Marketing
Program de licență
Adaugă la opțiunile mele

Misiune

În cei douazeci și doi de ani de existență, Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „Ovidius” din Constanța a devenit o prezență activă, recunoscută în învățământul superior din domeniul economiei și administrării afacerilor la nivel regional și național. Prin numeroasele proiecte de cercetare-dezvoltare, prin proiectele derulate de facultatea noastră cu Banca Națională a României și cu alte legături cu mediul de afaceri, suntem implicaţi activ în dezvoltarea economică regională şi integrarea europeană a României şi reprezentăm un promotor activ al valorilor europene în cadrul comunităţii locale. Facultatea de Știinte Economice se angajează să ofere programe academice de înaltă calitate la nivel de licență și masterat, prin care să îi pregătească pe studenți să obțină cariere de succes și să își asume responsabilitatea de promotori ai schimbării organizațiilor în spiritul modern al businessului.

Limba de predare: Română

Statut Acreditare: Acreditat

Perioadă de studii: 3

Forma de învățământ: IF - cu frecvență

Domeniu: Științe Economice

Domeniu de licență/master: Marketing

Specializare: Marketing

Locuri disponibile (total): 87

Locuri disponibile (buget): 19

Locuri disponibile (taxă): 68

Ultima medie (buget): 7.2

Ultima medie (taxă): 6.0

Taxă anuală de studii: 3.200 lei

Taxă de înscriere: 100 lei

Descriere

Admiterea se face  100% pe baza de dosar si un eseu motivational notat cu admis/respins.

Pentru a vedea secțiunile blurate trebuie sa te înregistrezi

Sesiunea 1

Perioadă înscrieri: de la 15/07/2019 până la 22/07/2019

Perioadă rezultate: de la 23/07/2019 până la 27/07/2019

Sesiunea 2

Perioadă înscrieri: de la 05/09/2019 până la 10/09/2019

Perioadă rezultate: de la 11/09/2019 până la 13/09/2019

Acte necesare inscriere

Denumire document Observatii
3 Fotografii tip buletin
Adeverință medicală din care să rezulte că posesorul este apt medical
Buletin sau carte de identitate în copie lizibilă
Certificat de căsătorie în copie (dacă e cazul), a cărui conformitate cu originalul va fi certificată de Comisia de înscriere
Certificat de naștere în copie, a cărui conformitate cu originalul va fi certificată de Comisia de înscriere
Chitanța de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere
Diplomă de Bacalaureat
Dosar plic
Eseu motivațional
Fișă înscriere
Foaie matricolă în original sau copie legalizată
Anul 1
Microeconomie
Matematică aplicată în economie
Informatică
Contabilitate
Economia şi gestiunea întreprinderii
Economie europeană
Macroeconomie
Doctrine economice
Finanţe
Dreptul afacerilor
Management
Statistică economică
Etică în afaceri
Comunicare şi crespondenţă comercială în limba străină I (engleză, franceză, germană)
Educaţie fizică
Discipline facultative (Comunicare şi crespondenţă comercială în limba străină II (engleză, franceză, germană)
Anul 2
Finanţe
Tehnici de plată şi de finanţare
Management comercial
Marketing
Politici comerciale
Comunicare şi corespondenţă comercială în limba străină I (engleză, franceză, germană)
Relaţii monetar -financiare internaţionale
Econometrie
Marketingul serviciilor
Logistica mărfurilor
Marketing internațional
Discipline opţionale (Publicitate şi promovarea vânzărilor, Marketing direct, Programe aplicative de marketing, Baze de date pentru marketing)
Practică de specialitate
Educație fizică
Discipline facultative (Comunicare şi corespondenţă comercială în limba străină II (engleză, franceză, germană)
Anul 3
Marketing turistic
Cercetări de marketing
Protecţia consumatorilor
Business to business marketing
Tehnica operaţiunilor de comerţ exterior
Comunicare şi corespondenţă în limba străină I (engleză, franceză, germană)
Comportamentul consumatorului
Relaţii publice
Tehnici promoţionale
Tehnici de vânzare
Proiecte de marketing
Marketingul micilor afaceri
Discipline opţionale (Analiza informaţiilor utilizand, Analiza informaţiilor de marketing, Marketing strategic)
Distribuție și merchandising
Metodologia elaborării lucrării de licenţă
Discipline facultative (Comunicare şi corespondenţă comercială în limba străină II (engleză, franceză, germană)

Facultatea de Ştiinţe Economice

Universitatea "Ovidius" din Constanţa

Constanta

Descriere

În cei douazeci și doi de ani de existență, Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „Ovidius” din Constanța a devenit o prezență activă, recunoscută în învățământul superior din domeniul economiei și administrării afacerilor la nivel regional și național. Prin numeroasele proiecte de cercetare-dezvoltare, prin proiectele derulate de facultatea noastră cu Banca Națională a României și cu alte legături cu mediul de afaceri, suntem implicaţi activ în dezvoltarea economică regională şi integrarea europeană a României şi reprezentăm un promotor activ al valorilor europene în cadrul comunităţii locale. Facultatea de Știinte Economice se angajează să ofere programe academice de înaltă calitate la nivel de licență și masterat, prin care să îi pregătească pe studenți să obțină cariere de succes și să își asume responsabilitatea de promotori ai schimbării organizațiilor în spiritul modern al businessului.

Cadre didactice: 53

Universitatea "Ovidius" din Constanţa

Constanta, Constanta

Introducere

Universitatea Ovidius este o instituție de învățământ superior publică fondată în 1961, devenită în 1990 o universitate multidisciplinară, cu programe de studii de licență, masterat și doctorat de calitate, recunoscută de instituții de acreditare naționale și internaționale cu grad de încredere ridicat. Cu peste 15.000 de studenți, Ovidius este cea mai mare universitate europeană la Marea Neagră.

Viziunea noastră este să fim recunoscuți ca lider regional în învățământul superior și cercetarea științifică, să fim prima opțiune în preferințele studenților din întregul areal al Mării Negre și nu numai. 

Suntem o poartă estică spre Europa și aspirăm să atragem un număr și mai mare de studenți români și străini, dar și cadre didactice și de cercetare dintre cele mai talentate. Ne străduim să atingem cele mai înalte standarde Europene în calitatea educației prin programe moderne la toate cele trei cicluri de studiu, pentru a pregăti absolvenți capabili să concureze pe piața forței de muncă din România, Uniunea Europeana și din întreaga lume. 

Ne propunem să devenim un pol al excelenței în educație și cercetare. Ne dorim să generăm cunoștințe avansate, prin cercetare științifică, dezvoltare tehnologică și inovare în diverse domenii ale activității umane, în parteneriat cu instituții naționale și internaționale de prestigiu.

Intenționăm să consacrăm pentru Universitatea Ovidius reputația unui centru cultural de excepție, a unui far care luminează drumul celor pasionați de cunoaștere și cultură. Ne dorim să profităm de mediul atât de divers și atât de deschis din punct de vedere etnic, religios și cultural, ca și de resursa de expertiză acumulată în cadrul universității pentru a răspândi lumina libertății de gândire și de exprimare, a drepturilor omului și a echității sociale în întreaga zonă a Mării Negre și dincolo de aceasta.

Statut: Public

Statut acreditare: Acreditată - Încredere Ridicată

Locuri în camin: 1.327

Programe similare

  • Marketing

    Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)

  • Analiză şi strategie de marketing

    Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)

  • Marketing şi comunicare în afaceri

    Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)

  • Marketing

    Facultatea de Ştiinţe Economice/_Universitatea din _Piteşti [old]

Lista de comparație