Administrarea afacerilor în turism, comerţ şi servicii(IFR)
Despre program
Competenţe şi abilităţi
Conținuturile specifice disciplinelor incluse în planul de învățământ sunt astfel proiectate încât să permită studenţilor să-și consolideze, respectiv să-și dezvolte nivelul cunoștințelor de marketing. Competențele dobândite se referă la elaborarea și implementarea unei strategii de marketing, a unei campanii de marketing, a unor demersuri de interrelaționare cu alte entități, toate în scopul de a administra cât mai bine activitatea unei organizații. În același timp, programul furnizează studenților și competențe transversale, precum comunicarea, munca în echipă, utilizarea echipamentelor de IT&C în scopul desfășurării profesiei, fără a ignora însușirea și asumarea valorilor și principiilor deontologice și etice specifice.
Perspective de angajare
Absolvenţii programului își vor putea asuma un eșichier larg de ocupații și funcții în orice fel de organizație. De la poziția de referent de marketing, până la nivel de director de marketing, de la nivel de microîntreprindere, până la companii multinaționale, indiferent de sectorul de activitate, absolvenții noștri pot face față provocărilor și responsabilităților specifice acestei activități. Pregătirea superioară dobândită le va facilita încadrarea și asimilarea specificului oricărei entități economice, sociale, culturale, publice etc. Nu în ultimul rând, absolvenții acestui program de studii pot alege și o carieră didactică, având la dispoziție și o ofertă de pregătire doctorală
Științe Economice
Administrarea afacerilor
turism
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IFR - cu frecvență redusă
Cursuri pe care le vei parcurge
- ANALIZA ECONOMICA
- MARKETINGUL LOCURILOR
- POLITICI SI STRATEGII IN COMERTUL INTERN
- PROSPECTARE SI AMENAJARE TURISTIC
- SISTEME DE ASISTARE A AFACERILOR
- MARKETINGUL EVENIMENTELOR
- NEGOCIEREA AFACERILOR
- POLITICI SI STRATEGII IN COMERTUL INTERN
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Cluj-Napoca
- Economia Comerțului, Turismului și ServiciilorFacultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- MarketingFacultatea de Ştiinţe Economice
- Gestiunea şi evaluarea proiectelorFacultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- Economie și Afaceri InternaționaleFacultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- Leadership și management în economia agrarăFacultatea de Ştiinţe Economice
- Finanţe şi bănci (în limba maghiară)Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- International business management (în limba engleză)Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- Expertiză contabilă şi auditFacultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
- Strategii şi politici de marketing (în limba maghiară)Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
Informatii despre Universitatea "Babeş-Bolyai" din Cluj-Napoca (UBB)
Universitatea „Babeș-Bolyai” (UBB) situată in Cluj-Napoca, este una dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ superior de stat din România, continuatoarea tradiției Universității din Cluj, înființată în anul 1872. Universitatea poartă din anul 1959 numele bacteriologului român Victor Babeș și pe cel al matematicianului maghiar János Bolyai.
Din punctul de vedere al numărului de studenți (peste 43.000 ), precum și al diversității specialităților oferite (105), este una dintre cele mai importante universități din România. În 2011, Universitatea „Babeș-Bolyai” a fost clasificată în prima categorie din România, cea a universităților de cercetare avansată și educație.
Universitatea „Babeș-Bolyai” se remarcă, de asemenea, prin caracterul său multicultural. Astfel, dintre cele 21 de facultăți ale universității, 19 oferă programe de studii în limba română, 17 în limba maghiară, 10 în limba germană și 2 în limba engleză. În două dintre facultăți (Teologie Reformată si Teologie Romano-Catolică), programele de studii se desfășoară exclusiv în limba maghiară. Dintre specializările oferite, 98 sunt în limba română, 52 în limba maghiară, 14 în limba germană și 4 în limba engleză. Aceeași structură multiculturală se regăsește și în cadrul programelor postuniversitare sau în cadrul studiilor de scurtă durată realizate în cele 18 colegii universitare din Transilvania ce aparțin de UBB.