Managementul informațiilor
in cadrul Universitatea Româno-Americană din Bucureşti, din Bucuresti, Muntenia
Despre program
Programul de studii universitare de masterat Managementul Informațiilor are ca misiune dezvoltarea resurselor umane cu competențe în domeniul managementului organizațional în general și al managementului informațiilor în particular, în vederea dezvoltării, evaluării și implementării activităților de management în medii de afaceri complexe. În contextul mediului internațional de afaceri, programul de studii universitare de masterat este astfel conceput încât să asigure cunoștințe de specialitate segmentelor de candidați vizate, urmărind formarea și/sau dezvoltarea competențelor manageriale specifice.
Științe Economice
Management
Management
Master
Romana
Acreditat
2 ani
IF - cu frecvență
Cursuri pe care le vei parcurge
- Strategii europene pentru societatea informaţională
- Servicii publice online
- Regăsirea informației digitale Managementul proiectelor Instituţii şi organizaţii internaţionale
- Corespondenţă administrativă şi de afaceri
- Arhivarea documentelor
- Management
- Imaginea de marcă în administraţie.
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Economice, în Bucuresti
- Management (la Piatra Neamț)Facultatea de Management
- Economie şi afaceri internaţionaleFacultatea de Administrarea Afacerilor Internaţionale
- Management organizaţionalFacultatea de Management-Marketing
- Managementul resurselor umaneFacultatea de Management
- Contabilitate şi informatică de gestiune (ID)Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune
- Administrarea afacerilor în turismFacultatea de Economia Turismului Intern şi Internaţional
- Managementul investițiilorFacultatea de Ştiinţe Economice
- Management (ID)Facultatea de Ştiinţe Economice
- Management contabil, audit şi expertiză contabilăFacultatea de Ştiinţe Economice
Facultatea de Management-Marketing
Facultatea de Management-Marketing urmărește formarea de specialiști cu competențe în management și marketing, cu o largă pregatire teoretică și aplicativă, capabili să se integreze rapid și eficient în corporații, pe diferite niveluri ierarhice. Atenția s-a concentrat asupra interdisciplinarității și dezvoltării aptitudinilor și competențelor, în concordanță cu schimbările economice și sociale actuale, urmărindu-se o bună inserție profesională. Absolvenţii Facultăţii de Management-Marketing pot ocupa, în cadrul oricărei organizaţii, funcţii de: director vânzări șef serviciu resurse umane șef serviciu de evaluarea resurselor umane manager de produs consilier economist în comerț și marketing copywriter publicitate (cu studii superioare) asistent de cercetare economist în marketing consilier/expert/inspector/referent/economist în management asistent de cercetare economist în management manager proiect etc.Informatii despre Universitatea Româno-Americană din Bucureşti
Universitatea Româno-Americană este o instituție de învățământ superior particulară, acreditată și evaluată de către Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Superior (ARACIS) cu calificativul "Grad de încredere ridicat”. A fost înființată în anul 1991, având drept scop adaptarea și implementarea unor valori educaționale din învățământul superior american și european, în scopul realizării standardelor de calitate și competitivitate a procesului de învățământ.
Experiența internațională constituie o componentă vitală a educației studenților și a pregătirii cadrelor didactice. Universitatea Româno-Americană are încheiate acorduri și parteneriate cu universități din SUA, din Europa și America Latină, în cadrul cărora se derulează schimburi interacademice pentru cadrele didactice și studenți.