Comunicare si relatii publice
in cadrul Universitatea "Mihail Kogalniceanu" din Iași, din Iasi, Moldova
Despre program
Comunicare si Relatii Publice este cea mai noua specializare inclusa in oferta de studii a Universitatatii „Mihail Kogalniceanu”. Traim intr-o societate a comunicarii, fluxuri uriase de informatii circula dintr-o parte in alta a globului generand efecte la toate nivelurile unei societati. Dezvoltarea fulminanta a mijloacelor de comunicare in masa, aparitia noilor tipuri de interactiune dintre oameni si tehnologie, generic denumite new media, au generat noi tipuri de interactiune interumana, printre care si cea dintre politician si alegator, apoi extinderea multinationalelor, aparitia de noi si noi produse care trebuie aduse la cunostinta publicului cumparator – toate au determinat dezvoltarea unor noi specializari in domeniul comunicarii, relatiilor publice si publicitatii.
Ştiinţe ale comunicării
Comunicare şi relaţii publice
Licență
Romana
Acreditat
4 ani
IF - cu frecvență
Intra in familia Educativa
--- lei
--- lei
---
---
---
---
---
---
Alte programe din domeniul
Științe Politice și Comunicare, în Iasi
- JurnalismFacultatea de Științe ale comunicării
- Diagnoză şi intervenţie la persoanele cu cerinţe specialeFacultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
- Politici publice şi management instituţionalFacultatea de Filosofie şi Ştiinţe Social – Politice
- Comunicare și relații publiceFacultatea de Filosofie şi Ştiinţe Social – Politice
- Psihologie politică şi leadershipFacultatea de Psihologie
- JurnalismFacultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
- Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar (ID)Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
- Administraţie publicăFacultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)
- Pedagogie socialăFacultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
Comunicare si Relatii Publice
Comunicare si Relatii Publice este cea mai noua specializare inclusa in oferta de studii a Universitatatii "Mihail Kogalniceanu". Traim intr-o societate a comunicarii, fluxuri uriase de informatii circula dintr-o parte in alta a globului generand efecte la toate nivelurile unei societati. Dezvoltarea fulminanta a mijloacelor de comunicare in masa, aparitia noilor tipuri de interactiune dintre oameni si tehnologie, generic denumite new media, au generat noi tipuri de interactiune interumana, printre care si cea dintre politician si alegator, apoi extinderea multinationalelor, aparitia de noi si noi produse care trebuie aduse la cunostinta publicului cumparator - toate au determinat dezvoltarea unor noi specializari in domeniul comunicarii, relatiilor publice si publicitatii.Informatii despre Universitatea "Mihail Kogalniceanu" din Iași
Misiunea Universitatii „Mihail Kogalniceanu” este aceea de a contribui la progresul cunoasterii, prin activitatile didactice si de cercetare, de a raspandi valorile unui invatamant superior liber si pluralist, de a contribui la progresul societatii romanesti prin formarea unor specialisti competitivi.