Toma Cozma, nr.3, 700554, Iaşi, Telefon: 0232 20 1127.
Informatii despre Universitatea "Babeş-Bolyai" din Cluj-Napoca (UBB)
Universitatea „Babeș-Bolyai” (UBB) situată in Cluj-Napoca, este una dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ superior de stat din România, continuatoarea tradiției Universității din Cluj, înființată în anul 1872. Universitatea poartă din anul 1959 numele bacteriologului român Victor Babeș și pe cel al matematicianului maghiar János Bolyai.
Din punctul de vedere al numărului de studenți (peste 43.000 ), precum și al diversității specialităților oferite (105), este una dintre cele mai importante universități din România. În 2011, Universitatea „Babeș-Bolyai” a fost clasificată în prima categorie din România, cea a universităților de cercetare avansată și educație.
Universitatea „Babeș-Bolyai” se remarcă, de asemenea, prin caracterul său multicultural. Astfel, dintre cele 21 de facultăți ale universității, 19 oferă programe de studii în limba română, 17 în limba maghiară, 10 în limba germană și 2 în limba engleză. În două dintre facultăți (Teologie Reformată si Teologie Romano-Catolică), programele de studii se desfășoară exclusiv în limba maghiară. Dintre specializările oferite, 98 sunt în limba română, 52 în limba maghiară, 14 în limba germană și 4 în limba engleză. Aceeași structură multiculturală se regăsește și în cadrul programelor postuniversitare sau în cadrul studiilor de scurtă durată realizate în cele 18 colegii universitare din Transilvania ce aparțin de UBB.